Beutyblogtopic XL #10

Debbie laat op insta zien dat ze bij die dokter langs is geweest. Ben benieuwd wat er zo noodzakelijk aan die behandeling was dat die uitgevoerd mocht worden??

???

Wat zou dat iemand aangaan dan?

10 likes

Ik bedoelde met die arts die dokter thania?? Voor spuitjes in haar kaaklijn.

Was niet duidelijk in mijn eerste bericht.

2 likes

Ze post dat ze fillers in haar kaaklijn en jukbeenderen heeft laten bijwerken en Botox in haar frons en bij haar wenkbrauwen.

Ah oke, dan snap ik t

Dacht al van mag je niet naar je huisarts voor iets triviaals

16 likes

Die afspraken mogen volgens mij gewoon doorgaan, ook al is het niet echt noodzakelijk. Die klinieken zijn geloof ik nog gewoon open.

Oké, ik dacht namelijk dat alle niet noodzakelijk contactberoepen dicht moesten.

En als dingen vergoed worden vanuit de zorgverzekering als noodzakelijk bestempelt kan worden.

Oh ja ik weet alleen dat een vriend de woensdag toen alles al dicht was nog gewoon naar F.aceland kon want die mochten open blijven.

1 like

Alle medische contact beroepen mogen blijven behandelen. Doet wel pijn aan mijn ogen als ik een fb advertentie voorbij zie komen voor een peeling zodat je een glow tijdens de feestdagen hebt.

3 likes

Ik ben hier ook heel erg benieuwd naar en ik vraag me af in hoeverre dit nog echt een documentaire is ipv een reportage over iemand die de regisseur inmiddels als een van haar beste vriendinnen beschouwt. Hoe kun je dan nog iets kritisch in beeld brengen…

1 like

Maar een documentaire hoeft toch niet altijd kritisch te zijn? Ik denk dat Nikkie de afgelopen jaren genoeg heeft meegemaakt wat interessant is om te laten zien, dan hoeven er wat mij betreft echt geen kritische noten van een onafhankelijke documentairemaker bij om het een boeiende docu te maken…

28 likes

Een autobiografische docu is nooit kritisch.

Je gaat toch geen kritische docu over jezelf zitten maken?

16 likes

Het hoeft inderdaad niet, zelf vind ik documentaires waarbij de maker meer afstand tot het onderwerp heeft in de meeste gevallen interessanter.

2 likes

Jongens Mascha heeft een nieuwe baby hack!

5 likes

Ze wast ze een keer per jaar?

18 likes

“Kijk Mila, dit is een banaan, dit is wat je gaat eten. Snap je dat wel? Zo niet peperen we het er nog even 100 keer in totdat je het wel snapt voor je 1 jaar oud bent”

1 like

Lol deze ‘hack’ kent iedereen toch wel die eens een beweeglijke baby heeft verschoond? Of als je ineens voor die taak staat vogel je dat vanzelf uit.

7 likes

Ik ben benieuwd wanneer er een turtullio komt

3 likes

Een baby iets in z’n handen duwen ter afleiding terwijl je de pamper ververst. Eerder algemene kennis dan een hack. Ik heb zelf niet eens (interesse in) baby’s en dat had zelfs ik al na een paar keer verschonen ondervonden :roll_eyes::stuck_out_tongue:.

41 likes

:woman_facepalming:t2:

6 likes