Beutyblogtopic XL #10

afbeelding

Nee oké, Lotte.

13 likes

Ik vind chocola/zoetigheid ook geen hol aan. Blijft gerust een half jaar in de kast liggen.

Geef mij maar 3 zakken chips. Drie keer knipperen en ze zijn weg.

36 likes

Haha hier snap ik Lotte wel in.
Vind chocolade wel OK, maar kan van een reep makkelijk max. 3 blokjes per dag eten. Ik word ook redelijk snel misselijk van chocolade moet ik zeggen

Maar idd @Frenky chips :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: ik vind het dus zo jammer dat chocolade een geaccepteerd cadeau is en chips niet.
Ik zou blijer zijn als iemand me een zak Heartbreakers cadeau doet i.p.v. een reep chocola haha

31 likes

Nou dat ja. En deel op het werk eens kroketten uit in plaats van die eeuwige vlaai :angry:

9 likes

Wij krijgen slagroomtaart als er getrakteerd wordt :disappointed_relieved:

1 like

Och ja, die krijgen wij ook regelmatig. En dan met ons bedrijfslogo er op geprint. Voor het geval je vergeten bent waar je werkt, ofzo…

Een gegeven paard enzo, maar geef me gewoon een kroket met het bedrijfslogo.

10 likes

https://www.instagram.com/p/CIRIZWLHAiQ/?igshid=7jg9edn85yex

Wat een prachtige foto!

6 likes

Wow ja, prachtige foto.

Daar gaat wel haar complete “Wij gebruiken ons kind niet ter promotie” verhaal.

18 likes

Ik vind Mascha altijd zo mooi maar ik vind dat pak juist echt heel lelijk haha. Wel een mooie kleur!

6 likes

Die baby staat toch op de cover van een commercieel magazine, of niet?

24 likes

Ik vind het pak en de pose mooi. En ook een krachtige gezichtsuitdrukking. Wel vind ik dat de kleuren niet helemaal kloppen. Zo komt Mila’s oogkleur niet helemaal tot haar recht. Misschien kloppen de kleuren in print beter.

Ik gniffelde hardop

2 likes

Oh ik vind de pose echt vreselijk…

Wel een geweldig pak, voor de verandering een x goed gestyled!! Vind het alleen echt jammer dat ze Mila niks leukers hebben aangedaan.

7 likes

De foto vind ik mooi.
Maar ik blijf het achterlijk vinden om met je baby op de cover van een glamour blad te gaan staan.

Het is puur voor eigengewin, moneyz maken en subs/likes aantrekken door je “diepte interview” ( daar heb ik de Grazia nog nooit op betrapt)

Het is een knap staaltje personal marketing, meer niet.

18 likes

Her is liefdadigheidswerk, denk je?
Dat zou wel het allereerste covermodel ooit zijn dan :sweat_smile:

1 like

Die cover is toch ook nog niet af of wel? Staan zo weinig ‘previewstukjes’ op de voorkant ofz.

Wij zien dat gewoon verkeerd. Dit is voor zichzelf, wij gewone stervelingen maken allerhande foto’s en selfies, home video’s met niet zo topkwaliteit.
Celebs verzamelen coverfoto’s & vlogs, uiteraaaard heeft het geld dat ze hiervoor in ruil krijgen hier niks mee te maken :nerd_face:.

Disclaimer: ik snap echt wel dat vlogs en zulke shoots/ervaring van de shoot leuke herinneringen zijn hoor, maar het doen alsof het de enige reden is, vind ik een beetje flauw. Doet me denken aan “oh maar ik doe mijn job niet voor het geld hoor, ik vind het gewoon zó fijn”. Ik doe m’n job graag maar de dag dat ze me er niks meer voor betalen, hou ik er mee op :see_no_evil:

6 likes

Hmm lijkt me wel af, alleen dat stuk papier onder haar voet begrijp ik niet helemaal :grimacing:

3 likes

Nu je het zegt ja… walgelijk!

3 likes

Denk ook wel dat iedereen een eenzame kerst heeft nu met Corona dus vond t vooral zulk non nieuws haha

2 likes