Ben ik de enige die (Deel 1)

Maar ik vind het dan wel altijd stom als het dan een paar maanden later groot wordt

3 likes

Ben ik de enige die standaard door haar mond niest?

• Nee dat doe ik ook!
  • Ja ik nies door mijn neus.

0 stemmers

Ben ik de enige die soms een enorme tering zooi van haar/zijn huis/werkplek/bureau/etc maakt zodat het opruimen ervan zo lekker satisfying is?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

En vervolg vraag:
Ben ik de enige die dit dan meestal niet opruimt en dus permanent in een teringzooi leeft?

• Ja ik ben ook een teleurstelling
  • Nee ik ben goed georganiseerd
  • Nee ik maak sowieso al geen teringzooi zodat ik het later kan opruimen

0 stemmers

Ben ik de enige die nog nooit foundation heeft gedragen?

• Wel eens gebruikt
  • Nog nooit gebruikt

0 stemmers

Ben ik de enige die zich wel eens afvraagt hoe het toch kan dat een columnist verhaaltjes kan schrijven over dagelijkse onbenulligheden en ik het nog lees ook?

• Ja
  • Nee
  • Ik lees nooit columns want vind er niets aan
  • ik lees nooit columns zonder duidelijke reden

0 stemmers

Die daarom zelf ook maar probeert naar het leven te kijken zoals een columnist ook zou doen?

• Ja want ik vind dat echt onzinnig tijdverdrijf
  • Ja zonder reden
  • Nee want ik vind het leuk om me te verplaatsen in een ander
  • Nee want het zorgt voor een leuke blik op het leven
  • Nee zonder duidelijke reden

0 stemmers

En dat in dagen van het corona virus nog meer doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als je dan nu even het spelletje mee zou spelen, doen alsof je columnist bent. Hieronder heb ik een opsomming gemaakt over opvallende dingen ten tijde van de coronacrisis en vraag me af over welke van de onderstaande dingen zou je dan een column kunnen en willen schrijven?

• Dat een jongen tegen zijn moeder zegt: “Mam Rutte zegt dat we nog maanden kunnen poepen. Kom op.” en zij toch wc papier mee neemt
  • Het moment dat je een brief op de bus wil doen, deze stom vast houdt en daarom terug moet lopen om hem op te zoeken en hij bijna wegwaaide
  • Dat gevoel dat je je opgesloten voelt in je huis en je daar geen woorden voor kunt vinden
  • Dat je kwaad bent en verdrietig om alle regels maar weet dat het nodig is
  • Dat je een nieuw recept ging uitproberen, je hele keuken ontploft was en het ook nog niet te kanen was
  • Anders, namelijk

• Ja daahaag wat een ongelofelijke onbenulligheden daar kan ik niks mee

0 stemmers

Die laatste vraag. Zoiets had ik toen ik als postbode werkte. Vind het nog steeds wel een leuke anekdote. In de polder, brieven in mijn fietstas. Ik was bij een huis aangekomen en wilde een brief van de belastingdienst in een bus doen. Toen waaide hij weg. Zo de sloot in :’)

6 likes

een ode aan de coffeecompany, want die mis ik op dagen als deze dat ik niets liever wil dan het huis ontvluchten weg van mijn huisgenoten en mijn eigen spullen. Aargh, coronagekte

2 likes

Ben ik de enige die het woord jewelry niet lekker kan uitspreken?

• Ja, ik kan dat wel
  • Nee, ik kan dat ook niet

0 stemmers

Had een keer iets besteld bij my jewelry en ging dat pakket ophalen bij de Jumbo en toen vroegen ze waar het pakketje van was om het te zoeken
 kreeg het niet uit mijn mond :sob:

17 likes

Oh ik vind dat juist zo zonde, want eten smaakt nog 10x lekkerder als je een beetje honger hebt; vind ik. Dus ik zou liever de sushi eten en er volledig van genieten en dan alsnog aan de saaie rijstwafels gaan.

5 likes

Jool-rie!

57 likes

Mijn juwelen hahahahaha

11 likes

Hahahahah ik ga stuk ik zou het gewoon gaan afkorten: welkom bij MJ

2 likes

Zing je zo vals dat bij jezelf de tranen in de ogen springen?

25 likes

Ben ik de enige die na het slapen wel eens onwijze pijn heb aan m’n tragus alsof hij dubbelgeklapt lag ofzo?

• Ja dat heb ik ook wel eens!
  • Ehhm nee.
  • Tragus?

0 stemmers

Ben ik de enige die zichzelf ziet dansen/een hele choreografie verzint als je een bepaald nummer luistert?

• Dat heb ik ook wel eens!
  • Nee, je bent de enige die dansjes verzint als ze muziek luistert.

0 stemmers

Interessant, ga ik uitproberen! Maar het heeft dus niets te maken met de aantal staafjes en de kegeltjes?

Niet ‘wel eens’ maar eigenlijk altijd.In mijn hoofd ben ik nog beter dan BeyoncĂ©,Rihanna en J-Lo samen.

2 likes

Ik zal het morgen eens doen met de zon

1 like