ik vind het moeilijk te omschrijven wat deze precies anders maakt dan andere posts maar… classist much?
Hahaha doordat in dit topic weer wordt gepost lees ik nu pas tegen reactie. Die single man van 37 had ik geschreven. Wat slecht ben benieuwd of je je er nog in herkent lol.
Jezus Christus this didn’t age well (kwam hier willekeurig via de zoekfunctie, wat een horror). 🫠
Haha wow. Wie was die anoniempje ook die al deze beschrijvingen heeft getypt? :’)
Ben benieuwd of die 45 er minder worden straks
ik vind het ook echt gaar dat ik het heb geliked ewww gelukkig vind ik zulke dingen nu niet meer grappig
haha ik wilde m’n like weghalen omdat ik er niet meer achter sta maar het lukte niet dus ik blijf lekker aan de schandpaal
ja naam aub
Teruglezende begon dit idd met het type RGK (Rob Geus Kind) en je hier vast veel types kunt omschrijven waar we allemaal een beeld bij hebben is het een dunne lijn naar discriminatie, negatieve stereotypering etc. Wat mij betreft mag dit topic dan ook gesloten worden. Ik wil daar totaal geen aanleiding toe geven.
Alvast bedankt @moderators
ja echt he hoe zien mensen dit überhaupt? ik zou echt max 3 mensen herkennen
Maar we hoeven haar niet te outen toch? Aan het aantal likes en gebrek aan commentaar te zien vonden we dit 5 jaar geleden collectief normaal, nu weten we beter.
Als we alle oude egf posts erbij hallen kunnen we iedereen hier wel aan de schandpaal nagelen vermoed ik.
Nee dat is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik delete het wel
Edit: voordat hier negatieve reacties op komen, ik heb niemand geout, ik heb alleen gezegd dat ik denk te weten wie de anonieme persoon is
Wow harde boomer energy
Door dit topic kom ik er achter waar het inside grapje over Woerden vandaan komt.
Wat bedoel je?
Nou je post is nogal dwingend, zo van regel dit even modjes
Ik ben dit topic begonnen en ik zou graag willen dat ik het zelf zou kunnen sluiten. Volgens mij kan ik dat niet dus super als de moderators dat zouden willen doen. Als dat niet lukt, ook helemaal goed.
maar dit topic is in principe toch onschuldig? het merendeel van de posts is gewoon grappig en ik denk dat iedereen inmiddels wel zo ver is dat we niet zulke dingen meer posten en anderen erop aanspreken als het toch gebeurt
Ja het is zeker onschuldig begonnen. Het is juist niet mijn bedoeling om er iets negatiefs van te maken. Dan kijk ik even hoe ik de meldingen uit kan zetten want nu krijg ik van elk bericht in dit topic een melding.
Naar aanleiding van je vraag hebben we hierover overlegd. Je punt is duidelijk, maar we zullen het topic openhouden. Dan is er alle gelegenheid om dit eventueel verder te bespreken, als er aanleiding toe is.