Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik heb wel lang een spel gespeeld op mijn telefoon waarin ik de staten moest aanklikken en dat deed ik ook om in slaap te komen.

Vind dit wel next level knap van je haha

1 like

Hahaha, het is niet meer echt knap hoor. Ik doe het als piekerstop. Het helpt voor mij om in mijn hoofd rijtjes op te dreunen zodat ik geen plek heb om ergens anders over na te denken. En gezien mijn dyscalculie helpt schaapjes tellen niet hahaha

15 likes

De hoofdpersoon van een boek dat ik nu lees doet dit! Adres onbekend van Susin Nielsen.

2 likes

Ben ik de enige die als een iemand roept en nu met zn allen zingen, en diegene die naast je staat gaat zingen het supercringe vindt. Ik zing echt nooit mee, vind dat zo verschrikkelijk als iemand zich bewust is van mijn zangstem maar ook van een ander. Of met verjaardagen als we fijne verjaardag moeten zingen.

• Ja ik vind het ook altijd cringe als ik mensen naast mij hoor zingen
  • Nee ik zing altijd mee

0 stemmers

Sterker nog, ik ben eigenlijk altijd degene die iedereen laat zingen :grimacing:

4 likes

Tijdens dat zingen gaan er echt zoveel emoties in mijn om en als ik weer een beetje op aarde ben, zing ik de laatste twee zinnen mee.

1 like

Ik doe dit wel met andere rijtjes! Bijvoorbeeld meisjesnamen, groentesoorten, Europese plaatsnamen of whatever op alfabetische volgorde. Works like a charm, haha.

3 likes

Ik heb dit ook heel erg en stel m’n vriend precies dezelfde vraag :joy:
Inmiddels heb ik een verzwaringsdeken en dat is echt de hemel.

1 like

Mijn moeder doet dit en ik heb heel lang gedacht dat het een boomerding was, maar blijkbaar doen vet veel mensen het! Lijkt me eigenlijk best fijn, ik vind het soms ook leuk om terug te denken aan goede gesprekken of slimme dingen die ik heb gezegd, maar ik schrik me echt helemaal de tyfus als ik mijn eigen stem terughoor. :joy:

@Hatsmetflats thanks voor de perfecte poll, vet bevredigend om te zien! Volgens mij zit de teller nu op drie polls waarbij de maker de enige was, samen met de poll over je vagina dicht houden tijdens het douchen en filet americain met hagelslag eten, toch?

2 likes

Wow ik vind dit een vet goed idee! Ik tel nu vanaf 500 terug of denk het alfabet omgekeerd, maar dat is te makkelijk waardoor ik alsnog ga piekeren. Ik ga jouw idee proberen!

Ik leerde als ik niet kon slapen de landen met een negatief reisadvies uit mijn hoofd inclusief reden. Nu heeft de hele wereld hetzelfde advies, dus zoek ik een nieuwe uitdaging. Die van jou is wel een goede!

8 likes

Niet eens de zonen van Jakob of de bijbelboeken? :grin: Dat is het enige wat er bij mij zo ingestampt is dat ik het half slapend kan opnoemen haha.

Dat vind ik niet meer interessant :grimacing:

1 like

Vagina dichthouden tijdens het douchen? Wat moet ik me daarbij voorstellen haha? Kan ik dat ergens teruglezen?

1 like

Haha, mijn broer gaat alle Nederlandse snelwegen af. Met nummer en van waar tot waar de snelweg loopt :sweat_smile:
@Hatsmetflats

Ho, ik wilde op @Pheebs antwoorden, excuus.

2 likes

Ah zo, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Ik dacht tijdens de hele douchebeurt haha.

In bed kan ik niet op mijn rug in slaap vallen. Op de bank, dat is een ander verhaal hahah. Daar kan ik op iedere positie in slaap vallen heb ik soms het idee :joy:

2 likes

Dit heb ik dus ook, ik probeer het heel vaak want als ik op mn rug lig heb ik geen last van mn rug, en het ligt gewoon lekker ja, maar ik val gewoon niƩt in slaap, zo irritant. Overdag lukt het soms wel?? Dan ga ik soms even liggen en dan val ik soms wel zomaar in slaap, maar 's nachts lig ik daar maar.

Ik kan het wel, maar het doet me altijd denken aan de periode toen ik een buitenboordbeugel had. Dus liever niet :sweat_smile:

Ben ik de enige die een schaartje naast de bank heeft liggen en vaak tijdens het computeren/tv kijken dooie puntjes uit d’r haar knipt?

• Nou nee doe ik niet. Dus ja je bent de enige.
  • Vet verslavend. Je bent zeker niet de enige zonder boeiend leven!

0 stemmers