Ach joh maar ze zien toch helemaal niemand! Behalve het personeel van de luchthavens, taxi/transfer, hotel, restaurants, en de winkels waar ze komen. Maar dat zijn natuurlijk geen mensen dus dat telt toch niet mee.
Kon het niet laten om even te kijken.
Zou Cynthia ook een eigen butler hebben?
Geitenkaas?
En burrata . Wijn hebben ze gelukkig, dat werd al geverifieerd.
Echt een prachtig resort.
Ik hoop het wel, anders moet ze straks tiramisu eten als lunch
Ja dit! Het kan iedereen overkomen, je kan iedereen besmetten en ook iedereen kan in principe heel ziek worden. xxx van iemand die in januari nog makkelijk vijf km hardliep, maar sinds maart moet uitpuffen als ze een trap op is geklommen
Ik dacht van wel, maar nu toch weer niet. Dat van die trap was een voorbeeld van vandaag haha. Maar het verschilt per dag.
Dit gewoon! Hierdoor begon ik ook opeens na te denken waarom ik insta nog gebruik. Het is alleen maar een kanaal om op te scheppen als in van kijk wat ik doe. Echt
Ik denk dat ik weet wie je bent op insta, las in ieder geval net je comments en heb ze geliked. Ze staan er nog wel in ieder geval!
Haha die laatste twee reacties heeft ze nu verwijderd zie ik. Hoiiiii.
Wow ik vind dit echt shocking. Volg haar niet maar was benieuwd of haar posts echt zo toondoof waren, kon het me bijna niet voorstellen. Boy was I naive.
Nee de laatste twee reacties over die comment op de comment van @Yzile.
Waarin ze zegt laat weten als je hier bent, waarover Yzile zei wat gaan ze doen dan, FT? Die laatste twee zijn weg nu.
Mijn eigen insta is geblokkeerd bij cynthia, incl mijn originele reacties. Dit huidige account heb ik ff snel opgezet om zo toch nog te reageren. Maar ik kan zelf niet meer reacties plaatsen, met alle twee de accounts.
Ik kom hier even om trots te melden dat ik de puzzel in maschaās vlogs heb opgelost. Ik heb no life.
Is het het kijken en oplossen waard?
Tell us
En is het echt een puuuuzel? Of meer een inside joke