Ben ik de enige die (Deel 1)

Soms als ik op de wc zit, vooral als ik heel nodig moest plassen, vraag ik me halverwege het plassen af of ik wel echt op de wc zit. Dus of ik wel echt op de goede plek plas. Ik heb dit vaak 's nachts, maar ook wel overdag als ik er met mijn hoofd niet bij ben. Het is echt even een schrikmoment dat mijn straal onderbreekt.

Dus: ben ik de enige die zich soms tijdens plassen afvraagt of ze wel echt op de wc zit?

• Ja, ik weet altijd dat ik op de wc zit
  • Nee, ik vraag me ook wel eens ineens af of ik wel goed zit

0 stemmers

Oh ja ik heb dit zo vaak en haat die dromen echt. Ik weet meestal wel dat het dromen zijn en dat maakt het nog 10x zo frustrerend. Wat ik ook kut vind zijn dromen waarin ik wil schreeuwen maar er geen geluid uit m’n keel komt. Ik word daar zo boos van, dan word ik ook boos wakker haha

1 like

Ben ik de enige die, als ze sirenes hoort maar de ambulance of politie wagen niet kan zien, soms wel eens denkt dat ze is aangereden ofzo en haar onderbewuste nu een soort droomwereld inzet terwijl ze sterft en de sirenes vanuit de echte wereld komen?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

Wow wth :flushed: weet nu al dat ik vanaf nu deze gedachte wel ga hebben

4 likes

Die dacht dat Phill Dunphy the joker speelt???

• Ja je bent de enige
  • Nee je bent niet alleen

0 stemmers

Hahaha ahw ja had wel gekund

Niet weet hoe ik een poll aanmaak?

6 likes

:joy:

Bij nieuw bericht het tandwieltje (kan zijn dat je je telefoon moet draaien).

1 like

Aha, thanks! haha.

Nou hier komt mijn poll hoor.

Ben ik de enige die mijn wijsvinger recht kan buigen? Ik hoorde dat bijna niemand het kan dus ben benieuwd!

• Ja je bent de enige
  • Nee ik kan dat ook

0 stemmers

1 like

Ik dacht dit doe ik wel even, is toch easy? Maar blijkbaar kan ik dit alleen met mijn rechter wijsvinger en niet met links (ben links maar daar zal t vast niet mee te maken). Dikke error in mijn hoofd.

*edit: na 5 minuten oefenen is het ook met links gelukt haha

2 likes

Hahaha ik kan het ook alleen met rechts!

1 like

Ik kan het met beide vingers, maar alleen als ik ze eerst goed strek zodat de topjes recht staan. Als ze niet recht staan, kan ik ze niet in gebogen stand recht maken.

1 like

Om dan maar even bij het vingertopic te blijven:

Ben ik de enige die m’n middelvingers niet goed in hun eentje kan opsteken? Ik krijg ze dus echt maar halverwege omhoog in vergelijking met wijsvinger/pink en heb dus altijd het idee dat ik extreem inflexibele vingers heb of zo.

• Nee, ik kan ze ook niet helemaal opsteken
  • Ja, ik kan dat wel

0 stemmers

Ik heb dit alleen met mijn ringvinger. Die kan ik met geen mogelijkheid alleen opsteken.

1 like

Dat heb ik inderdaad ook😂

1 like

Komt omdat dat je zwakste vinger is. Als het goed is, heeft bijna iedereen dat

1 like

Ben ik de enige die nog nooit ET gezien heeft?

• Ja, ga die film nou eens met je moeder kijken. Je had het beloofd!
  • Nee, ik moet die film ook nog kijken

0 stemmers

Ben ik de enige die altijd problemen heeft met het netjes terugvouwen van bijsluiters na ze gelezen te hebben?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, mij lukt dit dus ook niet

0 stemmers

Dan is mijn hele rechterhand zwak op mijn wijsvinger en duim na. De rest kan ik niet rechtop strekken. Die vingers blijven steken in een hoek van 45 graden

1 like

Ik kan daar zó enorm gefrustreerd van raken. Terwijl het feit dat ik die medicijnen nodig heb toch vervelender is dan die stomme bijsluiter niet goed opgevouwen krijgen. Maar toch.

1 like