Hm, volgende keer dat ik in NL ben (als ik er ooit weer heen kan, kutcorona) eens proberen!
Al zal nostalgie ongetwijfeld ook een rol hebben gespeeld. Ik maakte deze altijd bij mijn oma. 
Toen ik 15 was kocht ik deze pakken altijd: de vulling vrat ik los op en ik besmeerde de bladerdeegplakken met die roze prut en die at ik dan later op. Beste manier om dit te eten.
Bad is wel ideaal met kinderen, maar zelf lig ik er vrijwel nooit in (denk dat de laatste keer zoān 6 jaar geleden is, haha)
Ben ik de enige die het een fijn gevoel vindt om geplet te worden?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik ook!
0 stemmers
Ik had het erover met een vriendin, dat het best gek is. Ik ben claustrofobisch, wat het misschien nog raarder maakt, maar als ik me overweldigd voel vind ik het heel erg fijn om iets zwaars op me te voelen. Als kind ging ik vaak onder een tafelpoot liggen omdat ik die druk op mijn buik fijn vond, en als ik me heeel rot voel vraag ik altijd aan mijn vriend of hij aseksueel op me komt liggen.
Ik vond het altijd fijn om een zwaar kussen kunnen bovenop mijn deken bij mijn voeten te hebben.
Ik haat het echt! Mensen moeten niet zomaar aan me zitten. Verschrikkelijk als iemand opeens aan je haar gaat zitten of aan je arm trekt als ze iets willen vertellen
Geplet worden is extreem, maar het is bekend dat dit een heel normale reactie is. Het samendrukken van het lichaam (zoals bij knuffelen) stimuleert de parasympatische zenuwstelsel, wat je rustiger maakt. dus in principe vinden de meeste mensen dit prettig. Al klinkt āplettenā bijzonder onprettig.
Ben ik de enige die regelmatig haar zelf ingesproken voicenotes terug luistert? Ik vind eigenlijk dat ik gewoon leuke verhalen vertel en vind mezelf ook wel gezellig dusja quality time met mij en mij
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik luister ook graag naar mezelf
0 stemmers
Ik vind dit echt heel leuk haha, heerlijk dat je zo van jezelf geniet. Ik kan wel echt goede gesprekken met mezelf hebben maar naar mān eigen stem luisteren is dan weer een nachtmerrie. Stel dat je je eigen stem in kan stellen voor zoān hulp AI (bijv Google home), zou je dat dan doen?
De enige keer dat ik voicememoās stuur is als ik iets grappigs te vertellen heb dus dat kan ik echt 100 keer terug luisteren. Stuurde laatst een video op Snapchat naar een vriendin met een verhaal over een date, heb die al zeker 10 keer terug gekeken en elke keer weer lach ik om mijn eigen hilariteit.
Haha ben blij dat je het niet als super arrogant opvat, het is niet zo dat ik op mezelf geil ofzo maar ik weet niet? Gewoon gezellig haha. Ik ging wel gelijk opzoeken of dat echt kon
Maar dat zou niet zo zeer zijn omdat ik mān stem nou heel mooi vind, maar meer omdat ik het dan zelf (en waarschijnlijk als enige haha) heel erg grappig zou vinden
Ik luister ze altijd terug. echt altijd.
Ook gedaan: geluid uitzetten, op pauze zetten en dan dan dat balkje met waar je bent verslepen zodat je vast screenshots ziet van wat er gaat komen, of expres gaan multitasken om de spanning te verlagen.
(Dit is waarom ik geen horrorshit meer kijk in mijn eentje)
Ben benieuwd, luister je dan de voice notes die je krijgt twee keer? Of luister je alleen je eigen terug?
Mijn eigen luister ik altijd terug, van iemand anders luister ik⦠gewoon?
En @Rever Ik ook. Ik wissel met ƩƩn vriendin echt veel spraakberichten uit en luister die van mezelf altijd terug. Vind dat heerlijk om te doen haha. Als een soort podcast waarin ik al weet wat er gebeurt.
Ja, as we speak doe ik dit (eerste aflevering La casa de papel). Irritant want een aflevering duurt zo twee x zo lang.
Normaal weet ik vrij zeker dat ik ergens niet de enige in ben, maar in dit geval zou het ook goed kunnen dat ik het wel ben. Elke avond als ik in bed lig noem ik de staten van de Verenigde Staten op in mijn hoofd op alfabetische volgorde en weer terug, net zo lang totdat ik slaap.
Dus ben ik inderdaad de enige?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dit doe ik ook
0 stemmers