Beutyblogtopic XL #10

Geniaal, hoe heet zo’n ding? Ik dacht eerst er een analoge timer tussen te zetten maar die krengen hoor je meestal wel tikken.

Edit: een smart plug :heart_eyes: moet ik hebbe

2 likes

Omg wat een goed idee, dit ga ik ook kopen. Ik laat hem vaak ‘s nachts aanstaan nu maar dan wordt ik halverwege de nacht wakker omdat het toch wel heel warm is :joy:

1 like

Het was ook geen mededeling of zo. Maar ik weet niet, als moderator voel ik me dan heel verantwoordelijk voor de verspreiding van die meuk. En zij genieten van hun extra views. Snap sowieso niet dat je dit soort haat mag spuwen op Youtube.

3 likes

Wij hebben alles van het merk klikaan klikuit (ook alle lampen, buitenverlichting die automatisch aan-/uitgaat, rookmelders, tv, enz), volgens mij werkte het met een andere versie van de stekker niet en nu wel, maar m’n man is nogal handig dus die fixt dit altijd.

1 like

Ik heb dit echt meteen gedaan, waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht. haha thanks!

1 like

Sheling(beauty) post met regelmaat weer op haar instagram! Mega fijn voor haar dat het een stuk beter gaat. Binnenkort plaatst ze weer een youtube video

En even voor iedereen die denkt “wie is dat ook al weer?”:

https://www.instagram.com/p/CJoL7xYA3AH/?igshid=1bc94bevh2yh5

6 likes

Oh goed om te horen! Vond haar altijd heel leuk om naar te kijken, lieve meid en veel talent.

1 like

Heeft ze nog verteld wat er aan de hand was? Of is ze gewoon weer gaan posten?

Ze had toch een burn-out?

Edit: ik dacht dit op haar instagram gelezen te hebben maar kan het nergens meer vinden. Dan heb ik het misschien zelf zo geïnterpreteerd sorry!

Hier schrijft ze een beetje hoe en wat. Niet zeker een burn-out dus. https://www.instagram.com/p/B6YANBdJcuk/?igshid=1jh3h8w5bvegv

1 like

Lol zie opeens dit voorbijkomen

Lotte wilde weten… Uhu ja Lotte wilde weten hoeveel ze haar hiervoor betalen

92 likes

Mijn vriend haatte het eerst ook altijd, maar hij begint het steeds meer te waarderen. Voor kerst heb ik een elektrische deken gekregen voor bij hem thuis, romantischer kan toch niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Door deze advertentie ging ik vanochtend kijken of ik kon overstappen van eneco naar een andere aanbieder die mijn geld beter besteed

46 likes

Ik ben zo zuur

36 likes

Omg ik dacht dat ik de enige was die dit heeft

Hahah wat lief! Ik denk dat dat hier nooit gaat gebeuren, hij slaapt nu in de winter vaak nog steeds maar half onder de deken (zomerdekbed) omdat hij het te warm heeft :joy: zijn interne thermostaat staat permanent op standje tropisch denk ik.

1 like

Bij babies heb je een kleine mini bair hugger zo schattig :grin:. Love de naam en het logo

1 like

Ik was op zoek naar een video over Surinaamse eiersalade en ik kreeg van alles maar geen Surinaamse eiersalade, maar wel deze klassieker:

14 likes

Jaa daar ging het laatst ook heel lang over, haha, en toen is deze geboren:

.

2 likes

Ik las net haar column in de Grazia, daar noemt ze m uiteraard ook :joy: