Ben ik de enige die

Hahaha ja heb al zo vaak mn stem moeten wijzigen.
Lees steeds ja dat doe ik ook ipv ja je bent de enige (dus dat doe ik niet).
Edit: weer verkeerd dus :sweat:

6 likes

Ik haaaat 't geluid van het inschenken van een glas
Dat klotsende water wat dan zo gloggloglgogloglog gaat iel

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik haat dit ook

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die en vragen in dit topic soms drie keer moet lezen om te weten of ja of nee nu het antwoord is dat van toepassing is op de vragen

  • Ja ik moet de vraag ook meermaals lezen
  • Nee ik lees de vraag en ik weet meteen het antwoord

0 stemmers

haha oeps hier nog verkeerd op gestemd eerst

2 likes

Heb weer verkeerd gestemd shit

1 like

Ik zie dat wij hetzelfde probleem hebben, sowieso niet de enigen dus

1 like

In ieder geval ben je samen met mijn oppaskind. Die wordt echt gek van water. Owee ook als ik met een natte hand haar gezicht (melksnor) wil afdoen of een nat doekje erlangs wrijf of haar het zelf aangeef om zelf te doen. Het moet droog zijn!!!1!1

1 like

Ben ik de enige die van het geluid van papier wat over elkaar wrijft kippenvel krijgt (nagels over schoolbord effect). Ik krijg al kippenvel bij het typen hiervan. Brrr

  • Ja
  • Nee, heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die het de ultieme manier van chips eten vind, om een paar chipjes in je mond te laten zitten totdat het een papje wordt? Hmmm.

  • Nee, omg beste manier ooit!
  • Ja man, gatverdamme

0 stemmers

Edit: ik heb zo’n struggles met de ja/nee in de polls hier

Nee ik ben gewoon een bom van neuroses. Ik durf het artikel niet aan te klikken.

Ben ik de enige die…
kleding in een vaste volgorde aandoet?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe dit ook

0 stemmers

Tandenpoetst bij hoofdpijn

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

Het huis groet bij binnenkomst

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

Ben ik de enige die wel eens buiten loopt met oortjes in en doet alsof je belt zodat je met jezelf kunt praten zonder dat het raar is?

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

1 like

Hierop inhakend
Beste manier van chips eten: eerst de ‘smaak’ eraf likken

  • Ja doe ik ook soms
  • Nee goor prop het gewoon naar binnen

0 stemmers

Dit doe ik alleen als ik thuis ben omdat het er best wel raar uit ziet lijkt me. En soms prop ik het gewoon naar binnen.

Ben ik de enige die elke avond (ook vandaag met de hitte) een kruik maakt?

  • Ja je bent de enige
  • Nee! Ga ook een kruikje maken vandaag

0 stemmers

2 likes

Terugkomend op dit. Ben ik de enige die bij dit soort geluiden een soort oude vrouwen mondje maakt,door mijn lippen over mijn tanden te doen om ermee te kunnen ’ dealen’ :joy:. Ik doe dit trouwens ook als ik net mijn handen heb gewassen, en echt van die enge droge handjes heb, en dan bijvoorbeeld zo’n eng kartonnen bekertje moet beet pakken. Gatverredamme ik krijg er gelijk kippenvel van :joy:

  • Ja dit doe ik ook
  • Nee je bent de enige
  • Wtf is een oud vrouwenmondje
  • Wtf heb ik net gelezen

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die alle soorten huisdieren verschrikkelijk vind, ook die dan andere mensen

  • Ja, harteloze trut
  • Nee

0 stemmers

Ok allemaal misschien had ik het beter als een soort schildpaddenmondje kunnen omschrijven

Is het nu duidelijk?

  • Ja helemaal duidelijk
  • Nee niet duidelijk
  • Wtf stop met deze obsceniteit

0 stemmers

1 like

Ik ben blij dat ik niet meer de enige ben :stuck_out_tongue: Heb zo’n schijthekel aan het geluid dat ik het zo veel mogelijk probeer te vermijden, anders verpest dat serieus mijn humeur.

1 like

inhakend op hierboven

ben ik de enige die niet tegen het geluid van nagels tegen ijs (zoals in je vriezer) kan?

  • ja heb ik niet
  • nee want heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die met mijn ogen kan trillen? Ik heb het voor beeldvorming geprobeerd te filmen maar het is moeilijk over te brengen.

Samenvatting

https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/d/2/d268ee2ba34af68f3efea2ee859d69fc72ef3998.MP4

Let niet op mijn spinnenpoten en gesmolten make-up. De hitte doet weinig goed voor mijn gezicht.

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik kan dit ook
  • Nee, ik ken iemand die dit ook kan

0 stemmers

4 likes

Same haha! Daarom dacht ik dat ik hier misschien ook de enige was.

1 like