Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja, ik heb dat ook! M’n moeder ook, dus zal het wel van haar hebben. Ik heb heeel vaak blauwe plekken waarvan ik niet weet hoe ik er aan gekomen ben. Misschien dat ik onbewust ook vaak tegen iets aanstoot? Ik vind het ook echt niet mooi staan bij mezelf

1 like

Ik heb het juist andersom, zelden blauwe plekken. Ben ook echt excited als ik eindelijk eens een blauwe plek heb :joy:

4 likes

Ik had vorige zomer snel een jurkje aangetrokken om even naar de supermarkt te gaan waar best veel mensen me raar/bezorgd aankeken, bleek ik echt enorme plekken op mijn bovenbenen te hebben :sweat_smile: ook echt meerkleurig maar helemaal niet gevoelig. Geen flauw idee hoe het kwam en ze bleven ook nog lang zitten …
Het gaat bij mij wel echt in periodes, soms stoot ik mezelf best hard en heb ik geen plekken maar andere keren zit ik eronder zonder reden :woman_shrugging:

1 like

Ik heb het vooral als ik even wrijf/krab, heel snel blijft het dan lang rood en bloeduitstortinkjes.
Soms ook blauwe plekken op mijn kuiten dat ik me afvraag van hoe dan? Soms ben ik dan wel ergens tegenaan gekomen, maar echt niet buiten proportioneel hard.

1 like

Ben ik de enige die altijd moet poepen als ze zenuwachtig is?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik moet dan ook poepen

0 stemmers

Ben ik de enige die de voegen tussen tegels op de wc gebruikt als nagelvijl?
Niet echt om mijn nagels te vijlen, maar wel om even een scherp randje of haakje weg te halen als ik op de wc zit en geen vijl bij de hand heb.

• Ja man, doe normaal
  • Nee, doe ik ook, super handig!

0 stemmers

Ben ik de enige die het idee heeft dat er in de jaren 80 en 90 en 00 veel meer echt vrolijke up tempo muziek was?

• Ja je bent de enige, weet je hoeveel vrolijke muziek er nu is!
  • Nee heb ik ook weleens gedacht

0 stemmers

Ik heb het idee dat veel artiesten nu die jaren 80 vibe terugbrengen

3 likes

Ben ik de enige die aardbeien met chocola goor vind?

• Ja, je bent de enige want ik lust ze wel
  • Nee, ik lust ze ook niet

0 stemmers

Kan me de laatste keer dat ik die dingen gegeten heb eigenlijk niet meer herinneren :sweat_smile:

ja echt elke band maakt ineens strangerthingsmuziek

4 likes

ha, hier schijnt een theorie over te zijn!

Because by the time the producers are good and influential they’re in their 30s - 40s and are making music that influenced them as teens. It sounds new and exciting to the younger generation of listeners and nostalgic to the older generation.

Also popular music has to have just the right combination of “new” and “familiar” so things that are TOO new wont get too popular.

…and since the primary demographic for pop music is people in teens & early 20s, they’re not going to remember what happened 20 years ago so it all seems new & fresh to them.

5 likes

Nou van mij mogen ze blijven komen met jaren 80 muziek. Hopelijk is er ook een producer die goede citypop wilt maken :smiling_face_with_three_hearts:

Ben ik de enige die soms al vroeg op de avond de gordijnen dicht doet en de lampen aan, omdat ik zin heb in dat de zon al onder is?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook (soms)

0 stemmers

Om 19:30 ofzo ben ik daglicht zat. Weg ermee.

Ik doe dus nooit mijn gordijnen dicht! Ook niet als ik ga slapen, nooit. Vind ik zo’n beklemmend hol-gevoel geven.

3 likes

Ben ik de enige die kaasfondue vet smerig vindt.

• je bent de enige
  • nee ik vind het ook goor
  • uit je oren groeien cactussen

0 stemmers

Ik hou van kaas, maar kaasfondue is :nauseated_face:

4 likes

Love kaasfondue, was vroeger het hoogtepunt van logeren bij mijn oma. Dan gingen we samen naar de markt en haalden we een mix van geraspte kazen bij de kaasboer en daar maakte ze zelf de fondue van <3

5 likes

ik vind het niet vies, maar wanneer ik zin heb in kaasfondue en vervolgens ook daadwerkelijk kaasfondue, valt het altijd tegen

2 likes

Ik houuuu van kaas maar van super vloeibare kaas krijg ik echt de kriebels

1 like