Moest net aan dit topic denken toen ik even op Instagram keek
Mag ik hier omgâen? Jeetje
Verdomme voeg even interpunctie toe dan
Haha ik zag deze ook voorbij komen net! Maar nee zij is niet de enige. Hahah
Ben ik de enige die snow vision heeft? In je kijkbeeld altijd sneeuw ziet ( zoals ruis op tv)
- Ja je bent de enige
- ik heb dit ook
- Ik moest dit even googelen maar nee dit heb ik niet
0 stemmers
Ja lijkt mij ook. Heb gisteren ook een softijsje zo gegeten 
Ik vlak hem niet helemaal af en begin dan pas aan het hoorntje⊠soms eet ik hem soort schuin op. Dus dan heb ik nog ijs maar eet wel al het hoorntje aan een kant op. Ik bijt trouwens soort van in mijn ijs, lik het niet de hele tijd. Schijnt ook anders dan anders te zijn.
Huh ik snap het nu pas ik dacht dat ook hahahaha
Wow ik vind dit echt fucking offensive. Hoe haal je het in je hoofd??
Samen met minimaal 20 andere mensen en niemand voelt zich geroepen om het uit te leggen. En de rest snapt het nog steeds en blijft met vraagtekens achter.
Waar heb je precies moeite mee? Ik vind het een bijzondere vraag en erg pijnlijk en kwetsend voor transgenders. Ik ben benieuwd waar je gevoel precies vandaan komt.
Ben ik de enige die de vraag transfobisch en niet oké vind?
- Ja je bent de enige, is een normale vraag
- Nee, ik vind deze vraag eigenlijk ook niet oké en vraag me af waar dit vandaan komt
0 stemmers
Ik kan niet eens iets kijken zonder mijn telefoon erbij te hebben. Vind ik echt een kut eigenschap van mezelf. Ik ben zo snel verveeld
Ik snap je bedenkingen wel, maar kun je het niet beter op een andere manier uiten? Jouw reactie is niet echt uitnodigend voor een discussie.
Blijkbaar vind jij het een normale vraag, waarom vind je dat?
Transmensen hebben geen keus, die hebben een fucking zware strijd. Wie ben jij (blijkbaar cis) om je daar aan te irriteren/âmoeite mee te hebbenâ? Waar haal je het lef vandaan.
En hoezo âmoeite hebbenâ??? Het is niet jouw leven, het is niet besmettelijk?
Het is niet duidelijk hoe de TS âmoeiteâ heeft bedoeld, dus ik interpreteer het in de breedste zin van het woord. Vanuit mijn vakgebied (onderwijs) kan ik niet anders dan zeggen dat ik er weleens moeite mee heb. Ik kan daar wel voorbeelden van geven als je benieuwd bent, maar daar wil ik voorzichtig mee omgaan dus dan heb ik wat bedenktijd nodig.
Je hoeft overigens niet zo fel te zijn, want dan wil ik er sowieso niet verder over praten. Dan lijkt het me beter als @Vincent uitlegt wat ze met âmoeiteâ heeft bedoeld.
Ik heb hetzelfde vakgebied en ik ben niet transfobisch.
Dus bedankt voor je bewonderingswaardige moeite die je misschien wil doen, maar nee.
Ik heb geen moeite om mensen de ruimte te geven die zij nodig hebben.
Ik heb geen moeite met mijn gedrag en taalgebruik aan te passen.
Gender is fluid, net als seksualiteit.
Volgens mij geven jij en ik een andere invulling aan âmoeite hebben metâ, want in principe ben ik het gewoon eens met wat je nu zegt.
Nogmaals, kun je een tandje minder? Ik vind de toon van je bericht echt onprettig.
Same girl, same.
Omdat ik je wil helpen minder moeite te hebben (lijkt me best zwaar namelijk) wil ik je uitnodigen om je eens te verdiepen in een transgender.
Dit is een van mijn favoriete op YouTube: https://www.youtube.com/user/HeyThere005
Groetjes
@Vincent dit is ook voor jou prettig denk ik!
Irritant he? Ik moet zeggen dat ik een groot deel van de avond mijn telefoon in de slaapkamer had gelegd (voor het eerst sinds duizend jaar). Zo heb ik wel bijna 2 afleveringen van een serie kunnen kijken zonder telefoon. Al heb ik op een gegeven moment wel mijn laptop gepakt dus in hoeverre dit nu echt geslaagd is weet ik niet⊠
Moet wel echt proberen te minderen.
Oh dit snap ik niet. Hoezo is gender fluid?
Dat geldt toch helemaal niet voor iedereen?