Beutyblogtopic XL #10

Mijn vriendin Moderosa heeft die memo dan sowieso gemist. Misschien te druk met Aliexpress inkoop.

31 likes

Ja maar dat is niet hetzelfde als 'niets verdienen '.

Die hele cursus duurt toch maar een uurtje?
En daar gaat dan een deel van over hoe je dat veenlijken filter over je foto kan plakken?

Ik snap echt oprecht niet dat mensen hier ook maar een halve euro voor over hebben.

14 likes

Wel lekker groot!

Verdienen misschien niet, maar wel veel gratis goodies en privileges denk ik door het aanhouden van zon beauty of lifestyle blog. Straks ook weer die gratis reisjes misschien.

9 likes

Hmm, ik weet het eigenlijk niet, niet dat ze dat niet krijgt, maar zou dat niet vooral op basis van instagram zijn tegenwoordig?
Als plugplatform voor haar structuurjunkiespullen is het natuurlijk wel handig, ik denk eigenlijk dat dat ook een reden is dat ze het aanhoudt.

Haha die presets, dat is trouwens ook een van de dingen die Jennie verkocht (of verkoopt). Zo typisch, maar zij heeft zo ontzettend veel dingen gedaan! Laatst moest ik ook weer denken aan die hoepelwebshop waarvoor ze dagenlang hoepels zat te tapen. Echt een extreem goede neus voor dat soort dingen hoor, dat was toch ook wel een soort hype volgens mij.
De logica van Mascha met ā€œik zou dit kunnen verkopen maar ik leer het je in mijn lesā€ snap ik niet helemaal. Is die les gratis dan?

2 likes

Nu het hier ging over de Cynthia dagboek planner, ik blog en heb er een gekregen voor een blog post maar ik hoef hem niet te houden dus als iemand hem wil? Tegen €5,95 verzendkosten is hij yours!

Ik heb wel interesse, dat is die ene met die pixel-overviews toch?

Yes! Hij is licht paars, weet niet of ze allemaal zo zijn

Ik stuur je een pb!

Zij heeft toen van de ene op de andere dag al haar video’s verwijderd :sob: Heb toen nog meerdere op youtube gezocht of ik iets terug kon vinden, maar niks

Ik dacht eerst dat de voor de na foto was en was niet echt onder de indruk, maar andersom helemaal niet.

Wat ik serieus wel bijzonder vind is dat ze zoveel vertrouwen in zichzelf lijkt te hebben, zelfs wanneer het in mijn ogen om onbenullige of grotendeels afwezige skills gaat (zoals photo editing hier).

8 likes

Is er eigenlijk hier iemand die die les van Mascha gaat volgen?

(en verslag komt doen? :smirk:)

1 like

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke strategieĆ«n zij toepast om steeds relevant te blijven. Maar toen ik zag dat ze in de les ook vertelt hoe je je foto met een te roze filter bewerkt…

1 like

Niet voor €99. Maar ze gaat nu ook de coaching kant op dus?

Denk dat het en veel tijd kost om dat op te bouwen en je dan ook veel onderhoud hebt. Emmy heeft naast bloggen bij Cynthia nog wat andere banen (of iig die had ze toen ik nog al haar blogpost las). Een eigen schoonheidssalon, manager bij een koffiebar, stylist. Kan me voorstellen dat dit een lekkere tussenweg is als je bloggen wel leuk vindt, maar ook weer niet geweldig.

Lijkt me ook wel lekker om niet de voorbrouw te zijn. Valt me op dat Emmy altijd positief besproken wordt terwijl Cynthia echt veel haat krijgt.

7 likes

Als ik de kans krijg om op Cynthia te zeiken doe ik dat meestal wel maar proberen geen verlies te maken aan je blog door er advertenties op te plaatsen vind ik toch nog iets heel anders dan er geld mee te verdienen hoor jeetje.

5 likes

Volgens mij is Mascha gewoon goed in het oppikken van trends in Amerika en deze vervolgens (als 1 vd eersten) in Nederland te introduceren. Denk aan mukbangs, ASMR, opruim video’s, challenges etc. Zelfs dagelijks vloggen deden mensen al sinds iets van 2008, maar zij is dat gewoon heel slim als 1 vd eersten (denk ik?) in Nederland gaan doen

Dus dan blijf je wel relevant ja

6 likes

Is de planner al vergeven? Anders heb ik mogelijk interesse, heb 'm echt net in m’n online winkelmandje zitten haha.

Is dit hier al besproken? Nikkie deelt dit artikel nu zelf, met dat ze een naam heeft.

Het is echt een walgelijk artikel ā€œDat maakte de transgender zelf bekendā€. Wow, echt hoe krijg je dat als journalist/redacteur uit je vingers?

Wel supertof voor haar dat ze nu een grotere rol krijgt dan alleen online host, had dat even gemist want die video nog niet gezien.

29 likes