Beutyblogtopic XL #10

Hahah, precies, wat had ze dan verwacht??? :joy: ze doet ook alsof ze echt verbaasd is.

1 like

Ik heb in verschillende steden zo’n thuisbezorgd “thuisbasis” gezien.

Een winkelpand compleet gevuld met oranje fietsen en tasjes enzo.

Denk ook dat iedereen die ook maar enigzins in Noord-Holland woont op dit soort accounts gewoon Amsterdam invult ipv Lutjebroek :wink:

2 likes

Meeste volgers komen uit de grootste stad van Nederland.

Mascha:

82 likes

Dan ligt het er waarschijnlijk aan dat dat in de polder niet rendabel is, met die 16 bezorgrestaurants hier. Weer wat geleerd

Lijkt me wel echt vervelend als je de komende weken elke dag eten moet bestellen en niet meer hoeft te koken en amper boodschappen hoeft te doen en geen afwas meer te hebben.

WAT EEN DROOM

31 likes

Lijkt mij dus echt een nachtmerrie eigenlijk. Vind koken therapeutisch, muziekje aan, beetje twerken oefenen tussen het roeren en scheppen door. Afwassen ook wel.

Zijn van die chille praktische dingen waarbij je niet hoeft na te denken, heerlijk.

14 likes

Ja ik vind koken ook chill en therapeutisch, maar een week niet koken zou ik ook lekker vinden hoor.

1 like

Mijn aderen zouden echt dicht groeien en ik zou uit m’n panty knappen als ik elke dag eten zou bestellen. Heerlijk is het wel.

13 likes

Ik had alleen wel verwacht dat ze iets uitgebreide review zou geven dan alleen: aanrader

3 likes

Die tassen en jassen en evt fietsen krijgt het restaurant gewoon opgestuurd als promo of bezorgers kunnen dat ophalen

1 like

In Amsterdam zijn er er gewoon mensen in dienst van thuisbezorgd, ik woon bij de zo’n hub waar ze kleding en fietsen krijgen en collega’s van mij werken ook bij thuisbezorgd. Misschien in andere steden niet maar in Amsterdam zijn ze niet alleen van restaurants.

Maar ja boeit verder niet want massie gaat niet bij thuisbezorgd bestellen

+1

Ik vind het echt een vorm van ontspanning: gezellig koken en tafelen thuis.
Ter afwisseling eens uit eten gaan vind ik top, maar elke dag uit eten/bestellen is ook weer too much? Sowieso, alles wat je heel dikwijls begint te doen, wordt dan ook minder speciaal?

2 likes

Maar die recensies gaan toch nooit eerlijk zijn? Ze wil ze supporten dus zou gek zijn als ze ineens schrijft: goor, hier niet bestellen mensen!!

1 like

Ze claimt toch niet dat ze een recensie gaat delen, alleen dat ze de horecazaken in de spotlights zet/aandacht geeft

1 like

Maar in het begin tijdperk van Uber (de taxi service) paar jr geleden kon je nog als optie aangeven “ik wil het eten ophalen” (of was het: “haal svp eten voor me op”). Zoiets, ik heb het maar 1x gedaan voor een zieke vriendin. En dat was niet bij een restaurant dat bij Thuisbezorgd zat!
Maar missch was dat de voorloper van Uber eats bedenk ik me nu (in een iets andere vorm)

1 like

Ik kan ophalen kiezen met uber eats, maar als het restaurant niet in je omgeving zit kan het dan nog steeds niet. Je kan sowieso dan beter het restaurant zelf opbellen en je bestelling plaatsen want met uber eats betaal je meer, en als je het toch gaat ophalen

1 like

3, 2, 1
 Verspon opent een handeltje in planten.

Serena hoort hier toch😂

2 likes

Ik tag @Miep42 alvast even. Die zit sowieso te trillen van woede als ze dit leest.

Sorry, moest het wel zo verwoorden want ik ga altijd stuk als mensen ‘trillen van woede’.

14 likes

Ik zag dit gister al en ben nu nog aan het schuimbekken

40 likes