Ben ik de enige die (Deel 1)

Je bent nooit de enige

wel altijd de enigste

2 likes

Ben hier denk ik te nieuw om daar een verschil in te zien maar ben wel heel benieuwd naar jouw definitie van viva forum gehalte :no_mouth:

Ik lees ook meer ouderschap, kinderen krijgen, huizen kopen, dat soort dingen. Ik kan daar totaal niet over mee praten. En dat is logisch want de gemiddelde leeftijd is hier gewoon ouder dan dat ik ben, maar wat dat betreft vond ik het vijf jaar geleden wel echt heel anders hier

21 likes

Ja, dit. En iedereen voelt zich constant gekwetst door een mening van een ander waar de het niet mee eens zijn, omdat ze het zelf doen vaak. Kan toch gewoon dat iemand anders iets anders vindt dan jij.

15 likes

Not sure if trolling… :sweat_smile: want dit zou dan een viva reactie zijn toch?

14 likes

Bring back Evi-Lena. Dan heb je een relschopper.

Edit:

@LizzyBennet haha! Great minds…

6 likes

Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar ik ben nog aan her bijkomen van de breuk tussen mij en mn vriend die eigenlijk getrouwd is maar hij wou toch liever een affaire met mn zus.

25 likes

Hij had een affaire met ZIJN EIGEN ZUS bedoel je!!!

14 likes

We kunnen ook ff met zijn allen gaan rellen op het bodybuildingforum ofzo, dan krijgen we daarna vast bezoek terug en hebben we weer wat reuring in de tent.

23 likes

@Lula Ja en laat mij nog godverdomme eens 15 andere accounts maken.

6 likes

Of op het paardenforum van @Karl_Lagerfeld

Gewoon een recept van authentiek zuurvlees plaatsen.

23 likes

Gewoon een vacature uitschrijven:

Ordinaire relschopper gezocht!

1 like

Hahaha ik dacht even dat je me uitschold voor kutaap (die kutaap Bunnyslippers??!?!)

Schoot al in mijn ā€˜cash me outside’ modus.

20 likes

Word toch liever kutaap genoemd.

1 like

Brb! Even mijn trollenboekje erbij pakken

Waar is Fangirl123 als je dr nodig hebt.

1 like

Ik wil ā€œmijn schoonvaders ogen gleden over mijn lichaamā€ eigenlijk wel lezen.

Zal niemand verbazen.

10 likes

Of Baula. Ik mis haar. Sjanna pal

7 likes

ā€œmijn zus had seks met mijn man, ik drie dagen daarna met hem, kan ik nu zwanger zijn van mijn zusā€œ

Dat is de Tina. Op het Viva forum ā€œklussenā€ ze en weten ze hun eiersprong tot op de seconde.

21 likes