Ja eens in de zoveel tijd klik ik op het sims topic en dat is ook altijd erg verwarrend.
Ben ik de enige die zich aangetrokken voelt tot eten/drinken wat je juist niet lust? Als er ergens als bijgerecht mac and cheese is wil ik het altijd terwijl ik het niet lekker vind. Of een drankje met gemberbier bestellen en dan teleurgesteld zijn omdat het naar gember smaakt
Ik denk dat ik gewoon elke keer hoop het dat ik het nu wel lust.
- Je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Ah super dankjewel! Ook namens mijn zweetsnor
Heel lang gehad met eend. Ik vind dat zo vies en muf smaken maar toch elke keer bestellen. Gelukkig eet ik nu geen vlees meer.
Ben benieuwd of ik de enige ben (vast niet). Ik ben 31 en ik draag nog steeds eigenlijk altijd een rugtas bij mij als ik ergens heen moet… Supermarkt, vrienden, werk etc. En dan heb ik niet over een fancy leren rugtasje maar echt gewoon een Eastpak ofzo. Wie doet dit nog meer? Wie is er na de middelbare school nog steeds “verslaafd” aan een rugtas.
- Ik
- Ik niet
- Soms
0 stemmers
Ik heb er alleen 1 voor werk, omdat m’n laptop erin moet.
Verder altijd crossbody schoudertas
Gebruik alleen een rugzak als ik op vakantie ben. Zodat man en ik om en om ermee kunnen. Verder dus nooit. Heb ook vaak helemaal geen tas
Als ik de uitslag tot nu toe bekijk ben ik wel de enige haha.
Zit ie dan ook helemaal vol?
Heb laatst een knalpaarse fjalraven kanken rugzak gekocht a la dora hahahaha, rugzakken zijn soms gewoon super fijn
Ja, maar soms gebruik ik liever een heuptasje (om schouders te ontlasten en portemonnee ed in zicht te hebben).
Als ik langere tijd met een tas moet lopen, gebruik ik nog steeds dezelfde Eastpak die ik op de middelbare al had. Van schoudertassen ga ik scheef lopen, of moet ik de hele tijd dat ding weer op mijn schouder hijsen.
Vaak alleen portemonnee, telefoon, opvouwbaar boodschappentasje, shag/aansteker en soms mijn headphone. Maar op de terugweg van werk doe ik 9 van de 10 keer altijd wel ergens wat boodschappen dus dan gaat mijn tas wel vol. En met dit weer vind ik het ook wel fijn als ik een vest of trui erin kan proppen mocht het te warm worden en/of voor’s avonds.
Maar nee hij zit zeker niet altijd vol maar ik vind het wel fijn om plek te hebben mocht het nodig zijn.
Schoudertassen heb ik sinds middelbare school al een hekel aan. Kleintjes voor uitgaan ofzo kan wel prima maar zodra het beetje zwaar begint te worden is het zo kut.
Ik heb het liefste helemaal geen tas bij me haha. Maar met dagjes weg neem ik het liefste wel een rugtas mee omdat het gewicht dan ook beetje verdeeld is op m’n rug. Krijg anders best snel last van m’n arm/schouder
@Fenayi in m’n jaszak
Naar werk altijd, ivm bakjes met eten en drinken. En zit fijn als ik moet fietsen. Soms als ik lopend naar de supermarkt ga. Wil het liefst wel een leuke rugzak hebben waar ook veel in past.
Ik heb echt altijd een fannypack om als ik ergens heen ga en anders een canvas tas.
Comfort over style!
Eerlijk, de docenten met rugtassen zijn het leukst