Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik leerde als ik niet kon slapen de landen met een negatief reisadvies uit mijn hoofd inclusief reden. Nu heeft de hele wereld hetzelfde advies, dus zoek ik een nieuwe uitdaging. Die van jou is wel een goede!

8 likes

Niet eens de zonen van Jakob of de bijbelboeken? :grin: Dat is het enige wat er bij mij zo ingestampt is dat ik het half slapend kan opnoemen haha.

Dat vind ik niet meer interessant :grimacing:

1 like

Vagina dichthouden tijdens het douchen? Wat moet ik me daarbij voorstellen haha? Kan ik dat ergens teruglezen?

1 like

Haha, mijn broer gaat alle Nederlandse snelwegen af. Met nummer en van waar tot waar de snelweg loopt :sweat_smile:
@Hatsmetflats

Ho, ik wilde op @Pheebs antwoorden, excuus.

2 likes

Ah zo, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Ik dacht tijdens de hele douchebeurt haha.

In bed kan ik niet op mijn rug in slaap vallen. Op de bank, dat is een ander verhaal hahah. Daar kan ik op iedere positie in slaap vallen heb ik soms het idee :joy:

2 likes

Dit heb ik dus ook, ik probeer het heel vaak want als ik op mn rug lig heb ik geen last van mn rug, en het ligt gewoon lekker ja, maar ik val gewoon niét in slaap, zo irritant. Overdag lukt het soms wel?? Dan ga ik soms even liggen en dan val ik soms wel zomaar in slaap, maar 's nachts lig ik daar maar.

Ik kan het wel, maar het doet me altijd denken aan de periode toen ik een buitenboordbeugel had. Dus liever niet :sweat_smile:

Ben ik de enige die een schaartje naast de bank heeft liggen en vaak tijdens het computeren/tv kijken dooie puntjes uit d’r haar knipt?

• Nou nee doe ik niet. Dus ja je bent de enige.
  • Vet verslavend. Je bent zeker niet de enige zonder boeiend leven!

0 stemmers

Ahhhaha, kutformulering ook altijd met deze zin. Ik ga proberen 't beter te verwoorden

1 like

De user die dat postte is nu weg toch? Of is dit een out

Ik doe wel iets dat erop lijkt: ik kies een categorie, bijvoorbeeld groente en fruit, en dan probeer ik met elke letter van het alfabet een soort te verzinnen. Appel, Banaan, Citroen…

Edit: net als @Pheebs blijkbaar :smile:

3 likes

Ben ik de enige die soms de behoefte heeft om delen van bepaalde liedjes te zingen of luisteren als iets slecht dreigt te gaan / slecht gaat? (bijv. Sweetbox - Everything’s Gonna Be Alright, Monty Python - Always Look On the Bright Side of Life of Jesus Christ Superstar - Everything’s alright.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook maar dan met andere liedjes
  • Nee die heb ik ook en ook met minstens 1 van deze liedjes

0 stemmers

Sweetbox heb ik dat ook mee ja!

1 like

Zing vaak JCS!

2 likes

Ben ik de enige die bij een film of serie soms eigenlijk liever wil zien dat alles goed gaat? En dan niet omdat je het de personages gunt, maar gewoon omdat het je leuker lijkt als er niks gebeurt. Het is een totaal idiote gedachte, want dan is het natuurlijk totaal niet meer interessant om naar te kijken.

Maar ik betrap me dus vaak op die gedachte na allerhande spanning en drama dat ik nu dat (bijv.) gezin wil zien in normale toestand. Hoe gaat hun normale leven verder. De ultrasaaie dynamieken aan de keukentafel. Dagen waarin alles goed gaat en normaal verloopt. Het gewone leven zonder uitgedachte plotlijnen omdat ik de personages gewoon interessant genoeg vind.

• Ja, je bent de enige. Ik wil alleen sensatie en intriges.
  • Nee, je bent niet de enige. Ik wil ook gewoon Jan Modaal de afwas zien doen en daarna koffiezetten voor zijn vrouw die niet vreemdgaat.

0 stemmers

2 likes

You can call me Al of lemon tree

Dan raad ik je de serie Chesapeake Shores aan. Zo heerlijk hoe weinig daarin gebeurd

4 likes

Ik heb dit ook. Wil gewoon happiness zien. Aanraders: Modern Family, Gilmore Girls, Chesapeake Chores. Word je warm van haha

5 likes