Ben ik de enige die

Hahaha thanks voor ‘t kant-en-klare antwoord!! Kan eindelijk van mn to-do list af :sunglasses:

4 likes

Ben ik de enige die altijd nét na het douchen direct weer naar de wc moet om te poepen?

  • Nee, ik heb dit ook
  • Ja, you are the only one

0 stemmers

Ben ik de enige die altijd kroketten smerig heeft gevonden (ongeacht ze van echt vlees zijn, nepvlees => vegetarisch/veganistisch of gewoon naar groente of kaas smaken).

  • Ja, je bent de enige!
  • Nee, finally een medekrokettenhater.

0 stemmers

Ben ik de enige die na een orgasme eventjes niks hoort?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook weleens

0 stemmers

Ik vind het veel te leuk dat ik sinds vandaag kan stemmen dat ik m’n rijbewijs heb haha

17 likes

Als ik heel nodig moet poepen maar het niet kan (omdat er geen toilet in de buurt is bijv) krijg ik kippenvel.

  • Dit heb ik ook
  • Nee, dat heb ik niet

0 stemmers

Ben ik de enige die steeds echt moet nadenken welk antwoord ik moet kiezen? Ligt aan de vraagstelling/formulering antwoorden denk ik

  • Ja dat heb ik ook
  • Nee je bent de enige

0 stemmers

Bij mij vooral aan welke volgorde de pollopties gegeven worden! Meestal is optie 1 “doe ik niet” en optie 2 “doe ik wel” en als het dan omgekeerd staat krijg ik een error in mijn hoofd.

Hoezo creep als je dat niet hebt? Zou voor geen goud andere ouders willen dus fantaseer er ook niet over.

Ooh zo haha

Ben ik de enige die soms overweegt om te doen alsof ik flauwval zodat ik vervolgens naar huis mag en niet verder hoef te werken :see_no_evil: (nog nooit echt gedaan overigens haha)

  • Ja daar fantaseer ik ook weleens over
  • Nee dat doe ik niet

0 stemmers

Ik heb al zovaak ‘gehoopt’ dat ik een spontane ziekte/infectie/botbreuk zou oplopen zodat ik even niet meer hoef te werken. Gelukkighelaas nog nooit gebeurd maar doen alsof is natuurlijk eigenlijk een veel betere optie :sweat_smile:

9 likes

Ben ik de enige die soms denkt ‘wat zou er gebeuren als…’

‘… ik nu opeens naar recht stuur?’ En dan dus van de weg af rijd/tegen een boom/vangrail/etc.

  • Ja je bent de enige, doe normaal
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Wanneer ik op een brug loop
‘… als ik nu mijn telefoon laat vallen?’

  • Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Met als gevolg dat ik op een brug altijd mijn telefoon vast klem omdat ik bang ben hem uit een reflex te gooien of dat ik hem laat vallen. :sweat_smile:

4 likes

Het heeft zelfs een naam :grin: Intrusie

6 likes

Oh wauw weer wat geleerd! Nog nooit van gehoord haha!

1 like

Er is zelfs een heel topic over :smiley:

Ben ik die enige die vanavond in Tilburg opstap gaat?

  • Ja, jij bent de enige want ik ga niet
  • Nee, ik ga ook!

0 stemmers

Oh wauw super interessant! Thanks! :blush:

Ik stemde eerst dat ik er geen moeite mee heb, maar eigenlijk wel. ‘Nee dat doe ik niet’ voelt minder lullig inderdaad.

1 like

Leuk! Ga je naar de kermis?
Ik ben helaas niet in Tilburg vanavond!

1 like