Je bent nooit de enige
wel altijd de enigste
Ben hier denk ik te nieuw om daar een verschil in te zien maar ben wel heel benieuwd naar jouw definitie van viva forum gehalte
Ik lees ook meer ouderschap, kinderen krijgen, huizen kopen, dat soort dingen. Ik kan daar totaal niet over mee praten. En dat is logisch want de gemiddelde leeftijd is hier gewoon ouder dan dat ik ben, maar wat dat betreft vond ik het vijf jaar geleden wel echt heel anders hier
Ja, dit. En iedereen voelt zich constant gekwetst door een mening van een ander waar de het niet mee eens zijn, omdat ze het zelf doen vaak. Kan toch gewoon dat iemand anders iets anders vindt dan jij.
Not sure if trolling⦠want dit zou dan een viva reactie zijn toch?
Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar ik ben nog aan her bijkomen van de breuk tussen mij en mn vriend die eigenlijk getrouwd is maar hij wou toch liever een affaire met mn zus.
Hij had een affaire met ZIJN EIGEN ZUS bedoel je!!!
We kunnen ook ff met zijn allen gaan rellen op het bodybuildingforum ofzo, dan krijgen we daarna vast bezoek terug en hebben we weer wat reuring in de tent.
Of op het paardenforum van @Karl_Lagerfeld
Gewoon een recept van authentiek zuurvlees plaatsen.
Gewoon een vacature uitschrijven:
Ordinaire relschopper gezocht!
Hahaha ik dacht even dat je me uitschold voor kutaap (die kutaap Bunnyslippers??!?!)
Schoot al in mijn ācash me outsideā modus.
Word toch liever kutaap genoemd.
Waar is Fangirl123 als je dr nodig hebt.
Ik wil āmijn schoonvaders ogen gleden over mijn lichaamā eigenlijk wel lezen.
Zal niemand verbazen.
Of Baula. Ik mis haar. Sjanna pal
āmijn zus had seks met mijn man, ik drie dagen daarna met hem, kan ik nu zwanger zijn van mijn zusā
Dat is de Tina. Op het Viva forum āklussenā ze en weten ze hun eiersprong tot op de seconde.