Onlyfans kan je ook gebruiken voor andere dingen dan letterlijk bloot te stellen hoor.
Maar ja of mensen er dan voor gaan betalen is de vraag.
Ik zat laatst met het idee te spelen om mijn boerenkool recept te delen op onlyfans.
Misschien je recept voor het geven van een prefecte candle light supper?
Boerenkool bij kaarslicht doet het altijd goed.
Beetje vergelijkbaar met Patreon, mensen kunnen voor een vast bedrag per maand toegang krijgen tot exclusieve content van een persoon. Voornamelijk OnlyFans wordt veel gebruikt voor nsfw content maar dat hoeft dus niet perse.
Iemand de nieuwe video van Mas gezien? Is het de moeite waard?
Ze praat 40 minuten over waarom ze verhuisd is? No thanks
Ik heb een klein stukje gezien. Ze zegt dat ze het niet erg vindt om te verhuizen. Zou ik ook niet vinden als veel voor je wordt gedaan en betaald. Daarnaast kan bijna niemand meer een huis kopen.
Edit: snel weer afgezet.
Niet perse heel interessant.
Ze legt eerst uit dat ze in mariahoeve woonde, toen verhuisd naar Babylon (2000 euro huur Wtf), toen de Vila waar ze blij mee was. Heeeel blij. Prachtig. Totdat ze haar pols brak en er achter kwam hoe ver het huis van alles was. Zij en Gregor hebben wel een soort discussie gehad over dat zij weg wilde. Ze miste het Babylon gevoel van dicht bij alles. Dat wilde ze in Amsterdam naar nu wonen ze alsnog een uur fietsen van het centrum (ze vertelt ook dat dit huis van vrienden is en ze het huren van hen) maar binnekort krijgen ze de sleutels van het nieuwe huis in het centrum en ze kan niet wachten. Ze gaan het proces van het nieuwe huis inrichten filmen.
Oh en ze vertelt denk ik tussendoor 9262936 keer over hoe kut (dit meen ik, niet sercastisch) fans zijn door voor haar deur te komen telkens. Maar daar gaat het denk ik wel bij elkaar opgeteld 15 minuten over
Ze doet dat niet voor niets, als je ziet hoe hier al gespeculeerd wordt (en dan niet eens daadwerkelijk langs gaan Godzijdank) over woonplaatsen van influencers zou ik als ik haar was een trauma hebben elke keer als je weer ergens nieuws gaat wonen.
Ja klopt. Daarom geef ik ook aan dat het behoorlijk kut was en ik niet sarcastisch ben. Maar het is wel echt veel herhalingen (vond ik).
Haha huh dit snap ik niet. Ze ging toch altijd met een taxi? Kan je toch ook pakken met een gebroken pols?
Nou ja t zql wel meer t gevoel zijn van ff snel naar de gym wandelen en even naar de supermarkt rollen. Vanuit de grote Vinex-wijk van een grote stad lukt dat vaak niet. Denk meer dat ze dat echt gewoon mist en de reuring wat
Denk misschien dat dat het juist is, alles is “ver” dus je moet met taxi/auto/tram/metro whatever gaan ipv dat alles op loopafstand is.
Wel gaaf dat ze in het centrum gaan wonen! Ik dacht dat ze een huis in de buurt van haar huidige huurhuis had gekocht, maar ik weet ook niet hoe ik daar dan bij kom haha
@Sneakers ja dat kan ik goed begrijpen hoor, het was meer dat ze er pas achterkwam toen ze haar pols brak haha
Hahah ja idd toen raakte ze aan huis gekluisterd, toen kwam t pas echt binnen
Hahahaha dat klinkt wel heel random door hoe ik het zei. Maar ze woonden aan het randje van Den Haag richting het zuiden, tegen het Westland aan. Dus ze pakten voor alles de auto zei ze en toen ze haar pols brak kon ze niet meer autorijden tijdelijk en toen zag ze pas in hoe kut ze eigenlijk woonden en ver van alles af. Terwijl het huis wel prachtig was vindt ze nog steeds en echt met de bedoeling gekocht hun kinderen daar op te laten groeien.
Edit: ze gaf ook aan dat het daar heel rustig was, niets dichtbij en ze miste heel erg wat ze in Babylon hadden: de lift naar beneden nemen en van alles om je heen hebben
@George Ja ze noemde het “centrum-ish” ofzoiets. In ieder geval binnen de ring en veel dichterbij dan waar ze nu wonen.
Hahhaha ja pittige tijden als je helemaal met de taxi moet
Goeie binnenkomer