Ben ik de enige die (Deel 1)

Dit is de 3e naam in een 1 jaar.

Ben ik de enige die soms de neiging heeft om ingebeeld iemands haar, dat echt een kappersbeurt toe is (bijv. enorm lang sprieterig haar met gespleten punten), met een schaar te lijf te gaan.

• Ja soms beeld ik dat ook in of kriebelt het wel ergens om dat bij iemand te doen (uiteraard zal ik het nooit echt doen).
  • Nee gekkie.

0 stemmers

Dit doet me denken aan het volgende:

Ben ik de enige die in het openbaar vervoer ‘bang’ is dat de persoon achter me mijn haren afknipt? (Vooral als ik een staart in heb trouwens.)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, daar ben ik ook ‘bang’ voor

0 stemmers

Ik denk ook dat ik weet waar het door komt. Er was eens een televisieprogramma waar je geld kon verdienen met het uitvoeren van opdrachten op straat. Een van die opdrachten was ooit een x-aantal staarten verzamelen. Dussss

Hahah snap ik, groot gelijk. Maar ik hou juist wel van die drukte, de boulevard en de pier. Wel strand ga je? Ken verder alleen Kijkduin.

Ben ik de enige die een boterham filet americain met hagelslag eet?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe dat ook lekker man

0 stemmers

2 likes

Moest net aan dit topic denken toen ik even op Instagram keek

14 likes

Mag ik hier omg’en? Jeetje

8 likes

Verdomme voeg even interpunctie toe dan

4 likes

Haha ik zag deze ook voorbij komen net! Maar nee zij is niet de enige. Hahah

1 like

Huh iedereen eet zn ijsje toch zo? Haha

10 likes

Ben ik de enige die snow vision heeft? In je kijkbeeld altijd sneeuw ziet ( zoals ruis op tv)

• Ja je bent de enige
  • ik heb dit ook
  • Ik moest dit even googelen maar nee dit heb ik niet

0 stemmers

Ja lijkt mij ook. Heb gisteren ook een softijsje zo gegeten :icecream:

Ik vlak hem niet helemaal af en begin dan pas aan het hoorntje
 soms eet ik hem soort schuin op. Dus dan heb ik nog ijs maar eet wel al het hoorntje aan een kant op. Ik bijt trouwens soort van in mijn ijs, lik het niet de hele tijd. Schijnt ook anders dan anders te zijn.

1 like

Huh ik snap het nu pas ik dacht dat ook hahahaha

Wow ik vind dit echt fucking offensive. Hoe haal je het in je hoofd??

19 likes

Samen met minimaal 20 andere mensen en niemand voelt zich geroepen om het uit te leggen. En de rest snapt het nog steeds en blijft met vraagtekens achter.

Waar heb je precies moeite mee? Ik vind het een bijzondere vraag en erg pijnlijk en kwetsend voor transgenders. Ik ben benieuwd waar je gevoel precies vandaan komt.

Ben ik de enige die de vraag transfobisch en niet oké vind?

• Ja je bent de enige, is een normale vraag
  • Nee, ik vind deze vraag eigenlijk ook niet okĂ© en vraag me af waar dit vandaan komt

0 stemmers

Ik kan niet eens iets kijken zonder mijn telefoon erbij te hebben. Vind ik echt een kut eigenschap van mezelf. Ik ben zo snel verveeld

16 likes

Ik snap je bedenkingen wel, maar kun je het niet beter op een andere manier uiten? Jouw reactie is niet echt uitnodigend voor een discussie.

3 likes

Blijkbaar vind jij het een normale vraag, waarom vind je dat?

Transmensen hebben geen keus, die hebben een fucking zware strijd. Wie ben jij (blijkbaar cis) om je daar aan te irriteren/“moeite mee te hebben”? Waar haal je het lef vandaan.

En hoezo “moeite hebben”??? Het is niet jouw leven, het is niet besmettelijk?

11 likes

Het is niet duidelijk hoe de TS ‘moeite’ heeft bedoeld, dus ik interpreteer het in de breedste zin van het woord. Vanuit mijn vakgebied (onderwijs) kan ik niet anders dan zeggen dat ik er weleens moeite mee heb. Ik kan daar wel voorbeelden van geven als je benieuwd bent, maar daar wil ik voorzichtig mee omgaan dus dan heb ik wat bedenktijd nodig.

Je hoeft overigens niet zo fel te zijn, want dan wil ik er sowieso niet verder over praten. Dan lijkt het me beter als @Vincent uitlegt wat ze met ‘moeite’ heeft bedoeld.

1 like