Ben ik de enige die

nee joh

komt hooguit tegen mijn wang aan
hoe komt dat bij jouw oog? hahahah

2 likes

Op je neusje

4 likes

ik ging het serieus meteen testen! maar het ergste is indd je neus

ik snap ook niet waarom ik het mezelf aandoe maarja is een tik ofzo

2 likes

ben ik de enige die altijd even in haar handen knijpt net voor het autorijden om te testen of ik geen krachtverlies heb
haha zo lameeee ben ik

  • ja
  • nee doe ik ook

0 stemmers

edit: heb per ongeluk zelf gestemd

1 like

Ben ik de enige die bang is voor kikkers/padden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

ben ik de enige die misselijk word van strikjes/lintjes/vlinderdassen etc.?

  • ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Bang is dat de buren me chips oid kunnen horen eten?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ik heb dit echt best vaak! Hele random dingen vaak, toen ik laatst aan het dagdromen was visualiseerde ik me opeens een vakantie met mijn ouders in Limburg van echt minstens 15 jaar geleden, kon zo de hele omgeving en het moment voor me zien. En dat heb ik dan echt geregeld, met vanalles en nogwat.

1 like

Ben ik de enige die random shit gaat googelen alleen maar om dan op forums en reddit hier de ervaringen/reacties over te lezen

  • Ja je bent de enige
  • Dit doe ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die soms het gehele weekend binnen zit en niemand spreekt of ziet?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik ben ook een kluizenaar

0 stemmers

1 like

@Otzi wie gaat er na 5000 berichten checken wie nou echt de ENIGE is dieā€¦
:muscle:

7 likes

Haha sorry @Lilou maar:
Ben ik de enige die expres vaak mā€™n handen wast met zeep zodat ik daarna aan mā€™n handen kan ruiken en een frisse zeepgeur ruik?

  • ja, je bent de enige
  • nee, dit doe ik ook

0 stemmers

1 like

Wat een leuk topic!

Ben ik de enige die niet tegen het geluid van scheurende kleding/stof kan? Word daar helemaal naar van :confounded:

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die enorm bang voor zeemeeuwen is?

  • Ja, word eens volwassen joh!
  • Nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Vind niet dat je volwassen moet worden hoor, begrijp deze eigenlijk heel goed

2 likes

Mijn omgeving niet :frowning:. Iedereen lacht me altijd uit als ik keihard voor die beesten wegren

Ik word nu al helemaal pissig van het stemmen op ā€œja je bent de enigeā€ want dan denk ik ā€˜nou je bent vast niet de enigeā€™ maar voor de betrouwbaarheid van de polluitslag moet ik wel daarop stemmen.

Of ben ik de enige die zich daar druk om maakt?

  • Ik maak me daar ook druk om
  • Ik niet

0 stemmers

2 likes

Ik doe dat wel, alleen niet vanwege het hout, maar vanwege het lekken. Ik kan echt niet tegen kleverige shit op mijn vingers/handen tenzij ik naast een kraan sta en meteen kan wassen.

2 likes

Ja bij een andere dacht ik, nee je bent niet de enige ik ken iemand die dit ook doet maar ikzelf niet. Maar dat is natuurlijk geen optie, dus dan heb ik een error. Voelt niet goed maar miet toch stemmen dat ik de enige ben haha

1 like