Of op het paardenforum van @Karl_Lagerfeld
Gewoon een recept van authentiek zuurvlees plaatsen.
Of op het paardenforum van @Karl_Lagerfeld
Gewoon een recept van authentiek zuurvlees plaatsen.
Gelukkig, ik zat al helemaal te trillen van woede hier.
Gewoon een vacature uitschrijven:
Ordinaire relschopper gezocht!
Hahaha ik dacht even dat je me uitschold voor kutaap (die kutaap Bunnyslippers??!?!)
Schoot al in mijn âcash me outsideâ modus.
Suck it, Wie is de mol. Wij doen een wekelijkse âWie is de trolâ.
Oh nee, je mag niet trollhunten. Fucking saai hier
Word toch liever kutaap genoemd.
Waar is Fangirl123 als je dr nodig hebt.
Ik wil âmijn schoonvaders ogen gleden over mijn lichaamâ eigenlijk wel lezen.
Zal niemand verbazen.
Of Baula. Ik mis haar. Sjanna pal
Wie zijn dit? En waarom ken ik ze niet?
âmijn zus had seks met mijn man, ik drie dagen daarna met hem, kan ik nu zwanger zijn van mijn zusâ
Dat is de Tina. Op het Viva forum âklussenâ ze en weten ze hun eiersprong tot op de seconde.
Baula is een fenomeen. Een van de grootsten uit de EGF-geschiedenis. Zij was obsessed met Sean Paul en hing altijd rond op music waar alleen maar ~rockchicks~ zaten die Baula en haar voorliefde voor Sean paul genadeloos afmaakten. Daar was elke dag wel een relletje. Maar nu zou het waarschijnlijk cyberpesten heten. Anyway baula was goud, ze had 1 medestander maar ik weet niet meer hoe die heette
Ah, ik zat alleen op Style & Fashion toen waarschijnlijk. Ben pas later naar Centraal Station gegaan en nooit op de andere subfora.
Ik heb baula nog op msn gehad om elkaar uit te schelden
ik was vroeger best een goede trol op habbo en goSupermodel
Ik zou er geen plezier uit kunnen halen en voel me er niet fijn bij om mensen zo anoniem te kwetsen.
Forumanecdote maar dit is wel ongeveer hoe het forumergernissentopic ooit begonnen is haha! Geloof dat er een beetje cryptische irritaties en passief-agressieve berichten werden gepost en toen werd zoân topic geopperd van haha kom en toen opende lynnnn die âwant dat account kon toch niks goed meer doenâ
Ik heb geen brief geschreven, maar dacht wel dat ik zwanger was op 10 jarige leeftijd omdat ik in een bed had gelegen van een mannelijk persoon.
Durfde ook geen toilet papier te gebruiken als er een mannelijk iemand was in hetzelfde huis want âstel er zit iets aan zijn hand en dat raakt mijn stukje papier aan en dan veeg ik af en dan komt het bij mij en dan zwangerâ
Mijn moeder vond me maar een moeilijk kind
Ik dacht echt veel te regelmatig dat Helios (Griekse God van de zon) me zwanger kon maken als er zonnestralen op me schenen Ik durfde in hele zonnige periodes ook nauwelijks naar buiten of alleen in de schaduw, mân moeder snapte maar niet wat er mis met me was en dacht dat ik zonneallergie had ofzo. Toen heb ik dit ook nog aan de huisarts moeten vertellen, vreselijk