Beste lunchplekken van Nederland

Planken Wambuis, Ede

1 like

Waar kan je tegenwoordig lekker lunchen in Eindhoven? Niet zo’n A.nne en M.ax filiaal aub.
Lucie Cocina oogt wel als een leuke plek, maar als iemand hier nog een lijstje met tips heeft


1 like

Ik vind de bagels bij bagels & juice op strijp heeel lekker! Verder heb je in het centrum ook downtown gourmet market, foodhal achtig concept maar je kan wel gewoon vanaf je tafel bestellen en alles wordt dus ook aan tafel geserveerd ipv dat je zelf rond moet lopen. Vind het daar wel gezellig zitten en veel verschillende opties! Kwam een aantal jaar terug ook weleens bij de vooruitgang, was toen gezellig zitten en goed eten altijd maar geen idee hoe dat nu is.

1 like

The Happiness Café, wel altijd druk. Op de Kleine Berg zitten meer leuke lunchzaken.

En voor het lekkerste broodje (take away) moet je bij TwoB zijn. Echt heerlijk!

1 like

Kleine berg is inderdaad wel een aanrader met leuke zaken. Onder andere Lucifer, Berlage, bagels en Juice.
Verder leuk; Denf, Giornale, Downtown Gourmet, Meneer de Boer, Dirven, zwart-wit koffie en 't koffiehuisje.

2 likes

Met de zoekfunctie kan ik niet veel vinden over Zwolle.
Maar wie weet zijn er inmiddels nieuwe tips!

Wat zijn aanraders om te lunchen of terrassen in Zwolle?
Heb Waanders in de Broeren en Bij Hartje Zwolle al genoteerd.

1 like

gillende keukenmeiden, villa suikerberg, meneer jan, blue bayou, de kwaak

qua puur terras is het beugeltje leuk

buiten centrum kas van kaat

1 like

Thnx! Ziet er goed uitđŸ€©

4 likes

Janjes lief! En jaffa jaffa. Gillende keukenmeiden heeft de lekkerste taart!

Edit, voor de zoekfunctie: lunch zwolle

1 like

Ik vond via de zoekfunctie wel wat maar wel oude berichten. Wat is momenteel een leuke lunchplek in Haarlem of daar bij de kust? Gewoon lekker eten en gezellige plek. Niet per se iets heel culinairs

By Lima, Frenchie, De Dakkas. Overal prima lunch en gewoon leuke plekken, alleen de eerste twee zijn wat kleiner en vaak heel druk in het weekend.

Qua strandtenten weet ik even niet meer precies welke er nou het hele jaar door zitten. Wel alvast een afrader: San Blas, wilde daar laatst even koffie drinken maar wat een tering chagrijnig personeel :skull:

2 likes

Ik ben vaste klant bij Aloha en Timboektoe in Wijk aan Zee. Niet het allerdichtst bij Haarlem, maar ik vind vrijwel alles in Bloemendaal of Zandvoort echt way overpriced en idd vaak arrogant personeel.

In Haarlem zelf vind ik The Coffee Spot (leuk aan het Spaarne) en Le Petit Café ook aanraders

1 like