Ben idd vandaag ook pas overgestapt haha via https://mgmco.nl/helepo/pp
Kreeg er nog een tandenborstel bij ook
Of aan Arthur Wemel als ik een badeendje zie!
Ben ik de enige die geknetter/gekraak in mijn oren hoor als ik mijn wangen opbol?
- Ja je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
denk je echt dat je de enige was?
Je bent nooit de enige
wel altijd de enigste
Ben ik de enige die vind dat het Viva forum gehalte hier steeds hoger/groter lijkt te worden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben hier denk ik te nieuw om daar een verschil in te zien maar ben wel heel benieuwd naar jouw definitie van viva forum gehalte
Haha, dat is precies wat ik bedoel. Nog even en we liggen massaal dubbel om kakhiel.
Ik lees ook meer ouderschap, kinderen krijgen, huizen kopen, dat soort dingen. Ik kan daar totaal niet over mee praten. En dat is logisch want de gemiddelde leeftijd is hier gewoon ouder dan dat ik ben, maar wat dat betreft vond ik het vijf jaar geleden wel echt heel anders hier
Ja, dit. En iedereen voelt zich constant gekwetst door een mening van een ander waar de het niet mee eens zijn, omdat ze het zelf doen vaak. Kan toch gewoon dat iemand anders iets anders vindt dan jij.
Not sure if trolling… want dit zou dan een viva reactie zijn toch?
Ik wil gewoon af en toe iemand kunnen bannen. Is dat nou zoveel gevraagd? Waar zijn de goeie rellen? In plaats van dat iedereen meteen ~verdrietig~ en ~gekwetst~ is omdat iemand er een andere mening op nahoudt.
Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar ik ben nog aan her bijkomen van de breuk tussen mij en mn vriend die eigenlijk getrouwd is maar hij wou toch liever een affaire met mn zus.
Een hele voorspelbare ja. Boring!
Hij had een affaire met ZIJN EIGEN ZUS bedoel je!!!
We kunnen ook ff met zijn allen gaan rellen op het bodybuildingforum ofzo, dan krijgen we daarna vast bezoek terug en hebben we weer wat reuring in de tent.
Misschien kan ik alvast beginnen met iedereen bannen die King Louie draagt.