Beutyblogtopic XL #10

Ik heb voor ik mn pensioen bereik uberhaupt nog geen 800k gespaard.

9 likes

Ja precies. Met welk inkomen krijg je 800.000 euro bij elkaar in minder dan 1000 jaar?

5 likes

Ik mis nog de zwart-wit beelden van iemand die de hele tijd overal geld laat vallen en helemaal wanhopig is want hadden ze maar een goede manier om met geld om te gaan??

11 likes

Het idee is denk ik wel dat je al eerder begint met beleggen dan dat je die 800k hebt toch? Dus dan kun je al wat rendement verdienen. Maar ik zie het mezelf ook niet doen hoor haha

1 like

@Indigo @Lort ja, omdat jullie geen verstandige beslissingen nemen. Duh.

Grapje hoor, ik krijg altijd de rillingen als dat FIRE weer aangehaald moet worden ergens.

6 likes

U done

13 likes

Wel echt jammer dat er meteen zoveel weerstand is en zulke onaardige reacties, terwijl ik inhoudelijk in wil gaan op de vraag “heb je 8 miljoen of 8 ton nodig om te zeggen dat je rijk bent?”. Met 8 ton kom je ook een heel eind dus. Als je wilt weten hoe, deel ik die info ook. Niet geïnteresseerd? Zelf weten.

14 likes

Anyway *zoekt een manier om ‘back to beuty’ te gaan

Kijkt iemand naar Michel Janse-Smit? Of past zij meer in het youtubers topic? :thinking:

Dit hele topic nu:

afbeelding

63 likes

Niemand stelde die vraag.

Een paar mensen overlegden wat mas had gezegd en wat ze zelf vonden en toen kwam jij uit het niets met een soort MLM achtige speech waarom niemand vroeg.

13 likes

Nou dan was het geen vraag, maar mijn reactie in een gesprek. Lekker belangrijk. Leuk sfeertje wel hier als er zo gereageerd wordt op iemand die enthousiast is.

Ik voel me nu gedwongen alle inhoudelijke posts te verwijderen, want met zulke lullige reacties voel ik me echt onprettig om zulke persoonlijke info te delen.

Echt middelbare school vibes hier, bah.

6 likes

Er is een speciaal topic waar je enthousiast over je inkomen en uitgaven kan doen.

4 likes

*kwetsbaar

2 likes

Het komt wel echt over (ondanks je “Haha, het is niet zo erg als het lijkt” omlijsting) alsof je iets enorm aan het pluggen bent.

1 like

Nja dat is misschien ook een beetje, omdat ik er zelf enthousiast over ben. Maar de boodschap is duidelijk hoor, sorry dat ik iets toe probeerde te voegen in het gesprek. Alle persoonlijke info is verwijderd.

En jij kunt de tering krijgen wat mij betreft.

50 likes

Hahahahaha wajooooooo truly on FIRE :fire:

25 likes

🤌🏼

18 likes

En heel subtiel blijk je ook niet te zijn :joy: Is je poging mislukt?

1 like

Misschien kan je een YouTube filmpje kijken over omgaan met kritiek

7 likes