Beutyblogtopic XL #10

:woman_facepalming: Nu je het zegt. Niet zo fijngevoelig inderdaad…

2 likes

Blijkbaar wel?

3 likes

:exploding_head:

Ja het is niet alsof ze niemand in dat wereldje kent die foto’s kan maken ofzo

2 likes

Het feit dat Gracia haar niet betaald voor de cover zegt niet dat ze niets verdient.
Ze gaat hier indirect aan verdienen door meer volgers en subs.

En die columns gaat ze absoluut niet gratis schrijven. Niemand schrijft gratis.
Verkapte reclame voor haar persoon en de column dus.

14 likes

Volgens mij is het voor de foefjes heel zwartwit; ze gaan haar niet inzetten voor betaalde campagnes/posts/video’s etc. Maar wel in vlogs, in andere posts of social media en blijkbaar ook in andere media-uitingen. Want daar krijgen ze niet direct voor betaald, dus is haar niet commercieel inzetten.

Dat die “niet direct betaalde” content veel beter scoort, je ook via je vlogs advertentieinkomsten krijgt én dat je doordat de rest van je content beter scoort hogere bedragen kunt vragen voor spondingen… tsjah. Dat zien alleen wij en zij niet ofzo?

Verder snap ik wel dat ze zich mega vereerd voelt dat ze hiervoor gevraagd worden hoor en is het natuurlijk ook wel iets heel tofs.

Edit; overigens staat in de caption van Grazia dat ze hun nieuwe columnist is en vanaf het volgende nummer over haar leven schrijft. Lijkt me dat dat wél een betaalde job is. Hopelijk zit er een goede editor op :shushing_face:

14 likes

Ik vind het dus echt prima dat zij voor zichzelf deze definitie heeft. Moet ze echt zelf weten.

Maar ik snap gewoon zelf echt niet dat dit mag. Dat je je kind zo in de etalage mag zetten voor commerciële doeleinden. Daar blijf ik me over verbazen.

3 likes

Ja dat daar nog geen regels voor zijn he, blijft bizar. Begin eens met de regels door te trekken die er al zijn, kun je altijd nog gaan bijschaven.

Denk overigens dat bij zo’n shoot wel de regels gelden die ook voor kindmodellen en acteur gelden? Maarja die kun je ook prima hanteren, geloof niet dat ze daar 8u met zn 2en voor die camera hebben gestaan,

3 likes

En dat is het dus. Het is pure reclame voor haar column.
Geen wonder dat ze niet betaald wordt voor de foto…

Mascha verdient aan het schrijven van de column zelf en de extra subs/likes die daar uit voort komen, Gracia verdient aan het feit dat er een influenza met baby op de cover staat.

Hupsakee, handjeklap onder tafel.

5 likes

Columnist ?
Leuk kan niet wachten op het recept van de moedermelkzalf tegen eczeem…

19 likes

Haha ja, zij schrijft en praat zo incoherent.

1 like

Wat gaat ze over haar leven schrijven? Gaat ze haar dagelijkse vlogs wekelijks beschrijven?

3 likes

Sterker nog ze gaat volgens Grazia schrijven over haar “interessante leven”. Benieuwd wat ze nog allemaal doet wat we al niet in de vlogs hebben gezien :joy::joy::joy:

10 likes

Coronaproof trio’s, duh.

2 likes

In de vlogs zien we anders ook niet veel. Vind hun leven weinig spannend de laatste tijd.

1 like

Ik heb een tijdje beginnende columnisten begeleid en mijn eerste regel was: het is niet je dagboek! Maar die columns in Grazia zijn altijd precies dat. Silvie Meis heeft 't een tijdje gedaan, daar waren ook echt van die ‘en toen deed ik dit en daarna deed ik dat’ stukjes.

Dus ik verwacht niet veel van die editor :wink:

7 likes

Ja dat dus, gebaseerd op haar vlogs zou je haar toch niet vragen voor columns over haar interessante leven. Lijkt me dat als ze iets noemenswaardigs doet ze het daar al heeft gedeeld. Maar goed, misschien komen er nog meer Burning Man-stories ofzo…

Deze met een 2,2 cijfer?

9 likes

Haha maar even eerlijk, dit is ook niet echt de juiste tijd om er een heel spannend leven op na te houden toch? Heb nog altijd liever de foefjes die in hun bunker het goede voorbeeld geven dan de Sint die op het strand in Curaçao zit

24 likes

Haha laten we Sint alsjeblieft niet op ideeën brengen

1 like