Altijd een paar seconden kortsluiting ervaart bij het feit dat Gorinchem wordt uitgesproken als ‘Gorkum’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is de logica van zo’n ingewikkelde spelling?
Altijd een paar seconden kortsluiting ervaart bij het feit dat Gorinchem wordt uitgesproken als ‘Gorkum’?
0 stemmers
Wat is de logica van zo’n ingewikkelde spelling?
En bij Charlois als Sjaarloos?
0 stemmers
Ik lees het altijd als Sjarlwa 
Dit kende ik niet eens, maar heeft hetzelfde effect inderdaad! 
Weet nog steeds niet hoe je Woudrichem hoort uit te spreken 
Woerkum 
Nee maar eigenlijk ‘gewoon‘ als het er staat wou-drie-gum
het kan allebei toch? Woerkum is meer dialect?
Haha ja klopt! Woerkum is Idd het dialect! Maar dus niet zoals de rest van Nederland het uitspreekt haha
Wow ik verplaats naar het ‘waar kwam je pas laat achter’ topic 
Denk dat het grootste deel van Nederland deze plaats überhaupt niet kent noch uitspreekt, haha.
En dat je Wijchen uitspreekt als Wiechen. Ik dacht altijd dat mijn vriend me zat te fucken maar blijkt echt te zijn.
Naaldwijk is ook Naluk 
Wel eens denkt dat wanneer je op de wc gaat zitten denkt dat de wc van de muur valt?
0 stemmers
Haha dit was exact mijn gedachte
Ja, maar heb ook wel een dikke reet
Ah no! Lijkt me wel even schrikken haha
95% van de tijd heb ik dat ook, de enige momenten dat ik een bad mis is als ik heftige menstruatiekrampen heb.
Ik denk altijd dat ik een bad heel chill vind, maar als ik er eenmaal in zit ben ik het na 5 minuten ook wel weer zat, dus ben er niet rouwig om dat ik er geen heb
Ben ik de enige die zelfmaaktompoucen (bijv. onderstaande) iets beter te kanen vind dan die van een bakker etc?
0 stemmers
Ik vind tompoucen sowieso niet te kanen 
Ik vind tompoucen dus sowieso niet erg lekker maar ik vond dit wel iets beter te doen.