Beutyblogtopic XL #10

Lekker hypocriet weer. Zogenaamd niet betaald krijgen voor de shoot maar dat zit gewoon bij de prijs inbegrepen van de columns. :roll_eyes:

8 likes

Iehl Mas vertelt dat er mensen zijn die haar adres achterhalen en dan zelfgebreide pakjes voor Mila opsturen waarvan ze dan vervolgens foto’s van Mila in dat pakje willen. Doe normaaaaaal gatver. En mensen die dingen opsturen naar vrienden van Mas die dan voor hun bedoeld zijn. Creepers

32 likes

Sowieso gaat het interview ook over Mila. Zou haar column dan niet over haar gaan? Want daar verdient ze wel geld aan.

Wanneer zou ik het moment zijn dat ze haar niet meer gaan tonen in de vlogs? Best ironisch hoe ze van tevoren gezegd hadden dat ze haar niet te veel wilden delen en vervolgens delen ze praktisch alles, zoals haar slaapschema tot op de minuut.

2 likes

Ik denk met een jaar, volgens mij zei ze laatst iets over hoe Monica dat doet en dat vind ze wel heel intetessant.

1 like

Volgens mij wil ze er idd Monica Geuze in volgen, dus als ze ouder wordt haar meer uit beeld houden. Blijft er wel weinig over van der vlogs, gezien ze weinig andere dingen doet momenteel. Wat haar goed recht is hoor en ze vooral moet doen als dat goed voelt voor hun, begrijp me niet verkeerd. Maar als je je leven vlogt en weinig anders doet dan met je kind zijn en je je kind niet in beeld wilt brengen… blijft er weinig over om te delen.

Ik snap ook niet zo goed dat het interessant is voor andere mensen hoeveel wanneer welke voeding ze krijgt en wat haar slaapschema is.
Content die ik wel leuk zou vinden in deze tijd om te zien; Spelletjesavonden, wandelingen, baksels, DIY’s, kerstdingen etc. er is alsnog zoveel mogelijk. Niet alleen maar eten bestellen en Mila en dutjes doen en spullen.

11 likes

@Suikerklontje nee precies. Al gaat dat misschien wel veranderen als Mila naar het kinderdagverblijf gaat. Dan is ze natuurlijk niet heel de dag met haar thuis.

@Tubing ja, mee eens. Het frustrerende vind ik vooral dat Mascha regelmatig leuke dingen gaat doen, maar vervolgens filmt ze die dingen niet. Ze vertelt alles, maar laat het zien!!! Je bent een professionele vlogger? Laat zien wat je gedaan hebt. Haar vlogs zijn echt praktisch identiek: Mila, make-up aanbrengen, achter haar laptop zitten, eten, Mila, slapen.

2 likes

Ik denk dat het enigszins interessant kán zijn als je zelf een kindje hebt dat ongeveer net zo oud is als Mila?

1 like

n=1 maar mijn kindje is een paar maanden ouder en ik ben helemaal afgehaakt bij haar vlogs, terwijl ik haar best lange tijd volgde. Als ik namelijk eindelijk een beetje tijd heb voor mezelf ga ik liever wat leuks kijken, ipv een vlog over babyhapjes en slaaptijden haha.

34 likes

Mijn kindje is 1 maand jonger, maar interessant is het echt niet, want deze meid is zo obsessief met haar baby en vindt dat haar baby van alles kan en doet lol, mijn baby doet niks.

23 likes

Hahahahahahaha. Je vergeet 1 ding. Zij hebben Dr. Siem en een wonderkind. Wij niet.

18 likes

Dit is wel echt typisch Mascha. Zij roept wel vaker dingen die gewoon echt niet mogelijk zijn. Laatst ook weer met herinneringen en dat ze zeker was dat Mila bepaalde dingen zou herinneren (of zoiets) terwijl dat niet kan op die leeftijd. Ze lijkt soms echt totaal geen besef te hebben van wat je op welke leeftijd allemaal kan.

9 likes

Oja hahahahaha

Ik weet ook niet of je perse blij moet zijn dat het zogenaamde eerste woordje van je baby ‘boob’ is, maar dat terzijde.

8 likes

Dat is echt creepy. En sommigen in de comments zeggen dat ze te hard is en het gebaar van haar fans moet waarderen.

Oh God die vlog dat gregor met droge ogen beweerde dat hij zich kon herrineren dat ie als baby in de box lag.

Net zo waar als zijn Surinaamse roots.

114 likes

Ik vind het echt hilarisch hoe enorm overtuigd die twee van zichzelf zijn.
Ook al is de stelling schier onmogelijk, in de fantasie bunker van de foefs kan alles.

42 likes

Dat krijg je als je elkaars klankbord bent en denkt dat hardop nadenken interessante inhoud van je vlog is.

19 likes

Ze zijn vooral zo intens goedgelovig. Mascha gelooft alles dat je haar vertelt zonder ook maar iets in twijfel te trekken. Wat was nou ook dat verhaal rond cupping? Hoe raar is het dat je via je taxichauffeur hoort dat cupping goed voor je lichaam was en dat ze praktisch de dag daarna al zo’n behandeling gepland had staan? Zonder ooit een medische professional hierover te raadplegen?

12 likes

Ik hoop stiekem dat Mila’s eerste woordje ‘saai’ gaat zijn

29 likes