Eerder “hoera volgend jaar fuif”, maar dit lijkt me de meeste neutrale optie.
Het is m’n droom om m’n vriend te vragen dus dan zou ik het liefst zeggen he said yes haha
Ik ga een contract tekenen welke mij fiscaal verbindt aan persoon x.
Met een Cartier ring ja.
Volgens mij is dat zo’n typische influenser aankondiging.
Goedemorgennnn
Ik wind er geen doekjes om. Ik ben heel erg team Serena. Ze is gewoon een tof wijffie vind ik
Maar DIT wilde ik toch graag delen. Wat enorm ongepast!!!
Laat je vrienden die in het onderwijs werken zelf die korting claimen. En je volgers snappen best wel dat ze met vlekken in een scherm een klacht kunnen indienen. Je krijgt al korting (van 100%) op zoveel in het leven. Het zou je sieren als je zonder morren gewoon eens de portemonnee trekt.
Wat. Mensen in het onderwijs krijgen korting??? Zijn er nog meer voordelen waar ik niet vanaf weet!? (Afgezien van zooooveeeeel vakantieweken die we al hebben natuurlijk) (oh en het voor de klas staan)
Bij apple en microsoft krijg je ook onderwijskorting (althans vroeger wel).
Wtf, dat zij gebruik maakt van de korting snap ik wel maar de tip geven dat je moet doen alsof je oude tv kapot is gaat echt te ver.
Edit: ik zie dat ze dat niet letterlijk zegt maar ze impliceert het wel.
Hoop echt dat een snitch dat naar Samsung gaat sturen
Dagobert Verbon weer door de bocht.
Echt alles in haar leven draait om poen, schooien, hosselen en troggelen. Bah.
Wauw, wat een rare post. Vind haar heel onsympathiek overkomen hiermee.
Haha ik heb de story doorgestuurd naar Samsung NL op insta. Flauw hè
Er gaat een nieuwe wereld voor mij open.
Los van de gierigheid van deze actie… Misschien mis ik iets maar waarom krijgen mensen uit het onderwijs korting bij Samsung?
Het is gewoon je reinste fraude
.
Je moet notabeen een geldige, persoonsgebonden (!) lerarenpas over leggen en die krijg je pas als je een officiële verklaring van je onderwijsinstelling hebt gekregen.
O, en als dat niet lukt, dan lul je gewoon een verhaal aan elkaar dat je tv naar de getver is.
Zou zijn alsof ik met de veteranenpas van mijn buurman probeer korting te hosselen. Dat haal je toch niet in je hoofd?!
Het is godsamme geen bonuskaart.
Sorry hoor, maar ik kan die vrouw echt niet uitstaan.
wtf echt. ik zou dit ook gewoon weigeren als iemand me dit vroeg, zo brutaal?!
Nee sorry dat is me echt te saai daar word ik ongelukkig van
oeh bij mij staat die er nog gewoon
Daar word je pas ongelukkig van