Vroeger deed ik dit wel inderdaad. Totdat ik daarna niet meer in slaap kwam. Snel mee gestopt haha
Als je bij een winkel iets afrekent en iemand zegt āfijn weekendā vind jij het dan soms ook raar om āfijn weekendā terug te zeggen als je denkt dat die persoon dat hele weekend moet werken? (Ik associeer āfijn weekendā namelijk altijd met vrij zijn. vrijheid = blijheid)
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook.
0 stemmers
@anon37686689 Ik eet soep vaak met een kleine lepel en mijn hele familie kan dat niet uitstaan. Als ik dan van andere niet mijn gewenste lepel krijg voel ik mij genoodzaakt om anderen ook een ongewenste lepel te geven (bijv. een grote opscheplepel). Accepteer mijn lepeltradities.
Ben ik de enige die altijd stress krijgt bij āt updaten van mān mobiele telefoon? Met de angst dat āie misschien wel nooit meer aan gaat
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Ik doe dat altijd, ik vind dat met een eetlepel echt niet lekker
Ik heb dus een keer gehad dat mijn telefoon niet meer opstartte. Was wel een bekend probleem bij die specifieke telefoon maar ik krijg nog steeds stress als mijn (nieuwe) telefoon langer opstart.
Jaa, ik zeg dus ook heel vaak āwerk ze nog!ā Ipv fijn weekend.
Dit zeg ik ook! Altijd eigenlijk
Wij hebben alleen ganzen en het klinkt ook altijd alsof ze me keihard uitlachen.
Meeuwen, duiven en van die terror parkieten vind ik ook naar. Maar van zangvogeltjes word ik juist heel gelukkig. Ik woon wel in een stad, dus ik hoor ze niet zo veel. Ze worden meestal overstemd door trams, vuilniswagens, verbouwingen, krijsende kinderen en meer van dat soort
Alleen als ik nog niet of amper geslapen heb. Dan denk ik echt āneeee, ik ben nog niet klaar voor een nieuwe fitte dagā.
Ben ik de enige die liever een vierkante spiegel heeft dan een ronde spiegel? Ik weet niet precies waar dit vandaan komt maar zeker als het om kleinere spiegeltjes gaat heb ik echt veel liever een vierkante spiegel.
- Ja je bent de enige
- Nee ik heb ook liever een vierkante spiegel
- Dat maakt me echt niks uit
0 stemmers
Ben ik de enige die, als ze alleen thuis is, constant tegen zichzelf aan het lullen is?
Oh nee, absoluut niet. Soms doe ik het zelfs per ongeluk waar anderen bij zijn
Die het vervelend vind dat de achtergrond muziek in films zo extreem hard is en de conversatie zo zacht?
- Ja
- Nee
- Waar heb je het over?
0 stemmers
Jaa, ik snap echt niet waarom dat is.
Ja vooral als het een liedje van the Script oid op de achtergrond is
Same thing Ik stemde op ja maar bedoelde nee. Weet niet hoe ik dat aanpas.
Op stemmen tonen drukken en dan kan je een andere optie aanvinken.
Thanks!
Tijdelijke e-mails aanmaakt (via speciale websites) om te kunnen registreren voor kortingsbonnen van mcdonalds/kfc/burgerking/subway etc.?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ga niet vaak, maar als ik ga, moet ik korting krijgen, anders vind ik het te duur en ābetaal ik liever voor kwaliteitā. Misschien moet dit in gierig topicš Kfc heeft trouwens zoān lekkere friet tegenwoordig, ben bereid om daar wel āhet nodigeā aan uit te gevenš