Ben ik de enige die (Deel 1)

Hahaha nou dan zijn we wel echt gestorven voor de goede zaak en in het harnas. Bea mag trots op ons zijn, we hebben gestreden en ons leven gegeven voor dit land.

3 likes

Misschien krijgen we wel een monument van een verzameling van onze avatars, fleurt de boel wel op

4 likes

Zijn wij de enige die plas voor elkaar in de wc laten liggen in huis? Zegmaar dat je aan de ander vraagt of diegene ook toevallig moet, zodat je maar 1x doorspoelt?

• Ja zeker de enige
  • Neehoor doen we hier thuis ook

0 stemmers

Ben ik de enige die helemaal naar wordt van het geluid van bijvoorbeeld een polyester winterjas tegen iets anders? Zo’n synthetische kras? Kan bijvoorbeeld ook een kinderwagen zijn met polyester bekleding die zo’n waterafstotend laagje heeft of wat dan ook.

• Yea youre the odd one out
  • Neh is normaal

0 stemmers

Is echt ASMR voor mij :sweat_smile:

1 like

Haha moet je nagaan. Bij mij nekharen-overeind-materiaal.

Op slechte dagen kan ik m’n vriend echt vragen of hij ‘niet zo wil bewegen in z’n jas’ :joy: Zodat het geluid er iig niet constant is

2 likes

Doe dat nu niet aangezien ik alleen woon, maar bij mijn ouders deden/doen we dat wel, en mocht ik ooit gaan samenwonen met een partner zou ik dat ook doen. Alleen niet met ochtendplas.

1 like

Hahahah ja als ik brood te snel naar binnen schrok moet ik altijd enorm hikken.

3 likes

Wij doen dat alleen als we samen naar bed gaan (of toevallig tegelijk moeten plassen) omdat het een paar minuten duurt voordat je weer opnieuw door kunt spoelen.

Ben ik de enige die zo mega snel blauwe plekken krijgt? Ik ging gisteren behangen en moest eventjes over een kastje heen hangen, nu zijn die plekken op m’n bovenbenen helemaal blauw? In de zomer wil ik hierom soms echt alleen maar lange broeken dragen

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik ben ook snel bont en blauw

0 stemmers

Ja, ik heb dat ook! M’n moeder ook, dus zal het wel van haar hebben. Ik heb heeel vaak blauwe plekken waarvan ik niet weet hoe ik er aan gekomen ben. Misschien dat ik onbewust ook vaak tegen iets aanstoot? Ik vind het ook echt niet mooi staan bij mezelf

1 like

Ik had vorige zomer snel een jurkje aangetrokken om even naar de supermarkt te gaan waar best veel mensen me raar/bezorgd aankeken, bleek ik echt enorme plekken op mijn bovenbenen te hebben :sweat_smile: ook echt meerkleurig maar helemaal niet gevoelig. Geen flauw idee hoe het kwam en ze bleven ook nog lang zitten …
Het gaat bij mij wel echt in periodes, soms stoot ik mezelf best hard en heb ik geen plekken maar andere keren zit ik eronder zonder reden :woman_shrugging:

1 like

Ik heb het vooral als ik even wrijf/krab, heel snel blijft het dan lang rood en bloeduitstortinkjes.
Soms ook blauwe plekken op mijn kuiten dat ik me afvraag van hoe dan? Soms ben ik dan wel ergens tegenaan gekomen, maar echt niet buiten proportioneel hard.

1 like

Ben ik de enige die altijd moet poepen als ze zenuwachtig is?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik moet dan ook poepen

0 stemmers

Ben ik de enige die de voegen tussen tegels op de wc gebruikt als nagelvijl?
Niet echt om mijn nagels te vijlen, maar wel om even een scherp randje of haakje weg te halen als ik op de wc zit en geen vijl bij de hand heb.

• Ja man, doe normaal
  • Nee, doe ik ook, super handig!

0 stemmers

Ben ik de enige die het idee heeft dat er in de jaren 80 en 90 en 00 veel meer echt vrolijke up tempo muziek was?

• Ja je bent de enige, weet je hoeveel vrolijke muziek er nu is!
  • Nee heb ik ook weleens gedacht

0 stemmers

Ik heb het idee dat veel artiesten nu die jaren 80 vibe terugbrengen

3 likes

Ben ik de enige die aardbeien met chocola goor vind?

• Ja, je bent de enige want ik lust ze wel
  • Nee, ik lust ze ook niet

0 stemmers

Kan me de laatste keer dat ik die dingen gegeten heb eigenlijk niet meer herinneren :sweat_smile:

ja echt elke band maakt ineens strangerthingsmuziek

4 likes