Ben ik de enige die

De bewaker van de supermarkt vroeg of ik achteraan de rij met scholieren aan wilde sluiten, want er mochten er maar 2 tegelijk naar binnen :unsure:

23 likes

Ik moest een keer bewijzen dat ik geen scholier meer ben anders mocht ik mijn tas niet mee naar binnen nemen. Ben bijna 30 en die beveiliger was zeker 10 jaar jonger dan ik ben, maar oké.

6 likes

Bij enveloppen met een plastic venstertje, het venstertje lospeutert om papier en plastic te scheiden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoorde een keer op tv dat dit ook niet hoeft! Sorry heb ff geen goeie bron want ben net wakker terwijl ik verder wil slapen

Oh ja? Ik ga zoeken! Scheelt zoveel tijd :sweat_smile:

Food is life! Tenzij je het over wijn hebt natuurlijk…

Wijn kun je prima in je voedsel verwerken.

1 like

Zeker. Maar ik verwerk het liever in een groot glas.

6 likes

Ik vind eten wel belangrijker, heb over het algemeen wel liever lekker eten met een glas water dan vies eten met heel lekkere wijn bijvoorbeeld. Maar ik kan op sommige momenten ook echt meer van drinken genieten. Als je heeeeeeeeeel erg dorst hebt kan een glas water al goddelijk zijn (laat staan een ijskoude cola), terwijl ik als ik heeeeeeeeel erg honger heb het eten niet eens proef maar dan gewoon iets in mijn maag moet.

14 likes

Jaa, een lekkere cocktail kan ik veel meer van genieten dan een lekker bordje eten.
Of thee, een kopje chai als je thuis komt nadat je natgeregend bent <3

Ben ik de enige die eens in de zoveel tijd een weerbarstige kinhaar krijgt die er in 1 keer uitbarst, en ik er vervolgens nauwelijks uit krijg met een pincet?

  • Ja je bent de enige
  • Nee ook ik krijg weerbarstige kinharen

0 stemmers

Ik voel me elke keer een soort heks wanneer ik hem weer voel zitten :cry: met één zo’n lange dikke zwarte kinhaar.

4 likes

Echt heh! :cry: Zo niet aantrekkelijk, hahaha vooral de hoeveelheid kracht die ik moet inzetten om hem eruit te trekken is gewoon bizar :joy:

1 like

A.k.a de varkenshaar :ok_hand:t2:

2 likes

Was het maar 1 haar. Ik kan volgens mij zo een hele sik groeien :sob:

4 likes

Niet op mijn kind maar eens in de zoveel maanden heb ik ineens een haar bij mijn tepel :sob::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

1 like

Same. :unamused:

Ain’t nobody got time

4 likes

Ik kan helaas ook een hele sik rondom m’n tepels groeien :joy:

11 likes

Wel lekker warm in de winter

2 likes