Het Gym prinsesje
(a.k.a. de Kayleigh)
15 jarig meisje dat graag naar de sportschool gaat en wil ook graag dat mensen dat weten. Afterall, dit meisje heeft al een killerbody en werkt daar super hard voor!
Ze gaat zeker 1x per week naar de sportschool en verblijft daar gemiddeld 30-45 minuten. Ze gaat dan in ieder geval op de apparaten zitten. Daar doet ze oefeningen die ontzettend zwaar zijn, zoals de leg-press met maar liefst 5kg!!! Let wel, dit is niet het enige wat ze doet, want als de medewerker van de sportschool voorbij komt (vaak een knappe, goed gespierde jongen van in de 20) dan laat ze ook zien dat ze zeker 10 squats kan doen.
En die squats zijn niet heel onbelangrijk. Haar hele outfit is aangepast aan deze oefening.
Ze draagt ALTIJD een hele strakke legging en een matching sport BH. Een hemdje is niet nodig, want ze heeft immers kei hard gewerkt voor haar buikspieren (lees: 5 sit-ups per week) en die wil ze dan ook laten zien! Als haar sexy sport BH in de was zit omdat haar moeder die nog niet uitgewassen heeft, dan doet ze wel een normaal hemd aan. Maar…uiteraard wordt dat hemd dan wel opgeknoopt!
Sporten doet zij met losse haren. Niet alleen is dat ontzettend praktisch, maar het ziet er natuurlijk goed uit. Want dit meisje heeft geen last van zwetend haar en een knalrode kop tijdens het sporten. Dit meisje zweet niet!
Het frapante van sporten met losse haren is dat er schijnbaar iets bijzonders gebeurd met de haren. Wat er precies gebeurd weet ik niet, maar het is in ieder geval de moeite waard om het met de hele wereld te showen. Dit maak ik op uit de nodige selfies die gemaakt worden in de gym. Om de een of andere reden houden deze meisjes altijd een plukje haar vast. Wat we moeten zien weet ik dus niet, maar de selfie is in ieder geval #fabulous #gymselfie #lookinggoodwhileworkingout #Sportyspice
Oefeningen hoeven bij dit prinsesje niet goed uitgevoerd te worden, zolang ze er maar sexy uitziet. Zeker niet te veel zweten, want je wilt niet dat je make-up uitloopt tijdens het sporten. Hoe moet ze anders die #aferworkout selfie maken?
En is dit meisje klaar met sporten? Dan doet ze haar oordopjes in haar oren, zet ze een liedje van Boef of Lil Kleine aan, maakt ze nog een laatste mirror selfie en gaat ze we er weer vandoor.
Tot volgende week Kayleigh
Het ergste is dat ik stiekem stront jaloers ben op deze meisjes…