Beutyblogtopic XL #10

Haha en dan? Wat moeten we met dat antwoord dan :joy:

2 likes

Hahaha ik moet hier echt om lachen, zo droog. Oke en nu? :joy:

18 likes

Ik kijk die tips van Mascha over de dagen na de bevalling. Ik vraag mij echt af of al die olie en stomen bij je kut niet heel onhandig is. Verder zal ik nooit bevallen, dus weet ik niet precies waarom ik kijk.

Het lijkt mij ook niet zo gezond. Maargoed nmsvpe

1 like

Het lijkt mij überhaupt niet fijn om superhete stoom in je poes te krijgen, maar laat staan als het een groot gapend gat is omdat er een babyhoofd net eruit is gefloept.

10 likes

Gatsie, moet er niet aan denken inderdaad. Op internet wordt gewaarschuwd voor brandwonden :sweat_smile:

Dat kan toch los staan van of het medisch verantwoord is?

33 likes

Niet weer dit…

Het is in veel culturen zeer gebruikelijk en een standaard belangrijk ritueel.
Medisch gezien doet het niets en kan het schadelijk zijn als het niet veilig gebeurt.

Zo. Alle kanten weer belicht.

Einde.

91 likes

https://www.instagram.com/p/CIJKY8cH56y/?hl=nl

Nog de meest luxe kamer met private pool en jacuzzi.
Quarantaine is heel zwaar meh.

1 like

Gelukkig regent het 5 keer per dag, top.

10 likes

Gelukkig hebben ze een upgrade naar beachfrontsuite gedaan kunnen ze toch tussen de buitjes door snel naar het strand om de zon op hun gezicht te voelen.
Maar hebben ze ook een private butler? Cynthia geeft er helaas geen antwoord op… beetje jammer.

1 like

Ik vind dat een beetje grappigšŸ™ˆ

Ik snap vaak vrij weinig van Mascha’s stories, of in ieder geval hoe ze dingen beschrijft. Zo vaag en onduidelijk dat ik denk waar heb je het nou toch over?

1 like

Als je een paar stories post over juwelen etc met een code, en dan +/- 4 uur later nog effe snel laat weten dat het een affiliate link is waar je ook iets aan verdient… is dat niet een beetje de regels ruim interpreteren? :thinking:

8 likes

Cynthia zeker?

Sowieso heeft ze die stories al vaker geposts. Precies dezelfde. Lekker lui (met je billen op CuraƧao)

1 like

Inderdaad, ik vond het wel wat raar dat ze zoveel tijd tussen liet.
Zij repost heel vaak stories heb ik al gemerkt, soms ook met zo duidelijk iets van tekst over ā€˜oude’ tekst, heel vreemd :sweat_smile:.
Ik zou ook geen Insta stories posten vanop het strand van CuraƧao, maar ik kan zo’n reis ook niet ingeven als werk onkost :joy:.

1 like

Ik vind Vera hier echt :fire:
Zo fijn voor haar dat ze zich weer goed voelt

(Voorvertoning werkt niet, sorry)

https://www.instagram.com/p/CIN6xaZHHFI/?igshid=mowkpyg0a8ki

57 likes

en ze straalt ook echt uit de laatste tijd dat het zo goed gaat! mooi ook wat ze hier allemaal over deelt, hopelijk helpt het anderen.

4 likes

Oohh jaloers op haar boobs! :zipper_mouth_face:

9 likes

Haha ja echt he, dan zou ik ook geen bh meer dragen.

3 likes