Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de alleen enige die na een controle bij de zelfscankassa’s dan ervoor kiest om een lange bon uit te printen? En normaliter altijd voor de korte bon gaat.

• Ja je bent de enige
  • Nee dat doe ik ook
  • Ik maak nooit gebruik van zelfscankassa’s / heb nooit gecontroleerd

0 stemmers

Waarom? Voor als ze je daarna nog iets gaan vragen o.i.d.?

Frustratie omdat het vaak voorkomt, terwijl ik vaak weinig producten koop die ook nog goedkoop zijn. Dan heb ik zoiets van ‘lang wachten, lange bon’. :joy:

1 like

Aanvulling:

Ben ik de enige die bij dit soort kussens aan een anus moet denken?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb dit ook
  • Ik had dit niet maar NU WEL BEDANKT!!!

0 stemmers

Hahhaa ja dankzij iemand van het forum eerder een keer denk ik dit nu altijd :’)

1 like

Ja tegenwoordig wel sinds ik weet wat een chocolate starfish is. Zie ik in meer dingen een anus.

1 like

Heb ik ook, in deze stoelen bijvoorbeeld

10 likes

Misschien kan 1 van de Instagrammusea een anuskamer maken op basis van de producten die wij aanraden. Een kussentje. poster en een stoel hebben wel al. :upside_down_face:

2 likes

Hahha, zo heeft er heel lang in de kamer van het kantoor waar ik werk een schilderij gehangen wat echt precies een vagina was. Iedereen die langs liep keek ook even om.

2 likes

Haha, ik doe dit ook, trucje om goed uit te plassen! Wel meer op grens onderrug/billen.

Ik werd een keer tegengehouden door een beveiliger die even kwam vertellen dat ik de volgende keer mijn plastic tas moest scannen en betalen(had ik gewoon gedaan). Ik kon dat gelukkig gelijk op mijn lange bon laten zien. Hij bood gelijk zijn excuses aan. Dus ik neem voor de zekerheid toch altijd de lange bon ivm dit soort gevallen

1 like

Dat snap ik helemaal! Wat raar ook dat hij zo’n heisa maakte om een plastic tasje. Love je username trouwens :joy:

1 like

Nu we het hebben over heisa om een plastic tasje, Action heeft vorig jaar ofzo een werknemer ontslagen zogezegd voor ‘diefstal’ van een plastic tasje en daar is dan ook een rechtszaak uit voort gekomen omdat het natuurlijk heel onterecht en absurd was.

1 like

Ben ik de enige die knuffelen met lange mensen echt geweldig vind? Vooral als je ze van de achterkant kan knuffelen is het zo geweldig, want dan kan je je hoofd op hun rug leunen

• Ja, je bent de enige. Ik knuffel liever met kleinere mensen
  • Nee, dat vind ik ook. Langere mensen knuffelen beter
  • Ik vind met iedereen knuffelen geweldig

0 stemmers

Ja ik vind dat ook! Maar ik ben 1.80 dus ik knuffel bijna nooit iemand die langer is :sob:.

4 likes

Ahw :worried:

Scheelt iedereen is ongeveer langer dan mij (1.58).

Het was lang geleden dat ik werd geknuffeld maar dit weekend was het zo ver🙃

Oh dat is niet helemaal waar de knuffels van mijn peuter zijn altijd fijn elke dag :innocent:

1 like

De geur van eieren in de eierkoker echt enorm smerig vindt?

5 likes

Ik heb geen eierkoker maar de geur van eieren voor mij is altijd smerig.

8 likes

Dan ben jij vast heel blij dat je mijn vriend zijn rotte ei scheten niet ruikt nadat hij ei gegeten heeft :sob: dat is smerig omg

1 like