Ben ik de enige die

Ben ik de enige die zich meer bezighoudt met buitenlandse politiek (vooral Amerika) dan met die van Nederland (of België)?

  • Ja je bent de enige
  • Nee je bent geen politieke barbaar

0 stemmers

1 like

Oooh de drama van de Amerikaanse politiek, ik kan niet wachten tot de 2020 verkiezingen

2 likes

Ik ben haar niet, maar ik kan het zelf niet. Als baby vast ooit, maar als je het me nu vraagt kan ik het gewoon niet!

2 likes

Haha ik kon het als baby ook niet. Mijn moeder stond eindeloos op mijn rug te kloppen en er kwam gewoon niks.

Het is me 1 keer gebeurd, per ongeluk, toen ik heel erg dronken was. Daarna nooit meer geboerd. Ik hik daarentegen wel buitensporig veel :woman_shrugging:t4:

1 like

Ja ik hik ook veel! Als compensatie ofzo denk ik :joy:

1 like

Ja precies! Overtollig gas uit je maag die toch ergens heen moet ofzo? Je bent de eerste die ik tegenkom die dit ook heeft, doet mijn hart goed hahah.

Heb jij soms dan ook van die hikken die echt heel erg pijn doen? Gebeurt me niet vaak maar dan voelt het echt alsof iemand een vuist om mijn slokdarm heeft gesloten ofzo, tis iig heel kut.

JA!! Ga soms echt kapot van de pijn met hikken, voel het dan ook mega erg boven in mn rug (?).
Echt ellende!

2 likes

Oh jaa!! Als ik op mijn werk zit en er komt iemand de ramen wassen, heerlijk ontspannend. ASMR-filmpjes vind ik maar niks, maar dit is de echte shit! :grinning:

1 like

jaaaa ramen wassen is hiervan wel echt het beste hoor pffff heerlijk hahaha

1 like

Ben ik de enige die een eerste date heeft gehad op een naaktstrand?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dat ook gedaan

0 stemmers

4 likes

Naakt???

Haha ja de dresscode is toch vrijwel altijd alles uit op een naaktstrand :sweat_smile:

2 likes

Omg ik heb hier geen woorden voor
Ik wou dat ik ooit zo zelfverzekerd zou zijn hahaha

3 likes

Je zal juist zien / voelen (hopelijk) dat je dan niks meer hebt om onzeker over te zijn (want ‘naakt is iedereen hetzelfde’). Tijdens een eerste date zwemmen in badpak heb ik bijvoorbeeld dan weer nooit gedaan. Dan zou ik me de hele tijd druk maken over hoe mijn badpak zit en zo. :sweat_smile:

4 likes

Oeps ik heb bij de eerste vraag per ongeluk op ‘ja’ gestemd ipv ‘nee’ :face_with_hand_over_mouth:. Maar ik heb er ook niet zo veel mee, dus je bent zeker niet de enige!

Het is niet echt samen bedacht. Ik zei het terloops en hij hapte meteen toe, dus toen ‘moest’ ik wel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het ging ongeveer zo:
Hij: Dus jij gaat zwemmen vandaag?
Ik: Neh, helaas, want skinny dippen met jou klonk wel avontuurlijk
Hij: Haha, ik ben voor, klinkt als een goede eerste date

6 likes

Ben ik de enige die in de auto als bijrijder een opgeblazen flamingo heeft?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

Edit: Deze
image

1 like

Wel gordel vast?

Een wat?

Hij heeft geen gordel om, maar zit al 2 weken veilig naast me haha
@NInja Ik heb een plaatje toegevoegd :smiley: