Ben ik de enige die (Deel 1)

De enige keer dat ik voicememo’s stuur is als ik iets grappigs te vertellen heb dus dat kan ik echt 100 keer terug luisteren. Stuurde laatst een video op Snapchat naar een vriendin met een verhaal over een date, heb die al zeker 10 keer terug gekeken en elke keer weer lach ik om mijn eigen hilariteit.

4 likes

Haha ben blij dat je het niet als super arrogant opvat, het is niet zo dat ik op mezelf geil ofzo maar ik weet niet? Gewoon gezellig haha. Ik ging wel gelijk opzoeken of dat echt kon :sweat_smile: Maar dat zou niet zo zeer zijn omdat ik m’n stem nou heel mooi vind, maar meer omdat ik het dan zelf (en waarschijnlijk als enige haha) heel erg grappig zou vinden

1 like

Ik luister ze altijd terug. echt altijd.

3 likes

Ook gedaan: geluid uitzetten, op pauze zetten en dan dan dat balkje met waar je bent verslepen zodat je vast screenshots ziet van wat er gaat komen, of expres gaan multitasken om de spanning te verlagen.

(Dit is waarom ik geen horrorshit meer kijk in mijn eentje)

9 likes

Ja en wheresthejump.com gebruiken haha

3 likes

Ben benieuwd, luister je dan de voice notes die je krijgt twee keer? Of luister je alleen je eigen terug?

Mijn eigen luister ik altijd terug, van iemand anders luister ik… gewoon?

2 likes

En @Rever Ik ook. Ik wissel met één vriendin echt veel spraakberichten uit en luister die van mezelf altijd terug. Vind dat heerlijk om te doen haha. Als een soort podcast waarin ik al weet wat er gebeurt.

1 like

Ja, as we speak doe ik dit (eerste aflevering La casa de papel). Irritant want een aflevering duurt zo twee x zo lang.

1 like

Normaal weet ik vrij zeker dat ik ergens niet de enige in ben, maar in dit geval zou het ook goed kunnen dat ik het wel ben. Elke avond als ik in bed lig noem ik de staten van de Verenigde Staten op in mijn hoofd op alfabetische volgorde en weer terug, net zo lang totdat ik slaap.
Dus ben ik inderdaad de enige?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

12 likes

Ik heb wel lang een spel gespeeld op mijn telefoon waarin ik de staten moest aanklikken en dat deed ik ook om in slaap te komen.

Vind dit wel next level knap van je haha

1 like

Hahaha, het is niet meer echt knap hoor. Ik doe het als piekerstop. Het helpt voor mij om in mijn hoofd rijtjes op te dreunen zodat ik geen plek heb om ergens anders over na te denken. En gezien mijn dyscalculie helpt schaapjes tellen niet hahaha

15 likes

De hoofdpersoon van een boek dat ik nu lees doet dit! Adres onbekend van Susin Nielsen.

2 likes

Ben ik de enige die als een iemand roept en nu met zn allen zingen, en diegene die naast je staat gaat zingen het supercringe vindt. Ik zing echt nooit mee, vind dat zo verschrikkelijk als iemand zich bewust is van mijn zangstem maar ook van een ander. Of met verjaardagen als we fijne verjaardag moeten zingen.

• Ja ik vind het ook altijd cringe als ik mensen naast mij hoor zingen
  • Nee ik zing altijd mee

0 stemmers

Sterker nog, ik ben eigenlijk altijd degene die iedereen laat zingen :grimacing:

4 likes

Tijdens dat zingen gaan er echt zoveel emoties in mijn om en als ik weer een beetje op aarde ben, zing ik de laatste twee zinnen mee.

1 like

Ik doe dit wel met andere rijtjes! Bijvoorbeeld meisjesnamen, groentesoorten, Europese plaatsnamen of whatever op alfabetische volgorde. Works like a charm, haha.

3 likes

Ik heb dit ook heel erg en stel m’n vriend precies dezelfde vraag :joy:
Inmiddels heb ik een verzwaringsdeken en dat is echt de hemel.

1 like

Mijn moeder doet dit en ik heb heel lang gedacht dat het een boomerding was, maar blijkbaar doen vet veel mensen het! Lijkt me eigenlijk best fijn, ik vind het soms ook leuk om terug te denken aan goede gesprekken of slimme dingen die ik heb gezegd, maar ik schrik me echt helemaal de tyfus als ik mijn eigen stem terughoor. :joy:

@Hatsmetflats thanks voor de perfecte poll, vet bevredigend om te zien! Volgens mij zit de teller nu op drie polls waarbij de maker de enige was, samen met de poll over je vagina dicht houden tijdens het douchen en filet americain met hagelslag eten, toch?

2 likes

Wow ik vind dit een vet goed idee! Ik tel nu vanaf 500 terug of denk het alfabet omgekeerd, maar dat is te makkelijk waardoor ik alsnog ga piekeren. Ik ga jouw idee proberen!