Beste lunchplekken van Nederland

G’s is trouwens ook top (beste bloody mary’s ever) evenals Buffet van Odette, beide in Amsterdam

1 like

Lokaal 16, Den Burg. (Texel)

In Hasselt,Overijssel.

De Linde

Mr Nonno, voor heerlijke, niet standaard, pannenkoeken

1 like

Breda:
Latour
Yirga
Kamu

Gouda:
De kleischuur
Kruim
Curcuma

DENF Coffee!

1 like

Down town gourmet market, is een food hall waar ze super veel lekkere verschillende dingen hebben.
Ook handig dat je alles kunt bestellen dmv een QR code. En niet ingericht zoals de meeste foodhallen, dit is wel fijn zitten vind ik.

Anne & Max, zit in meerdere steden maar als vega altijd wel chill. En zit in een leuk deel van de stad, niet aan de massale markt, vind de markt altijd heel ongezellig daar.

The happiness cafe, allemaal vega en vegan. Veel smoothiebowls ook etc.

Berlage ken ik alleen van avond eten, daar kun je shared dining doen. Vond dat heel lekker en gezellig en ook een leuke locatie. Ze hebben ook shared lunch, en dan kun je kiezen uit vis/vlees/vega.

2 likes

Zwolle: Jantjes lief
Nijmegen: hotel Credible

Proeflokaal de serre in 's Graveland (bij Hilversum in de buurt)

Weet iemand een leuke kindvriendelijke plek in Zwolle centrum om te lunchen?

Weet er iemand een leuke plek in Heerlen om te lunchen met een groep vrienden incl 2 kleine kindjes?

1 like

Heeft iemand een goede tip voor een leuke lunchplek waar je in de buurt ook goed kan wandelen met een hond ergens tussen Rotterdam en Nijmegen?

Planken Wambuis, Ede

1 like

Waar kan je tegenwoordig lekker lunchen in Eindhoven? Niet zo’n A.nne en M.ax filiaal aub.
Lucie Cocina oogt wel als een leuke plek, maar als iemand hier nog een lijstje met tips heeft…

1 like

Ik vind de bagels bij bagels & juice op strijp heeel lekker! Verder heb je in het centrum ook downtown gourmet market, foodhal achtig concept maar je kan wel gewoon vanaf je tafel bestellen en alles wordt dus ook aan tafel geserveerd ipv dat je zelf rond moet lopen. Vind het daar wel gezellig zitten en veel verschillende opties! Kwam een aantal jaar terug ook weleens bij de vooruitgang, was toen gezellig zitten en goed eten altijd maar geen idee hoe dat nu is.

1 like

The Happiness Café, wel altijd druk. Op de Kleine Berg zitten meer leuke lunchzaken.

En voor het lekkerste broodje (take away) moet je bij TwoB zijn. Echt heerlijk!

1 like

Kleine berg is inderdaad wel een aanrader met leuke zaken. Onder andere Lucifer, Berlage, bagels en Juice.
Verder leuk; Denf, Giornale, Downtown Gourmet, Meneer de Boer, Dirven, zwart-wit koffie en 't koffiehuisje.

2 likes

Met de zoekfunctie kan ik niet veel vinden over Zwolle.
Maar wie weet zijn er inmiddels nieuwe tips!

Wat zijn aanraders om te lunchen of terrassen in Zwolle?
Heb Waanders in de Broeren en Bij Hartje Zwolle al genoteerd.

1 like

gillende keukenmeiden, villa suikerberg, meneer jan, blue bayou, de kwaak

qua puur terras is het beugeltje leuk

buiten centrum kas van kaat

1 like

Thnx! Ziet er goed uit🤩

4 likes