Rozijnen zijn zuiniger dan krenten
Hahahaha oh jee
Het zijn idd verschillende soorten druiven! En heeft ook iets te maken met hoe lang ze drogen.
Oh ok! Maar qua rozijnen heb je toch ook verschillende types? (van die grote, kleintjes, gele,…) Ik snap precies niet de noodzaak voor het extra woord ‘krenten’. En dat er bv zowel krentenbrood als rozijnenbrood is (daar is toch geen verschil in te bespeuren??).
Nee maar die kleine donkere zijn dus rozijnen en die grote gele zijn krenten? Ik moet ook steeds op google kijken hoor, ik heb geen idee
en grote donkere dan? kleine gele??
Dat verkopen ze toch ook gewoon… op de bak afdeling van de supermarkt meid
Zolang er geen noten inzitten. Die verpesten de kerststol.
Alles met krenten of rozijnen
Ik sneed dus altijd het spijs er uit,love it.De rest van die kerststol mogen ze houden.
Ben ik de enige de echt geen enkele interesse heeft in Badr vs Rico (schrijf ik het zo goed?)
- Ja je bent de enige, boksen 4 life
- Nee, mij interesseert het ook niks
0 stemmers
Het boeit me niet maar ik erger me er wel aan dat veel mensen boksen ipv kickboksen zeggen
Dit is een goed voorbeeld van hoe weinig het me interesseert, ik heb geen idee haha
Nu lijkt het alsof ik #1 fan ben, maar ik vind het hele gedoe om deze wedstrijd gewoon leuk en volg dat. Dus ik kan niet zeggen dat ik totaal niet geïnteresseerd ben.
Ik was al een jaar lid van de boksschool toen ik eindelijk het verschil ontdekte dus dat mensen die het niet interesseert het verkeerd zeggen verbaast mij persoonlijk niks, want ik heb mezelf als referentiekader. Ik snap jouw ergernis ook wel weer, want het zijn gewoon 2 verschillende dingen
Ben ik de enige die van zichzelf scheve vingers heeft? Dus niet gebroken oid.
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb het eigenlijk net zo als je 2e foto. Ik kan sommige vingers gewoon niet volledig tegen elkaar aan doen. Vroeger met spelletjes als je niet mocht kijken, kon ik altijd door die spleetjes tussen mijn vingers kijken.
Ooh slim! Moet ik maar gaan doen. Ik was zo dom om mijn handpalmen tegen m’n ogen te doen
Ik heb enkel scheve pinken, de rest van mijn vingers zij wel recht!
Ik heb vooral kromme wijsvingers. De rest valt eigenlijk wel mee, behalve dat ze er een beetje uit zien als heksenvingers volgens sommigen