Ben ik de enige die (Deel 1)

Wat grappig dat het voor toch best wat mensen herkenbaar is. Had ik niet verwacht. Doe je voordeel met de tips die hierboven zijn genoemd!

1 like

De enige film waarmee ik dat heb is Mean Girls, ik vind het zo kut dat die kutcady op die school komt en alles in de war schopt.

Ik zou graag 5 seizoenen mean girls pre-cady zien waarin we Regina als onbetwiste koningin zien en alles precies gaat zoals zij wil. En niet iemand haar dik probeert te maken of achter haar vriend aanzit. Gewoon alleen maar zoals het in het begin is, lijkt me heerlijk.

Ik háát dat het dan allemaal zo kumbaya wordt en iedereen leert dat er meer is dan gemeen zijn en populairiteit. Zo suffig.

17 likes

Wij willen niet dat personages een ontwikkeling doormaken!

1 like

Meredith is de belichaming van iemand aan wie ik me erger

2 likes

Een beetje Blair terwijl Serena nog op boarding school zit?

4 likes

Ja ik vind deze ook perfect om te kijken als ik me kut voel! Dan denk ik van, zie je het kan altijd erger: vliegtuigrampen/schutters in het ziekenhuis/autocrashes/bommen die afgaan/ noem maar op :joy:

3 likes

Oh jaaa, dat vond ik ook een heerlijke film inderdaad! Nooit bedacht dat het hierom zou zijn, maar dat zou best wel eens de reden kunnen zijn!

1 like

Ik vind het wel leuk als er iets van een ‘twist’ in een film of serie zit maar ik kijk wel vaak films en series waarbij ik ook op de spannende momenten weet dat het sowieso aan het einde goed komt met de hoofdpersoon.

Dit zou ik wel willen zien!

Ben ik de enige die weleens heeft dat je ogen eventjes oncontroleerbaar heen en weer gaan (minder dan een seconde)?

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook weleens

0 stemmers

Ben ik de enige die soms langere tijd nietsvermoedend een bepaald nummer op zet, dat nummer gedurende langere tijd regelmatig draait en pas later erachter komt hoe goed dat nummer slaat op je huidige situatie? Dit terwijl je dus niet eerder veel aandacht besteedde aan de lyrics / context etc.

• ja je bent de enige
  • nee dit heb ik ook
  • ik luister geen of bijna nooit muziek

0 stemmers

Ben ik de enige die vaak nadenkt over stuwdammen die mogelijk doorbreken en de desastreuze gevolgen daarvan? brrrr

• ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Af en toe denk ik na over het leven na een apocalypse (alsof ik enige overlevingskans heb) en dan plan ik wel in dat ik uit de buurt blijf van stuwdammen en dijken.

1 like

Op Netflix kan je het aangeven als de ondertiteling niet klopt. Ben ik de enige die dat weleens doet?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik doe dit ook weleens.

0 stemmers

Haha eerste stemmer meteen een ‘Nee’. @Chesirecat wij begrijpen elkaar.

Ik wist niet dat dit kon, hoe werkt dit?

Op de computer: op dit vraagtekentje klikken en dan verschijnt de optie.

4 likes

Pffff kon dit maar bij Disney+! Dan zou ik graag even willen klagen over degene die alle scheldwoorden in de MCU vertaald heeft. Welke tiener scheldt nou met teringjantje? Of zielemien :roll_eyes:

27 likes

Hahahah wát

6 likes

Ben ik de enige die zielemien wel leuk vindt (maar niet zozeer als vertaling).

• Ja je bent de enige
  • Nee zielemien die houden we er in.
  • Justice for zielepiet zijn vrouw

0 stemmers

1 like