Ik denk helemaal niks. Ik ben een goede troll. Hm, zou @Nescio me daarom maar admin hebben gemaakt
Ik was geobsedeerd met Griekse mythologie en totaal niet met hoe zwanger worden werkte Ik leerde over seks door verhalen over zeus die veranderde in een koe en dat soort onzin, je zou kunnen zeggen dat ik niet helemaal op de hoogte was van de moderne versie van seks
De huisarts heeft me daarna een korte verbale intro into seksuele educatie gegeven. Extra side note, ik was 9 of 10 dus dat was ook weer een intense ervaring voor mijn kinderbrein
Hahaha ahh dit vind ik echt hilarisch en superschattig.
Ze heeft een permanente ban gehad. Vind het persoonlijk wel jammer
op habbohotel kon ook je ook echt lekker kutten
Ben ik de enige die nog nooit over haar smartphone heeft gedroomd (of dat ie in mn droom voorkwam)?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook nog nooit over mijn smartphone gedroomd
0 stemmers
Toch raar, want ik gebruik hem elke dag
Ja diiiitttt!!! Omg. Dat ik 112 wil bellen maar steeds 122 bel ofzo. Echt raar hoe mensen zo dezelfde droom kunnen hebben
Ah ja! Was spencer nou diegene die hele mooie grote ogen had? En die heel veel selfies postte waar die ogen enorm opvielen? (Als een hert die in de koplampen kijkt, werd toen gezegd haha)
Edit: Ohnee dat was bakfiets! En haar manier van selfies maken werd zelfs āde bakfietsmethodeā genoemd haha
Jaaaaa!!! Helemaal kak is dat 122 of hij stopt na 11 en wilt dan niet meer verder typen
Ja vond ik ook! Maar als ik het me goed herinner liep ze toen in 1 topic heel erg te trollen wat niet getolereerd werd.
Als ik het me goed herinner ging het in een of ander topic over gewicht en kreeg ze commentaar op haar uitspraken en toen gaf ze aan dat ze juist expres die uitspraken deed omdat mensen daar over zouden vallen. Trollen dus. Zoiets.
Ben ik de enige die vaak droomt dat ik mijn ogen niet open kan krijgen?
- Ja
- Nee heb ik ook
0 stemmers
Niet heel vaak ofzo
Wanneer valt het onder vaak?
Hmm ja misschien is heel vaak ook wel overdreven. Maar in mijn hoofd bedoelde ik: meer dan een paar keer, maar niet per se elke week ofzo.
Soms als ik op de wc zit, vooral als ik heel nodig moest plassen, vraag ik me halverwege het plassen af of ik wel echt op de wc zit. Dus of ik wel echt op de goede plek plas. Ik heb dit vaak 's nachts, maar ook wel overdag als ik er met mijn hoofd niet bij ben. Het is echt even een schrikmoment dat mijn straal onderbreekt.
Dus: ben ik de enige die zich soms tijdens plassen afvraagt of ze wel echt op de wc zit?
- Ja, ik weet altijd dat ik op de wc zit
- Nee, ik vraag me ook wel eens ineens af of ik wel goed zit
0 stemmers
Oh ja ik heb dit zo vaak en haat die dromen echt. Ik weet meestal wel dat het dromen zijn en dat maakt het nog 10x zo frustrerend. Wat ik ook kut vind zijn dromen waarin ik wil schreeuwen maar er geen geluid uit mān keel komt. Ik word daar zo boos van, dan word ik ook boos wakker haha
Ben ik de enige die, als ze sirenes hoort maar de ambulance of politie wagen niet kan zien, soms wel eens denkt dat ze is aangereden ofzo en haar onderbewuste nu een soort droomwereld inzet terwijl ze sterft en de sirenes vanuit de echte wereld komen?
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Wow wth weet nu al dat ik vanaf nu deze gedachte wel ga hebben
Die dacht dat Phill Dunphy the joker speelt???
- Ja je bent de enige
- Nee je bent niet alleen
0 stemmers
Hahaha ahw ja had wel gekund