Het gaat niet om het woord, maar om de context. Twee volwassenen die serieus aan het praten zijn en waarbij de bad guy dus opeens zielemien zegt. Dat klopt gewoon niet
Het woord is wel leuk!
Daarom (maar niet zozeer als vertaling) want vaak slaan die keuzes nergens op.
Heerlijk! Ik ben ermee begonnen toen ik Why Him keek en fuck continu werd vertaald als neuk. Ik weet niet of je die film kent maar ze zeggen aardig vaak fuck.
Ben ik de enige die avondeten, de dag na het gemaakt te hebben, koud lekkerder vindt?! (Lees: pizza, pannenkoeken etc. Maar ook aardappelpuree of gekookte groenten enzo )
- Ja gadver!
- Nee, vind ik ook!!
0 stemmers
Niet alles maar een koude pannenkoek is bomb. Ik houd wel van koude pannenkoeken!
Iemand moet het doen:
Neee! Zij houdt niet van kouwe pannenkoeken! Alleen ballen gehakt en slavinken!
Ben ik de enige die soms nadenkt over dat we gaan meemaken dat prinses Beatrix komt te overlijden?
- Ja, je bent de enige
- Nee, hier heb ik ook over nagedacht
0 stemmers
Haha dit vind ik schattig.
Maar technisch gezien is het niet zeker, misschien maakt Beatrix wel mee dat wij overlijden. Bijvoorbeeld als een of andere mommyblogger wraak komt nemen op ons ofzo.
Ja dat vind ik ook een gekke gedachte! Ze lijkt nog 14 in mān hoofd, maar ze is echt al een dame die straks onze koningin wordt
@Lemongrab haha ja dat kan ook, iemand die alle forummers gaat uitmoorden door vergif in essentiƫle oliƫn te stoppen
Hahaha nou dan zijn we wel echt gestorven voor de goede zaak en in het harnas. Bea mag trots op ons zijn, we hebben gestreden en ons leven gegeven voor dit land.
Misschien krijgen we wel een monument van een verzameling van onze avatars, fleurt de boel wel op
Zijn wij de enige die plas voor elkaar in de wc laten liggen in huis? Zegmaar dat je aan de ander vraagt of diegene ook toevallig moet, zodat je maar 1x doorspoelt?
- Ja zeker de enige
- Neehoor doen we hier thuis ook
0 stemmers
Ben ik de enige die helemaal naar wordt van het geluid van bijvoorbeeld een polyester winterjas tegen iets anders? Zoān synthetische kras? Kan bijvoorbeeld ook een kinderwagen zijn met polyester bekleding die zoān waterafstotend laagje heeft of wat dan ook.
- Yea youre the odd one out
- Neh is normaal
0 stemmers
Is echt ASMR voor mij
Haha moet je nagaan. Bij mij nekharen-overeind-materiaal.
Op slechte dagen kan ik mān vriend echt vragen of hij āniet zo wil bewegen in zān jasā Zodat het geluid er iig niet constant is
Doe dat nu niet aangezien ik alleen woon, maar bij mijn ouders deden/doen we dat wel, en mocht ik ooit gaan samenwonen met een partner zou ik dat ook doen. Alleen niet met ochtendplas.
Hahahah ja als ik brood te snel naar binnen schrok moet ik altijd enorm hikken.
Wij doen dat alleen als we samen naar bed gaan (of toevallig tegelijk moeten plassen) omdat het een paar minuten duurt voordat je weer opnieuw door kunt spoelen.
Ben ik de enige die zo mega snel blauwe plekken krijgt? Ik ging gisteren behangen en moest eventjes over een kastje heen hangen, nu zijn die plekken op mān bovenbenen helemaal blauw? In de zomer wil ik hierom soms echt alleen maar lange broeken dragen
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik ben ook snel bont en blauw
0 stemmers