En dan had ik ook nog per ongeluk verkeerd gestemd, ik las alleen Alwin fucken en dacht NEEE!! Maar moest dus ja stemmen haha.
Mijn oma is al sinds ze 50 is met pensioen en ze doet sindsdien echt iedere week wel een paar keer leuke dingen. Samen lunchen met opa of met vriendinnen. Ik hoop dat later ook nog te doen.
Ja exact, ik heb het verkeerd begrepen denk ik. Dacht dat er werd bedoeld dat Lily Tomlin tov Jane Fonda natuurlijk oud is geworden.
Ben ik de enige die op een zondagochtend zonder plannen altijd een beetje een ‘bleh’-gevoel heeft?
- Nee, herkenbaar
- Ja
0 stemmers
Stel je voor. Je gaat blanco een film op bijvoorbeeld Netflix in of je leest een boek zonder dat je eerst recensies hebt gelezen. Na afloop kom je tot de conclusie dat je het een goede film of een goed boek vond. Ben ik dan de enige die daarna toch recensies gaat lezen om te zien of anderen hem ook goed vinden en zo probeert in te schatten of je ‘een goede smaak’ hebt?
- Nee, dat doe ik ook
- Ja, daar ben je alleen in
0 stemmers
Ben ik de enige die bang is dat haar dak eraf waait dadelijk?
- Ja want dat kan niet
- Nee daar ben ik ook bang voor
0 stemmers
Ik voel me helemaaaal niet relaxed in mn eigen huis haha pfff
Ja joh, ik zit op zolder en hoor nu de hele tijd vanalles kraken. Ben zo bang dat ineens dat dak eraf vliegt en ik buiten in de wind zit.
Bij mijn huis kan dat niet… tussenverdieping appartementengebouw
Edit: kan wel, maar voelt als ‘kan niet’
Zelfs als zou dat kunnen, dan mogen er nog 3 verdiepingen af waaien voordat ik het koud krijg. Het huizenblok waar ik uitzicht op heb heeft daarentegen geen dak (maar dat deel is nog in aanbouw, dus zie regelmatig plastic langswaaien vandaag).
Pas als de buurvrouw gelijk boven ons door de lucht vliegt maak ik me zorgen. De buurvrouw daar weer boven ook nog niet zien vliegen. Maak me dus nog geen zorgen
Ben ik de enige die heel vaak “ja” stemt terwijl ik op “nee” had moeten stemmen omdat ik iets herkenbaars lees en dan denk “Ja!! Dat heb ik ook!!” en dan uit enthousiasme op ja klikt om vervolgens te beseffen dat ik wéer fout klik?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
Ik heb juist een bleh-gevoel als ik wel plannen heb op zondagochtend.
Ben ik de enige die dit product altijd in het buitenland zag vroeger? En het echt als droom had om ooit te mogen?
- Nee, had ik ook
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Nooit gehad though
Deze heeft Action, is echt heel lekker
Kruidvat heeft m ook altijd standaard
Ook gewoon te koop bij AH! Al is Action mss goedkoper.
Ik ben zelf een hele grote overdreven hyperbool.
Jij hebt een versnelde hyperbolism.
Ben ik de enige die, soms, wanneer ik iets (een serie/boek/film/artiest/etc) echt ontzettend goed vind het niet meteen wil delen met anderen omdat het te persoonlijk voelt en ik het eerst zelf wil verwerken?
- Ja, ik herken dit totaal niet. Ik deel dingen die ik echt goed vind juist altijd meteen zodat vrienden het ook kunnen kijken/lezen/luisteren/etc.
- Nee, ik herken het wel. Ik houd dingen soms ook liever (even) voor mezelf
0 stemmers