Beutyblogtopic XL #10

Hahaha naja Mas kennende heeft de vlog de ene dag de titel ‘Dit is de ultieme tip voor doorslapen’ en dag erna ‘En toen hadden we een helse nacht’

44 likes

mijn baby is ongeveer even oud als die van mascha en ik vind er echt helemaal niks meer aan om naar haar vlogs te kijken.

6 likes

‘Boob geven’ :sob:

22 likes

Geen idee wat dat precies is, maar heb Mascha dat vaak horen zeggen.

Dit doet mij denken aan haar uitspraak jaren geleden dat moleculen kapot gingen als ze parfum wreef tussen haar polsen. Echt van die ondoordachte uitspraken brengen alsof ze de waarheid in pacht heeft. Heel erg grappig.

12 likes

Mijn favoriete Mascha moment is toen ze zei dat als je het zachte deel van brood eet je een broodbal in je maag krijgt.

33 likes

“Heel logisch ook”

3 likes

Haha ik denk hier altijd aan als ik een kaiserbroodje eet!

6 likes

Nieeeet, ik heb dit tot de dag van vandaag geloofd en depte altijd mijn polsen tegen elkaar in plaats van wrijven :neutral_face:

12 likes

En @pepernoot volgens mij gaan de moleculen niet kapot zoals Mascha zegt. Toch wrijf je beter niet omdat de topnoten dan sneller vervagen. Lekker blijven deppen!

2 likes

’ best wel logisch ook’ :rofl::rofl:

ach er zijn vast nog mensen die denken dat een plak kaas een prima gezichtsmasker is.

20 likes

Owja dan zal het wel waar zijn denk ik…

Jaa zo passief agressief lachend in de camera vertellen dat het echt niet kan. The good old beutyblog days, was ook na de Betty gate.

3 likes

Met geringe wrijving kan je onmogelijk moleculen zo ver opsplitsen tot je een atoom overhoudt. Dat is wetenschappelijk gezien onmogelijk.
Het zou scheikunde en atoomwetenschap in z’n algemeenheid wel een heel stuk makkelijker maken :sweat_smile:

Maar het is inderdaad een heel hardnekkig gerucht mbt parfum. Weet niet zo goed hoe dat in de wereld in is gebracht.

Mis die ekte Beautylab dagen ook wel hoor. Serena onderscheiden zich daar echt mee. Vond het vaak heel interessant.

6 likes

Hoe kan mijn moeder (mrs beautyscene) nou sushi eten op een terras? Mogen terrassen open

11 likes

Hahah Debs stories zijn letterlijk jouw stories. I love it.

2 likes

Denkt het ook ja. Wel een beetje onhandig :sweat_smile:

Ohja klopt :joy: dom van mij. Had die moeten herkennen. Het was van de pre lockdown avond

4 likes

Alleen trekt zij haar sportkleren uit als ze gesport heeft. Ik ben iets minder gedisciplineerd