Beutyblogtopic XL #10

Dat blijkt maar weer inderdaad :roll_eyes: Kan z’n zelfspot altijd wel waarderen maar hou het daar dan ook lekker bij…

1 like

Pff wat een kutopmerking. En zie de gelijkenis ook totaal niet.

Ik heb net aflevering 3 van make up cup gekeken en vind het echt heel leuk! Moest ook even huilen zelfs bij deze aflevering haha. En Nikkie doet het ook echt heel leuk!

1 like

Muffin was leuk. De show mist echt energie. Ben blij dat ik geld terug heb gekregen van Carré.

Cynthia plaatst op haar verhaal dat ze de badkamer wil verbouwen maar geen zin/ teveel kosten bla bla bla. Om vervolgens wel plaatjes te plaatsen met wat haar smaak is en hoe ze het wil hebben.

Ik kan gewoon niet anders denken dan dat dit geplaatst wordt in de hoop spon te ontvangen.

Het zou mij niet verbazen als het nog werkt ook.

75 likes

Bedankt voor de tip! Ik vind opruimvideo’s super ontspannend en het maak me eigenlijk niet uit wat opgeruimd wordt hahaha

2 likes

Tuurlijk is het vissen naar spon!!!

4 likes

Was haar keuken ook niet zogenaamd geen spon (want tsja dikke korting is geen spon hoor :roll_eyes: ) #bedanktkeukenboer

4 likes

Waar was hij te zien?

SBS6 volgens mij!

1 like

Moet ze wel haar comments aanzetten, want wie weet reageert daar net de badkamer gigant of de baddenboer!

6 likes

Aah nee wat jammer! Ik was begonnen met kijken, maar halverwege in slaap gevallen (haha zegt niet wat over zijn show, maar ik val heel vaak in slaap voor de tv 's avonds). En ik vond het best leuk, ook een beetje over zijn eigen proces naar minder agressief worden enzo, vond ik wel leuk gecombineerd met humor. Maar dit klinkt dan weer echt veel te simpel en grof en onnodig, en ook geen referentie naar hemzelf, dat hij fout zit om zo te denken… jammer hoor

1 like

Mascha meldt op Instagram dat ze nu dan echt dé manier heeft gevonden om Mila te laten doorslapen.

Hartstikke fijn voor ze, maar dit is al de derde keer dat ze dit meldt. Eerst had ze een slaapconsult en toen zei ze dat ze nu álles wist over hoe ze Mila moest laten slapen, dat lukte toch niet, toen wist ze hét moment voor de ‘dream feed’ waardoor ze doorsliep. Niet dus.
Misschien toch eerst iets even aankijken voordat je de lifehacks op internet plaatst.

32 likes

Een beetje pap in haar laatste fles zou het ook kunnen zijn. Soms slapen kinderen slecht omdat ze gewoon honger hebben en in een groeispurtje zitten.

1 like

Ik kom bij m’n vriend op de bank zitten en hij zegt “oh volgens mij begint het zo” en hij kijkt nog even op de tv-gids. Zit ie te wachten totdat Make-Up Cup begint :joy: Ik heb het zelf nog nooit gezien, maar wat ik ervan heb meegekregen doet Nikkie het ook heel leuk.

64 likes

Ik ben persoonlijk ook van mening dat je doorslapen niet kan afdwingen. En zeker met borstvoeding gaat dat vaak gewoon lastig. Die baby’s hebben sneller huidhonger. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk en ik hoop oprecht voor ze dat het op de lange termijn ook werkt! Want een baby die niet doorslaapt is echt heftig. Maar inderdaad, het gaat 1 nacht goed en ze heeft meteen DÈ tip. Rond 6,5 maand komen ze ook in een slaapregressie, dus wie weet begint ze over 1 week weer van voor af aan :joy:.

Omg zo leuk🥺. Mijn vriend zegt alleen maar de hele dag “ga je weer vloggies kijken🙄”. Echt bij alles wat ik aanzet haha.
Heb de make-up cup nog niet gezien maar denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken!

1 like

Ze had toch de cursus van Taking Cara Babies (die btw een Trump donateur is).

Daarna een soort consult waarbij diegene een heel schema had gemaakt met tijden.

En nu heeft ze wéér een ander consult.

1 like

Het begint nu! Op NPO 3.

Het is toch echt fantastisch, zo inclusief, met die jongens erbij, die zo zichzelf durven te zijn. Echt zo goed dat dit op tv komt!

10 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Beutyblogtopic XL #10 (Deel 2).