Naaldwijk is ook Naluk
Wel eens denkt dat wanneer je op de wc gaat zitten denkt dat de wc van de muur valt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha dit was exact mijn gedachte
Ja, maar heb ook wel een dikke reet
Ah no! Lijkt me wel even schrikken haha
95% van de tijd heb ik dat ook, de enige momenten dat ik een bad mis is als ik heftige menstruatiekrampen heb.
Ik denk altijd dat ik een bad heel chill vind, maar als ik er eenmaal in zit ben ik het na 5 minuten ook wel weer zat, dus ben er niet rouwig om dat ik er geen heb
Ben ik de enige die zelfmaaktompoucen (bijv. onderstaande) iets beter te kanen vind dan die van een bakker etc?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik vind tompoucen sowieso niet te kanen
Ik vind tompoucen dus sowieso niet erg lekker maar ik vond dit wel iets beter te doen.
Hm, volgende keer dat ik in NL ben (als ik er ooit weer heen kan, kutcorona) eens proberen!
Al zal nostalgie ongetwijfeld ook een rol hebben gespeeld. Ik maakte deze altijd bij mijn oma.
Toen ik 15 was kocht ik deze pakken altijd: de vulling vrat ik los op en ik besmeerde de bladerdeegplakken met die roze prut en die at ik dan later op. Beste manier om dit te eten.
Bad is wel ideaal met kinderen, maar zelf lig ik er vrijwel nooit in (denk dat de laatste keer zo’n 6 jaar geleden is, haha)
Ben ik de enige die het een fijn gevoel vindt om geplet te worden?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik ook!
0 stemmers
Ik had het erover met een vriendin, dat het best gek is. Ik ben claustrofobisch, wat het misschien nog raarder maakt, maar als ik me overweldigd voel vind ik het heel erg fijn om iets zwaars op me te voelen. Als kind ging ik vaak onder een tafelpoot liggen omdat ik die druk op mijn buik fijn vond, en als ik me heeel rot voel vraag ik altijd aan mijn vriend of hij aseksueel op me komt liggen.
Ik vond het altijd fijn om een zwaar kussen kunnen bovenop mijn deken bij mijn voeten te hebben.
Ik haat het echt! Mensen moeten niet zomaar aan me zitten. Verschrikkelijk als iemand opeens aan je haar gaat zitten of aan je arm trekt als ze iets willen vertellen
Geplet worden is extreem, maar het is bekend dat dit een heel normale reactie is. Het samendrukken van het lichaam (zoals bij knuffelen) stimuleert de parasympatische zenuwstelsel, wat je rustiger maakt. dus in principe vinden de meeste mensen dit prettig. Al klinkt ‘pletten’ bijzonder onprettig.
Ben ik de enige die regelmatig haar zelf ingesproken voicenotes terug luistert? Ik vind eigenlijk dat ik gewoon leuke verhalen vertel en vind mezelf ook wel gezellig dusja quality time met mij en mij
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik luister ook graag naar mezelf
0 stemmers
Ik vind dit echt heel leuk haha, heerlijk dat je zo van jezelf geniet. Ik kan wel echt goede gesprekken met mezelf hebben maar naar m’n eigen stem luisteren is dan weer een nachtmerrie. Stel dat je je eigen stem in kan stellen voor zo’n hulp AI (bijv Google home), zou je dat dan doen?