Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik zat ook op de basisschool en was toen uiteraard ook nog geen big spender. Maar precies in de periode dat we gingen rekenen met geld en leerden over de Gulden, zat de Euro eraan te komen. Toen een jaar later moest ik alles opeens opnieuw leren met de ingang van de Euro. Dat was wel even kortsluiting in mijn hoofd, haha. Ik denk dat ik daarom nog wel eens in Guldens denk

2 likes

Jawel, maar vond het alsnog oneerlijk. :joy:

1 like

Ben ik de enige die bij het aanzien van hyacinten in pot spontaan de behoefte krijg om ermee te gaan kegelen / gooien. Wat een verschrikkelijke bloemen en nog lelijker binnenshuis.

• ja je bent de enige
  • Nee die hyacinten halen ook het bloed onder mijn nagels vandaan.

0 stemmers

Ben ik de enige die Pinkeltje en Wiplala vaak door elkaar (haalde)?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik had (of heb) daar nog steeds last van.
  • Wie zijn wiplalalalalala en pinkeltje?

0 stemmers

Wow, zoveel mensen die ze allebei niet kennen! Wiplala was echt m’n lievelings, meteen zin om dat boek weer te gaan lezen. Ga hem binnenkort ff opsnorren op de zolder van m’n ouders.

2 likes

Jaaa wiplala en wiplala weer.

2 likes

Ben ik de enige die haar avondeten bijna altijd met een gebaksvorkje eet zodat ik er langer over doe?

• Ja ik eet gewoon met normaal bestek
  • Nee dit doe ik ook regelmatig

0 stemmers

Oooh je hoeft je echt niet onzeker te voelen in de sauna. Ga je op een naaktdag? Dan zijn er sowieso vooral pensionado’s die elke week in de sauna liggen haha. En het wordt heel snel normaal als je naakt bent, en als je je toch onzeker voelt kun je gewoon je handdoek/badjas om je heen houden bij het rondlopen.

1 like

Ik ken wel mensen die hun ijs met een theelepel eten om er langer over te doen :sweat_smile:

6 likes

eh… een eetlepel?

10 likes

Dessertlepel.
Ik zou een koffielepel logischer vinden dan een theelepel :sweat_smile:

1 like

Huh. Een theelepel is toch kleiner dan een koffielepel?

1 like

Kleine eetlepel idd :sweat_smile:

Ben ik de enige die wel eens wekkers zet zo’n 2 of 3 uur voor je daadwerkelijk op moet staan, zodat je dan wakker wordt een kan denken ā€˜ah ik kan nog lekker 2/3 uur slapen’?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

Moet zeggen dat dit meer iets van vroeger is en ik het nu eigenlijk niet meer doe

1 like

Wel eens als toetje ijs met een klein lepeltje

Edit. Ah. Goeie toevoeging dit nog :rofl:

3 likes

Vroeger deed ik dit wel inderdaad. Totdat ik daarna niet meer in slaap kwam. Snel mee gestopt haha :grimacing:

1 like

Als je bij een winkel iets afrekent en iemand zegt ā€˜fijn weekend’ vind jij het dan soms ook raar om ā€˜fijn weekend’ terug te zeggen als je denkt dat die persoon dat hele weekend moet werken? (Ik associeer ā€˜fijn weekend’ namelijk altijd met vrij zijn. vrijheid = blijheid)

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook.

0 stemmers

@anon37686689 Ik eet soep vaak met een kleine lepel en mijn hele familie kan dat niet uitstaan. Als ik dan van andere niet mijn gewenste lepel krijg voel ik mij genoodzaakt om anderen ook een ongewenste lepel te geven (bijv. een grote opscheplepel). Accepteer mijn lepeltradities.

1 like

Ben ik de enige die altijd stress krijgt bij ā€˜t updaten van m’n mobiele telefoon? Met de angst dat ā€˜ie misschien wel nooit meer aan gaat :exploding_head:

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ik doe dat altijd, ik vind dat met een eetlepel echt niet lekker

Ik heb dus een keer gehad dat mijn telefoon niet meer opstartte. Was wel een bekend probleem bij die specifieke telefoon maar ik krijg nog steeds stress als mijn (nieuwe) telefoon langer opstart.

Jaa, ik zeg dus ook heel vaak ā€˜werk ze nog!’ Ipv fijn weekend.

1 like