Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die soms langere tijd nietsvermoedend een bepaald nummer op zet, dat nummer gedurende langere tijd regelmatig draait en pas later erachter komt hoe goed dat nummer slaat op je huidige situatie? Dit terwijl je dus niet eerder veel aandacht besteedde aan de lyrics / context etc.

• ja je bent de enige
  • nee dit heb ik ook
  • ik luister geen of bijna nooit muziek

0 stemmers

Ben ik de enige die vaak nadenkt over stuwdammen die mogelijk doorbreken en de desastreuze gevolgen daarvan? brrrr

• ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Af en toe denk ik na over het leven na een apocalypse (alsof ik enige overlevingskans heb) en dan plan ik wel in dat ik uit de buurt blijf van stuwdammen en dijken.

1 like

Op Netflix kan je het aangeven als de ondertiteling niet klopt. Ben ik de enige die dat weleens doet?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik doe dit ook weleens.

0 stemmers

Haha eerste stemmer meteen een ‘Nee’. @Chesirecat wij begrijpen elkaar.

Ik wist niet dat dit kon, hoe werkt dit?

Op de computer: op dit vraagtekentje klikken en dan verschijnt de optie.

4 likes

Pffff kon dit maar bij Disney+! Dan zou ik graag even willen klagen over degene die alle scheldwoorden in de MCU vertaald heeft. Welke tiener scheldt nou met teringjantje? Of zielemien :roll_eyes:

27 likes

Hahahah wát

6 likes

Ben ik de enige die zielemien wel leuk vindt (maar niet zozeer als vertaling).

• Ja je bent de enige
  • Nee zielemien die houden we er in.
  • Justice for zielepiet zijn vrouw

0 stemmers

1 like

Het gaat niet om het woord, maar om de context. Twee volwassenen die serieus aan het praten zijn en waarbij de bad guy dus opeens zielemien zegt. Dat klopt gewoon niet :sweat_smile:
Het woord is wel leuk!

3 likes

Daarom (maar niet zozeer als vertaling) want vaak slaan die keuzes nergens op.

1 like

Heerlijk! Ik ben ermee begonnen toen ik Why Him keek en fuck continu werd vertaald als neuk. Ik weet niet of je die film kent maar ze zeggen aardig vaak fuck.

4 likes

Ben ik de enige die avondeten, de dag na het gemaakt te hebben, koud lekkerder vindt?! (Lees: pizza, pannenkoeken etc. Maar ook aardappelpuree of gekookte groenten enzo :sweat_smile:)

• Ja gadver!
  • Nee, vind ik ook!!

0 stemmers

1 like

Niet alles maar een koude pannenkoek is bomb. Ik houd wel van koude pannenkoeken! :pancakes:

12 likes

Iemand moet het doen:
tenor

34 likes

Neee! Zij houdt niet van kouwe pannenkoeken! Alleen ballen gehakt en slavinken!

11 likes

Ben ik de enige die soms nadenkt over dat we gaan meemaken dat prinses Beatrix komt te overlijden?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, hier heb ik ook over nagedacht

0 stemmers

Haha dit vind ik schattig.

Maar technisch gezien is het niet zeker, misschien maakt Beatrix wel mee dat wij overlijden. Bijvoorbeeld als een of andere mommyblogger wraak komt nemen op ons ofzo.

12 likes

Ja dat vind ik ook een gekke gedachte! Ze lijkt nog 14 in m’n hoofd, maar ze is echt al een dame die straks onze koningin wordt

@Lemongrab haha ja dat kan ook, iemand die alle forummers gaat uitmoorden door vergif in essentiële oliën te stoppen

1 like