Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Dat is niet zijn badkamer haha, het was een bijkeuken waar al een douche zat en dat hebben ze zo gehouden. Volgens mij met het oog op dat je je daar snel kunt afspoelen of zo. Geloof namelijk dat hij ooit ook nog een zwembad in zijn tuin wil. Op de bovenverdieping zit zijn ‘echte’ badkamer.

4 likes

Volgens mij bedoelt Brooklyn te zeggen dat ze het raar vindt dat Paulien het haar van haar dochter continu wil stylen ipv het natuurlijke haar te laten zijn zoals het is

4 likes

Ja ik vind zelf het verschil al enorm en al erg mooi geworden. Kan met meer meubels enz alleen maar beter worden maar ik vind het mooi.

Hij laat ook goed voor en na zien.

Het ging hier een keer over leerkrachtenkorting bij de mediamarkt ofzo, nav een post van Serena. Weet iemand waar ik het over heb en hoe dat ook al weer werkte?

Misschien een opmerking hierover sturen of reageren op haar vlog hiermee? Ze zal het zich waarschijnlijk niet goed realiseren of doorhebben

2 likes
3 likes

Jaa ik herken dit ook heel erg van vroeger… dan kwam er ook bij kijken dat ik een witte moeder heb die niet goed wist hoe ze met mijn haar op moest gaan. Ik kreeg vroeger van heel veel kinderen, maar ook juffen en ouders (bij bijv. luizencontroles) opmerkingen over mijn haar en over hoe wild het is en pluizig. Dat heeft mijn zelfbeeld met betrekking tot mijn haar echt heel erg omlaag gehaald

15 likes

Misschien zou je het in een DM kunnen sturen? Mja het blijft een lastig onderwerp, omdat je natuurlijk snel over kan komen als moeder maffia en dat totaal niet de insteek is.

3 likes

Wie legt hier de focus op? Zijzelf, haar dochtertje of kijkers

Vlg mij wordt die tv binnenkort geplaatst? Zie haar story van vandaag

2 likes

Die Suz van Vera komt donderdag bij all you need is love en volgens mij zegt haar ex dat hij is vreemdgegaan/een relatie met een ander had toen zij zwanger was. Juicy

19 likes

Jaaa ik zag het net ook in het voorstukje! Hij zegt iets van dat vlak voor de bevalling uit is gekomen dat hij ook een relatie met een andere vrouw had.

3 likes

Volgens mij heet haar ex, of nog steeds vriend idk, ook Bas haha. Ging ze van Bas naar Bas. Alleen was dit een Bas zonder biggetje

9 likes

Omg juice! Ze plaatste toen ook een tijdje updates op ig over haar relatie en dat het thuis echt niet veilig was en ze bij haaar vader woonde tijdens de zwangerschap!

3 likes

Ik ging ff naar haar insta maar deze foto (de 2e), binnen een jaar zwanger en dan gaat 'ie ook nog eens vreemd in dat jaar? Rude
https://www.instagram.com/p/BzVHASmocCG/

2 likes

Zonnige groet
Iel bye

33 likes

Ja dat hele berichtje is echt goor

En waar zegt zij ‘Thanks!’ op dan?

2 likes

Misschien bedankt voor de zonnige groet?

1 like

En die flat voor dr cavia’s!!!

3 likes

Ew.

Is “tijd laten lekken” een gangbare uitdrukking trouwens? Nog nooit eerder gehoord.

9 likes