Straalt luxe uit? Ik vind dit er echt el-cheapo uitzienš
Ik krijg echt supertrash-vibes van deze plannerā¦
Ik vind het ouderwets!
O ja, ik zie het.
Maar goed, ik ga geen beroerd gefilmd filmpje ( echt, waarom uit zoān achterlijke hoek ?) van 11 minuten kijken om de binnenkant te zien.
Geef een foto, ik heb een leven.
zoān agenda had ik in de eerste klas ook⦠in het zwart, gouden stiksel en nepleer van de V&D schoolcampus
Hippe termen voor plastic
Ik heb hem wel besteld.
Een prachtig tafelboek om mooi neer te leggen??
Lijkt gewoon op keukenrol dit
Ik vind dit wel een Blokker-printje hoor.
De layout van de planner blijft volgens de Mascha planner.
Rare beredenering. Maar nee. En ja
Grapje.
Ik vind hem eigenlijk best oke Misschien bestel ik hem zelfs wel als ik in een wilde bui ben. Heb wel dringend een agenda/planner nodig
Waar heb je nu überhaupt een planner voor nodig?
Maandag - was eigenlijk het feestje van Henk, maar gaat niet door.
Dinsdag - zouden we naar de bios zijn gegaan.
Woensdag - kaartjes voor het theaterā¦
Etc. Etc.
Of is mijn sociale leven nu gewoon zo treurig
Voor werk zaken?
Zo een planner geeft mij wel echt overzicht voor wanneer ik welke werkmeeting moet voorbereiden + handig om kleine dingen te noteren die je moet doen en anders geheid vergeet (zoals mensen terug bellen of vrij vragen of wat dan ook). Kan je in theorie ook doen in een online agenda maar ik schrijf liever met pen en papier.
Ik heb hem ook besteld, hoor, ik vind hem mooi en ik houd echt van dit soort planners/agendaās. Lekker stickers plakken overal
Ik twijfelde maar dan denk ik, ik heb mijn Microsoft to do en mijn google calendar al. Wat moet ik daar nog inzetten? dan moet ik op 3 locaties kijken wat ik die dag te doen heb en het overal overnemen. Dat kan mijn chaotische hoofd niet aan. (zeker niet omdat ik veel kras en schuif met afspraken en een lelijk handschrift heb, dat wordt toch niet zo pastellerig pinteresty als in mijn fantasie helaas)
Er zijn ook nog mensen die niet thuiswerken en naar school gaan