Belafspraak achter de rug.
Ik had het al een beetje verwacht; de plannen zijn uitgebreid. Meer dan de ‘beloofde’ totaal 16 bitjes. Toch nog attachments terwijl dat eerder niet nodig zou zijn.
Maarr wel resultaat waar eerder niet over gesproken werd; het iets verbreden van mijn tandboog en daardoor een bredere vollere lach. Ik vond hem ook reeel; Vanuit het aligners-lab was het advies nóg breder te gaan maar de tandarts concludeerde dat mijn kaak daar wrs net niet breed genoeg voor zou zijn.
Kennelijk drijft meer bitjes de kosten niet omhoog. De techniekkosten zijn all in.
Ik heb gevraagd om sneller wisselen en dat mocht, ik heb gevraagd om minder controles en ook dat mocht.
Dat scheelt me geld want ik betaalde zo’n 50 euro per controle waar nooit iets uit kwam en dat kostte me erg veel benzine.
Al met al tevreden!
Het intrigeert me wel. Er zitten ergens in een lab een stel digitale orthodontisten plannen te bedenken voor patienten die ze nog nooit gezien hebben. Ik keek mee op het scherm van mijn tandarts en zag een chatgesprek tussen beiden over mijn gebit. Echt gek.