Beutyblogtopic XL #10

Ik ben zo zuur

36 likes

Omg ik dacht dat ik de enige was die dit heeft

Hahah wat lief! Ik denk dat dat hier nooit gaat gebeuren, hij slaapt nu in de winter vaak nog steeds maar half onder de deken (zomerdekbed) omdat hij het te warm heeft :joy: zijn interne thermostaat staat permanent op standje tropisch denk ik.

1 like

Bij babies heb je een kleine mini bair hugger zo schattig :grin:. Love de naam en het logo

1 like

Ik was op zoek naar een video over Surinaamse eiersalade en ik kreeg van alles maar geen Surinaamse eiersalade, maar wel deze klassieker:

14 likes

Jaa daar ging het laatst ook heel lang over, haha, en toen is deze geboren:

.

2 likes

Ik las net haar column in de Grazia, daar noemt ze m uiteraard ook :joy:

Ben ik de enige die deze fotos superweird vind?
https://www.instagram.com/p/CJyE0oUBOic/

6 likes

Want?

Ik weet het niet… het klopt gewoon niet…
Ik ga er een nachtje over slapen…

Wiens post is dit? Dit is iemand die ik geblockt hebt denk ik

Ik heb hetzelfde. Wat wordt er geschilderd? Wie schildert er in een soort wit pyjamapakje? Is dit de achtergrondkleur of het hele schilderij? Heel veel vragen.

9 likes



De foto met alleen haar dochter heb ik even achterwege gelaten.

7 likes

Alles is zo overdreven “curated” bij gebrek aan een beter woord. Missch is dat heel populair maar zo overdacht

11 likes

Ik vind vooral die laatste foto een beetje gek? Ik bedoel prima als je met je borsten wil pronken, maar ik vind dat deze deze foto niet echt uit een mooie hoek is genomen ofzo…

8 likes

thanks :heart::heart:

tja deze chick weer ik dus om deze reden uit mn feed.

3 likes

Ik krijg bij Noor sowieso het idee dat haar leven één groot Instagram plaatje is. Alsof je geen “arts en crafts” kan doen gewoon aan de keukentafel met een paar kranten eronder en oude kleren aan. Tuurlijk is dit ook haar brand en hetgeen waar ze geld mee verdient, maar vraag me soms wel eens af wat opgroeien in een omgeving waarin alles maakbaar is voor invloed gaat hebben op Olivia.

16 likes

Hahah ik dacht ook hetzelfde, maar wilde niet posten omdat ik recent ook een soort van bash post over haar had geplaatst. Lekker schilderpakkie :joy:

2 likes

Zo haar heb ik niet meer gezien sinds ze me geblockt heeft.

2 likes

Wat had je gedaan?