Beutyblogtopic XL #10

Oohh jaloers op haar boobs! :zipper_mouth_face:

9 likes

Haha ja echt he, dan zou ik ook geen bh meer dragen.

3 likes

Hahah ik scroll door de reacties van de comments bij Vera en zie iemand helemaal bozig waarom ze geen bh aan heeft en hoe durft ze haar blote borsten te laten zien :joy::joy::joy::joy: Ik dacht welke blote borsten en ik heb echt moeten staren voor ik ook maar een tepel zag :joy:

7 likes

Ja :joy: Nou moet ik eerlijk zeggen, ik snapte ook pas sinds REDELIJK kort geleden wat Horeca nu betekent :rofl:

Ik doel meer op haar schrijfstijl. Ze schrijft zoals ze denkt, een soort train of thoughts waardoor er soms geen touw aan vast te knopen is.
Het is een beetje zoals ze soms in haar vlogs probeert uit te leggen wat er nu precies zo grappig was waardoor ze enorm moet lachen en ja na 5 minuten nog steeds de grap niet snapt.

5 likes

Zo maar ECHT!!

Zo zij heeft perky boobs! Ben jaloers

13 likes

Ik zag het niet gelijk heb mijn scherm wel vrij donker staan. Maar alsnog de comment blote borsten was wel errug overdreven. Zit alsnog een stofje over

Sowieso overdreven, zijn haar tetten toch, lekker mee doen wat je wil #freethepiepel

9 likes

Haha ja ook dat! Al wil ze topless over straat haar boobies haar leven!

Haha wat een kortzichtige reacties. “Dit is geen dracht” en dan eerst borsten zeggen en later blote tieten. Prima dat jij het zelf niet als anderen je tepels zien ofzo hoor, maar ieder zn eigen keuze en het is niet alsof ze in haar blote borsten staat. De gemiddelde foto van menig ander persoon laat meer borst zien dan dit :joy::joy::joy:

Wel jammer dat ik niet kan reageren (niet op die zeikerds maar gewoon op haar foto) als niet volger (denk ik?). Want wat een uitstraling heeft ze op die foto. Je ziet gewoon dat ze zich goed voelt.

Ook wel humor dat iemand zegt beetje koud en ze daarop reageert met als ik op iedere foto mn jas aan hou, wordt het ook zo eentonig. Go Vera haha.

Edit; oke ik ben haar weer gaan volgen, maar nog steeds opmerkingen zijn beperkt.

2 likes

Ik vind de manier waarop zij reageert op kritische / negatieve comments echt een voorbeeld voor de rest van instagrammend Nederland! Dik applaus.

6 likes

Het lijkt mij vooral ijskoud met die gure wind vandaag

2 likes

Eh ja hallo?! Men hoort gewoon een bh te dragen hoor! Dat hoort gewoon zo!!!1

:sweat_smile:

2 likes

42 likes

Ugh Max die een voicememo afsluit met ‘all right, awesome’. Echt mijn doel in het leven is me never te omringen met dit soort mensen.

15 likes

Haha dit vind ik ook wel echt geniaal hoor. Gotta love Jeffrey. Hij lijkt me zo lief voor haar :smiling_face_with_three_hearts:

87 likes

Jeffrey en Vera zijn inderdaad echt relationship goals. Volgens mij hebben zij het zo leuk samen.

52 likes

Maak je dan eerst een foto met hem om te kijken hoe het staat ofzo?

Elke keer als ik die man hoor denk ik: wat is dit voor manager?! Hij krijgt ook niet echt bijzondere dingen voor elkaar voor Mascha, volgens mij.

5 likes

Hij zegt ook alleen maar ‘ja nou, precies wat jij zegt’. Waar betaalt ze hem dan voor…

6 likes