Klopt! Zo ging ik op 22 januari ofzo door m’n enkel, wilde eigenlijk hoogste eigen risico maar ben toch maar voor een lage gegaan en had dat jaar 2 operaties aan m’n enkel en was dus echt blij dat ik nog ff had gewacht!
Maar dat verschil in eigen risico heb je dan toch in premie betaald? Ik heb altijd het idee dat het echt niet uitmaakt, je betaalt uiteindelijk alles zelf. Tenzij er een aanvullende verzekering is waarvan je meerdere vergoedingen gebruikt.
Vooral bij fysio scheelt je premie veel met de kosten van een behandeling. (gunstiger om. Af te sluiten als je weet dat je fysio nodig gaat hebben) Volgens mij was 't niet zo dat mijn verzekeringspremie ineens 700 euro meer werd hoor!
Ja maar dat is dus als je een aanvullende verzekering hebt. Qua basisverzekering hoog of laag eigen risico maakt niets uit. Alleen betaal je het met een laag risico per maand en met hoog moet je het in een keer betalen.
Een vriendin had betaalde met een eigen risico van €1000,- 20 euro aan premie per maand minder.
Maakte voorheen nooit eigen risico van 350 op, en zou zo wel €240 goedkoper uit zijn.
Totdat ze flauw viel en daarbij verkeerd terecht kwam. Ritje met ambulance en nachtje in het ziekenhuis, dan zit je al gelijk aan de 1000
Ik heb helaas last van chronische aandoeningen waardoor ik in januari al door mijn eigen risico ben. Zal mijn eigen risico daarom ook nooit hoger dan nodig maken.
Ja hetzelfde! Plus dat een pakket waar alles inzit dat ik zeker nodig heb, al genoeg uitdaging is
Ben wel extra dankbaar voor verzekering als ik aan al mijn kosten denk
Ik heb ook vrijwillig hoog eigen risico, maar het bedrag staat wel aan de kant. Het blijft een beetje gokken
Als ik (vega) kipnuggets bestel altijd gaat tellen of ik ook echt het bestelde aantal heb gekregen?
- Nee dit doe ik ook!
- Ja,ik dauw alles gewoon meteen naar binnen
0 stemmers
Die altijd het plasticje van de (friet)saus aflikt?
- Ja,ew
- Nee dit doe ik ook,no shame
0 stemmers
Die altijd een mckroket zonder saus besteld?
- Ja,love de saus
- Nee,ik bestel ook altijd zonder
0 stemmers
Ik zat net in de Mac Donalds,vandaar deze levensvragen.
Ben idd vandaag ook pas overgestapt haha via https://mgmco.nl/helepo/pp
Kreeg er nog een tandenborstel bij ook 
Of aan Arthur Wemel als ik een badeendje zie!
Ben ik de enige die geknetter/gekraak in mijn oren hoor als ik mijn wangen opbol?
- Ja je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
denk je echt dat je de enige was?
Je bent nooit de enige
wel altijd de enigste
Ben hier denk ik te nieuw om daar een verschil in te zien maar ben wel heel benieuwd naar jouw definitie van viva forum gehalte 
Ik lees ook meer ouderschap, kinderen krijgen, huizen kopen, dat soort dingen. Ik kan daar totaal niet over mee praten. En dat is logisch want de gemiddelde leeftijd is hier gewoon ouder dan dat ik ben, maar wat dat betreft vond ik het vijf jaar geleden wel echt heel anders hier
Ja, dit. En iedereen voelt zich constant gekwetst door een mening van een ander waar de het niet mee eens zijn, omdat ze het zelf doen vaak. Kan toch gewoon dat iemand anders iets anders vindt dan jij.
Not sure if trolling…
want dit zou dan een viva reactie zijn toch?