Ik heb het wel gehad dat de vriendin van een goede vriend jaloers was, omdat ze zichzelf ervan overtuigd had dat er meer was tussen hem en mij. Gelukkig is hij niet zo dat hij me dan laat vallen, en heeft haar duidelijk gemaakt dat dit haar probleem was, en inmiddels weet ze ook dat we echt alleen maar vrienden zijn, en ben ik ook goed met haar bevriend.
Ben ik de enige die een prijs in euro nog steeds wel eens terugrekent naar guldens?
- Doe ik nooit, je bent de enige
- Doe ik ook wel eens, je bent niet de enige
- Ik heb uberhaupt geen concrete herinneringen aan de guldentijd
0 stemmers
Ik heb het ook niet altijd, maar net betrapte ik me er zelf op toen ik een onbedwingbare snoepaanval had en een mars kocht van 1,05 en toen dacht ik: nounou, dat is wel 2 gulden 20, in mijn tijd op de middelbare school had ik voor een gulden nog een mars! Dus het was wel echt een complete boomer-gedachte, misschien ben ik wel een boomer.
Ik was laatst op een boomerverjaardag (een echte, die van mijn vader) en heb echt minstens drie mensen dit horen doen die avond
Ja, ik heb ook alleen de wisselkoers van marsen en twixen in mijn hoofd, want dat was ook eigenlijk het enige wat ik kocht voordat de euro werd ingevoerd. Dank je wel voor deze ingeving, denk dat ik nu ineens begrijp waarom dit zo random in mijn hoofd kwam bij het kopen van een mars.
Niet heel veel herinneringen behalve dat ik iedere week rijksdaalder als zakgeld kreeg en dat toen werd vervangen voor een ā¬2,- munt. Weet nog dat ik dat zo oneerlijk vond.
Ik zat ook op de basisschool en was toen uiteraard ook nog geen big spender. Maar precies in de periode dat we gingen rekenen met geld en leerden over de Gulden, zat de Euro eraan te komen. Toen een jaar later moest ik alles opeens opnieuw leren met de ingang van de Euro. Dat was wel even kortsluiting in mijn hoofd, haha. Ik denk dat ik daarom nog wel eens in Guldens denk
Jawel, maar vond het alsnog oneerlijk.
Ben ik de enige die bij het aanzien van hyacinten in pot spontaan de behoefte krijg om ermee te gaan kegelen / gooien. Wat een verschrikkelijke bloemen en nog lelijker binnenshuis.
- ja je bent de enige
- Nee die hyacinten halen ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
0 stemmers
Ben ik de enige die Pinkeltje en Wiplala vaak door elkaar (haalde)?
- Ja je bent de enige
- Nee ik had (of heb) daar nog steeds last van.
- Wie zijn wiplalalalalala en pinkeltje?
0 stemmers
Wow, zoveel mensen die ze allebei niet kennen! Wiplala was echt mān lievelings, meteen zin om dat boek weer te gaan lezen. Ga hem binnenkort ff opsnorren op de zolder van mān ouders.
Jaaa wiplala en wiplala weer.
Ben ik de enige die haar avondeten bijna altijd met een gebaksvorkje eet zodat ik er langer over doe?
- Ja ik eet gewoon met normaal bestek
- Nee dit doe ik ook regelmatig
0 stemmers
Oooh je hoeft je echt niet onzeker te voelen in de sauna. Ga je op een naaktdag? Dan zijn er sowieso vooral pensionadoās die elke week in de sauna liggen haha. En het wordt heel snel normaal als je naakt bent, en als je je toch onzeker voelt kun je gewoon je handdoek/badjas om je heen houden bij het rondlopen.
Ik ken wel mensen die hun ijs met een theelepel eten om er langer over te doen
eh⦠een eetlepel?
Dessertlepel.
Ik zou een koffielepel logischer vinden dan een theelepel
Huh. Een theelepel is toch kleiner dan een koffielepel?
Kleine eetlepel idd
Ben ik de enige die wel eens wekkers zet zoān 2 of 3 uur voor je daadwerkelijk op moet staan, zodat je dan wakker wordt een kan denken āah ik kan nog lekker 2/3 uur slapenā?
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Moet zeggen dat dit meer iets van vroeger is en ik het nu eigenlijk niet meer doe
Wel eens als toetje ijs met een klein lepeltje
Edit. Ah. Goeie toevoeging dit nog