Ben ik de enige die

Ben ik de enige die vroeger het boodschappenspel bij de Edah speelde?
Ik herinner me het als een automaat zo groot als een statiegeldautomaat met bovenin een schermpje. Je kon je bonnetje daarin doen en dan maakte je kans op een gratis product/korting.

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik herinner me dit ook

0 stemmers

Ik ben dus niet de enige! Al zijn het bij mij mijn knieƫn als iemand praat erover.

1 like

Same!

Ben ik de enige die ook vandaag weer een zweetreet heeft?

  • Ja ik ben de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ja even over de kermis lopen en daarna gewoon een kroegje of zo in!

1 like

Haha mijn take home message uit dit topic is tot nu toe: je bent nooit de enige, behalve als je hagelslag op je filet americain eet.

54 likes

Ben ik de enige die een meloen door midden snijdt en hem vervolgens op eet door hem uit te lepelen als een soort schaaltje?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

@voortaan is toch de enige die haar neushaar scheert, haar snot met een pincet pakt Ć©n haar schaamlippen dichthoud tijdens het wassen onder de douche?

Of zijn er inmiddels meerderen?

10 likes

Ben ik de enige die papers rare namen geeft in word. (Het scriptiedocument waarin ik nu werk, heet scriptiediptie)

  • Nee joh, dat is toch niet handig
  • Ja, doe ik ook
  • Ja, doe ik, en ik heb een keer de versie met een rare naam ingeleverd

0 stemmers

1 like

Nee het snot en neushaar deden meerdere mensen geloof ik. Dichtknijpen blijft wel een unicum.

3 likes

nog niet maar wil t nu wel doen

Scriptie1
Scriptie2
ScriptieAF
ScriptieNUECHT
ScriptieJA

Hahahha

43 likes

Ben ik de enige die van zichzelf een monobrow heeft? Op internet en in mijn omgeving lijkt iedereen met twee gelijke wenkbrauwen gezegend

  • Ja, Bert!
  • Nee, heb ik ook!

0 stemmers

Heb ze weleens marteling of de hel genoemd, maar sla ik hem op met de naam die word het document geeft als ik op ā€˜opslaan alsā€™ druk want ik ben lui.

1 like

Ben ik de enige die het leven onnodig moeilijk voor zichzelf maakt?
Dan staat mijn aanrecht bijvoorbeeld vol en in plaats van even wat dingen aan de kant te zetten (wat echt 2 seconde duurt) ga ik een snijplank balanceren op een pot beleg wat uiteindelijk natuurlijk altijd mis gaat en groenten snijden duurt dus dubbel zo lang. En dan toch stug doorgaan. En er niks van leren en de volgende keer zo mogelijk nog onhandiger doen.

  • Ja je bent de enige, ik gedraag me doorgaans als een verstandige volwassene
  • Nee, ik hou het leven ook graag spannend met mijn onhandigheid

0 stemmers

1 like

En er ook zo gewend aan zijn dat er een stofzuiger midden in de kamer staat dat je er met je ogen dicht omheen kan lopen. Net als die berg was voor de wasmachine die je niet eens meer ziet. Tot er iemand op bezoek komt en je naar je huis kijkt en je afvraagt wanneer al die spullen daar zijn gekomen.

9 likes

Ben ik de enige die de hik krijgt als ik prik drink?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik dus ook!!

0 stemmers

Ben ik de enige die soms moet niezen na het eten van pure chocola?

  • Ja dat heb ik nou nooit
  • Nee ik moet dan ook (soms) niezen

0 stemmers

Ben ik de enige die nog nooit in een vliegtuug heeft gezeten?

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik heb ook nog nooit gevlogen

0 stemmers

Mijn moeder deed vroeger dan wel eens een stukje uithollen en daar roomijs in

3 likes

Maar eten jullie dan een meloen in Ć©Ć©n keer op? Of gewoon elke keer weer uit de koelkast pakken en verder uitlepelen?

Ik eet gewoon een halve meloen in Ć©Ć©n keer op inderdaad. Heerlijk

1 like