Ben ik de enige die (Deel 1)

Niet weet hoe ik een poll aanmaak?

6 likes

:joy:

Bij nieuw bericht het tandwieltje (kan zijn dat je je telefoon moet draaien).

1 like

Aha, thanks! haha.

Nou hier komt mijn poll hoor.

Ben ik de enige die mijn wijsvinger recht kan buigen? Ik hoorde dat bijna niemand het kan dus ben benieuwd!

• Ja je bent de enige
  • Nee ik kan dat ook

0 stemmers

1 like

Ik dacht dit doe ik wel even, is toch easy? Maar blijkbaar kan ik dit alleen met mijn rechter wijsvinger en niet met links (ben links maar daar zal t vast niet mee te maken). Dikke error in mijn hoofd.

*edit: na 5 minuten oefenen is het ook met links gelukt haha

2 likes

Hahaha ik kan het ook alleen met rechts!

1 like

Ik kan het met beide vingers, maar alleen als ik ze eerst goed strek zodat de topjes recht staan. Als ze niet recht staan, kan ik ze niet in gebogen stand recht maken.

1 like

Om dan maar even bij het vingertopic te blijven:

Ben ik de enige die m’n middelvingers niet goed in hun eentje kan opsteken? Ik krijg ze dus echt maar halverwege omhoog in vergelijking met wijsvinger/pink en heb dus altijd het idee dat ik extreem inflexibele vingers heb of zo.

• Nee, ik kan ze ook niet helemaal opsteken
  • Ja, ik kan dat wel

0 stemmers

Ik heb dit alleen met mijn ringvinger. Die kan ik met geen mogelijkheid alleen opsteken.

1 like

Dat heb ik inderdaad ook😂

1 like

Komt omdat dat je zwakste vinger is. Als het goed is, heeft bijna iedereen dat

1 like

Ben ik de enige die nog nooit ET gezien heeft?

• Ja, ga die film nou eens met je moeder kijken. Je had het beloofd!
  • Nee, ik moet die film ook nog kijken

0 stemmers

Ben ik de enige die altijd problemen heeft met het netjes terugvouwen van bijsluiters na ze gelezen te hebben?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, mij lukt dit dus ook niet

0 stemmers

Dan is mijn hele rechterhand zwak op mijn wijsvinger en duim na. De rest kan ik niet rechtop strekken. Die vingers blijven steken in een hoek van 45 graden

1 like

Ik kan daar zó enorm gefrustreerd van raken. Terwijl het feit dat ik die medicijnen nodig heb toch vervelender is dan die stomme bijsluiter niet goed opgevouwen krijgen. Maar toch.

1 like

Ja, zelfde hier. Echt een irritatiefactor. Plus dan krijg je daarna je slecht gevouwen bijsluiter ook niet meer terug passend in dat doosje. :mad:

3 likes

De douchecabine poets ik trouwens wel soms even snel tijdens het douchen, maar uitgebreider schoonmaakwerk doe ik apart.

2 likes

Ik moest die eerste googlen, maar ja, die lijken inderdaad op elkaar

Net zo iets een stembiljet. Omg wat ik daar stress van heb gekregen toen ik dat kut ding dun genoeg moest vouwen om in die bak te stoppen.

2 likes

Ben ik de enige die nog nooit de Sims gespeeld heeft?

• Ja
  • Nee hoor

0 stemmers

Telt stoppen na het kiezen van het eerste poppetje als spelen?