Ben ik de enige die beschuit altijd aan de ‘verkeerde’ kant besmeerd (dus op de gladde kant).
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook!
0 stemmers
Ben ik de enige die beschuit altijd aan de ‘verkeerde’ kant besmeerd (dus op de gladde kant).
0 stemmers
Ik voel dit gewoon al bij het lezen van de post haha. Echt na 2 seconden proberen bij zo’n priegelwerkje krijg ik zo’n heel raar opgefokt gevoel in al mijn lichaamsdelen, heb ik het warm + de ademhaling van een agressieve stier en wil ik gewoon alles in mijn nabije omgeving uit het raam gooien terwijl ik er heel hard bij brul.
JA! En dus echt misselijk en het gevoel alsof ik ga flauwvallen.
Dat deed ik als kind wel!
Ahh kan 'm niet aanpassen nog… Herkansing
In een openbaar toilet altijd het toilet probeert te kiezen die (waarschijnlijk) het minst gebruikt word? Dus de minst logische/minst snelle keus (het toilet dat de meesten bij binnenkomst al voorbij lopen of het toilet aan de kant waar je ook binnen komt of juist de verste oid).
Haha het slaat nergens op ook maar werd me dat net bewust.
0 stemmers
Haha ja echt vies. Als ik een toilet weer uitloop maak ik er soms ook een geluid en trek ik een bepaald gezicht bij want ik wil natuurlijk niet dat mensen die net binnenkomen denken dat ik dat heb gedaan
Als iemand dat doet denk ik juist altijd: die was het vast zelf gewoon en probeert ons te overtuigen dat ze het niet was.
Ik twijfel er ook niet aan dat het bij jou oprecht is ;). Maar als ik zoiets zie denk ik juist dat het theater is om te verbloemen dat ze het zelf waren
Ben ik de enige die geen series er doorheen jaagt op Netflix? Als ik een weekend de tijd neem om te bingen, dan wil ik vaak toch ook even buiten frisse lucht halen. Doordeweeks heb ik na werk niet zoveel tijd om te kijken, omdat ik binnen een paar uur alweer naar bed moet.
Begin te vermoeden dat ik de enige op FF ben die zo’n kerststol echt walgelijk vind?
0 stemmers
Amandelspijs
Ja . Zo vies ik ril alleen al van de geur
Vooral die spijs al lust ik wel gevulde koeken en gevulde speculaas enzo dus eigenlijk snap ik mezelf niet. Komt vast door de combinatie met dat kleffe brood eromheen ofzo
Nee same here . Ik doe het heel lekker op series op tv (terugkijken), gewoon lekker 1 aflevering per week.
En die vieze slappe ranzige rozijnen (of krenten?). Bah.
Omg zo lekker joh
Je hebt ook psychopaten die het dan uit de kerststol snijden. En je hebt ook superieure mensen, zoals ik, die hun hele snee kerststol besmeren met extra spijs.
Ik wou dat ze spijs in smeerbare vorm verkochten om als Nutella op je brood te doen.
Spijs is life
Hardop lachen om ‘superieure mensen’
En dan oprecht zelf verrast zijn dat ik een narcist bleek uit die presidentenquiz
Uhu. Maar rozijnenbollen of krentenbollen (weet ook nooit wat het is) vind ik dan wél weer oke haha
Vroeger hadden we trouwens een keer een stol met van dat gekonfijt fruit ofzoiets erin? Zoals maraschino kersen maar dan met een soort van laagje eromheen wat net op plastic leek. Omg die smaak overtrof zelfs iedere kerststol nog x 100. Zo intens goor
Ja ik vind krentenbollen dus heel lekker. En wijn ook. Maar in dat brood met die kleffe gore spijs? Blegh.
Wat je beschrijft met dat fruit? Word al misselijk als ik er alleen aan denk…