Alles met krenten of rozijnen 

Ik sneed dus altijd het spijs er uit,love it.De rest van die kerststol mogen ze houden.
Ben ik de enige de echt geen enkele interesse heeft in Badr vs Rico (schrijf ik het zo goed?)
- Ja je bent de enige, boksen 4 life
- Nee, mij interesseert het ook niks
0 stemmers
Dit is een goed voorbeeld van hoe weinig het me interesseert, ik heb geen idee haha
Nu lijkt het alsof ik #1 fan ben, maar ik vind het hele gedoe om deze wedstrijd gewoon leuk en volg dat. Dus ik kan niet zeggen dat ik totaal niet geĆÆnteresseerd ben.
Ik was al een jaar lid van de boksschool toen ik eindelijk het verschil ontdekte
dus dat mensen die het niet interesseert het verkeerd zeggen verbaast mij persoonlijk niks, want ik heb mezelf als referentiekader. Ik snap jouw ergernis ook wel weer, want het zijn gewoon 2 verschillende dingen
Ben ik de enige die van zichzelf scheve vingers heeft? Dus niet gebroken oid.
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb het eigenlijk net zo als je 2e foto. Ik kan sommige vingers gewoon niet volledig tegen elkaar aan doen. Vroeger met spelletjes als je niet mocht kijken, kon ik altijd door die spleetjes tussen mijn vingers kijken. 

Ooh slim! Moet ik maar gaan doen. Ik was zo dom om mijn handpalmen tegen mān ogen te doen 
Ik heb enkel scheve pinken, de rest van mijn vingers zij wel recht!
Ik heb vooral kromme wijsvingers. De rest valt eigenlijk wel mee, behalve dat ze er een beetje uit zien als heksenvingers volgens sommigen 
Dit heb ik ook! Mijn vriend lacht me altijd uit als ik een high five wil geven
Haha wow lekker ingewikkeld ook. Een duim is veel makkelijker lijkt me? Al ken ik ook een kindje die al zijn vingers in zijn mond pakt
Ik snap echt niet hoe ik aan die kromme vingers kom. Vroeger had ik dat niet. Misschien toch mijn inner heks die naar boven komt
Ben ik de enige die pas in de laatste dagen van het oude jaar hysterisch gaat zitten zoeken naar welke zorgverzekering ik moet nemen? Every fucking year?
- Ja, jij looser procrastinator
- Nee ik scroll me nu ook suf
0 stemmers
Ik doe het de laatste dagen maar ik pas gewoon die ik al heb aan op komend jaar.
Ja ik zit graag voor een dubbeltje op de eerste rij dus ik check altijd driedubbel welke er (met wat ik nodig heb) het goedkoopste is
Heb al zoān 8 verschillende zorgverzekeraars gehad sinds ik uit huis ben denk ik, haha.
Ik blijf elk jaar bij dezelfde en doe dus nooit onderzoek
. Echt slecht, maar ik kan die stress niet aan. Heb ik dit jaar wel een paar dingen veranderd.
Maar overstappen mag tot in januari hoor, dus je bent prima op tijd 
Dit was vroeger mijn oudejaarsavond traditie. Terwijl het hele land oliebollen zat te vreten en hun vingers eraf knalde, lag ik in bed de goedkoopste zorgverzekering te zoeken. En meestal redde ik dat net voor 12 uur en dan kon ik met een tevreden gevoel mijn laptop dichtklappen en gaan slapen.
En stel, je meldt je af bij je ene zorgverzekering, hebt nog geen nieuwe gefixt en op 1 januari beland je in het ziekenhuis. Welke verzekering is dan aansprakelijk?
Ahh, dan zou het nog best uitkunnen eigenlijk, afmelden, kijken hoe je januari doorstaat en op basis daarvan een nieuwe verzekering uitzoeken