Beste lunchplekken van Nederland

Jaaaaa zo heerlijk!!!

2 likes

Ja Gartine is nice!

1 like

Native in Haarlem! Dikke vette liefde voor hun koffie. Ook heerlijke taartjes en lunchgerechten. In een leuk klein straatje hartje Haarlem

1 like

Coffeelicious! Zit in Breda, den haag, Dordrecht en Rotterdam. Gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten

Zwolle: bij hartje Zwolle
Amersfoort: Brood&Zoets of SEM (saladebar)

Ik houd van “the Lobby” op het Nesplein in Amsterdam. Flamkuchen, eggs benedict en de lekkerste pancakes ooit!

1 like

Ik noem Guliano ook gewoon nog eens. Ik ga er speciaal voor naar Rotterdam!

1 like

Ajooo ik wou dit net gaan zeggen :open_mouth: Groot fan van Giuliano

2 likes

G’s is trouwens ook top (beste bloody mary’s ever) evenals Buffet van Odette, beide in Amsterdam

1 like

Lokaal 16, Den Burg. (Texel)

In Hasselt,Overijssel.

De Linde

Mr Nonno, voor heerlijke, niet standaard, pannenkoeken

1 like

Breda:
Latour
Yirga
Kamu

Gouda:
De kleischuur
Kruim
Curcuma

DENF Coffee!

1 like

Down town gourmet market, is een food hall waar ze super veel lekkere verschillende dingen hebben.
Ook handig dat je alles kunt bestellen dmv een QR code. En niet ingericht zoals de meeste foodhallen, dit is wel fijn zitten vind ik.

Anne & Max, zit in meerdere steden maar als vega altijd wel chill. En zit in een leuk deel van de stad, niet aan de massale markt, vind de markt altijd heel ongezellig daar.

The happiness cafe, allemaal vega en vegan. Veel smoothiebowls ook etc.

Berlage ken ik alleen van avond eten, daar kun je shared dining doen. Vond dat heel lekker en gezellig en ook een leuke locatie. Ze hebben ook shared lunch, en dan kun je kiezen uit vis/vlees/vega.

2 likes

Zwolle: Jantjes lief
Nijmegen: hotel Credible

Proeflokaal de serre in 's Graveland (bij Hilversum in de buurt)

Weet iemand een leuke kindvriendelijke plek in Zwolle centrum om te lunchen?

Weet er iemand een leuke plek in Heerlen om te lunchen met een groep vrienden incl 2 kleine kindjes?

1 like

Heeft iemand een goede tip voor een leuke lunchplek waar je in de buurt ook goed kan wandelen met een hond ergens tussen Rotterdam en Nijmegen?