Beutyblogtopic XL #10

Moet zeggen dat ik het bijna knap vind dat Cynthia het keer op keer voor elkaar krijgt om enorm onsympathiek over te komen.

77 likes

Kom ik weer aan met overleden mensen :see_no_evil: maar ik hoorde van de week dat er een antiliaanse man is overleden in Nederland en die wil graag op Curacao worden begraven. Nu is dat dus meeeega gedoe vanwege corona… en ondertussen vliegen er dus influencers naar curacao.

Serieus iemand zijn laatste wens kan misschien niet in vervulling gaan maar Sint zit er lekker met haar gezicht in de zon :roll_eyes: Ik kan daar zo boos om worden. (Dat het lichaam er niet heen kan is natuurlijk niet haar schuld)

12 likes

Dit heb ik ook! Kan het nóg onsympathieker? Ja, dus.

1 like

Ik volg haar nergens en heb nooit direct iets van haar gezien en ik vind haar al de meest ergerlijke van ‘the bunch’.

4 likes

Ik vraag mij af of Cynth dan ook nog volgers gaat verliezen door toch wel naar Curaçao te gaan…

1 like

Ik volgde haar al een aantal jaar en was altijd te lui om effectief te ontvolgen maar dit was de druppel wel voor mij in ieder geval.

8 likes

Voor mij ook ja, dit ging het irritainment voorbij

4 likes

Ik keek best wel regelmatig video’s van Teske en Bonnie. Was volgens mij op beide ook weer geabonneerd sinds een tijdje, maar ben er na dat restaurant debacle mee gestopt. Dus kan me voorstellen dat het wel zo werkt soms, al zijn het misschien maar kleine aantallen.

1 like

Ze heeft vele gates doorstaan, maar Curacao-Covid-gate was voor mij ook de spreekwoordelijke druppel.

7 likes

Overledenen vervoer is wat anders dan levende vervoer. Dus totaal niet te vergelijken.

Ja dat snap ik. Maar het is alsnog een beetje cru dat Dee en Cynth naar curacao vliegen in dezelfde vlucht (want het lijk gaat in het ruim mee) en allemaal stories maken dat het zoooo makkelijk is daar quarantaine te houden. Terwijl de dagelijkse dingen voor de mensen die daar wonen of de antilianen die hier wonen en daar familie hebben niet zoooo makkelijk zijn maar door covid een stuk lastiger zijn geworden.

En ik weet zij als influencer kunnen daar niks aan doen/ aan veranderen. Maar het is niet voor iedereen hi ha ho lekker en makkelijk op vakantie naar curacao zoals zij doen voorkomen

3 likes

Het is ook alleen maar rustig op dat soort plekken omdat andere mensen wel thuis blijven. Maar goed, eigenlijk is mijn haat een soort jaloezie. Ergens zou ik ook wel zo veel schijt willen hebben.

4 likes

Ja precies. En het is geen onbewoond vakantie eiland maar gewoon een plek waar mensen wonen. Misschien word ik er ook iets bozer om omdat ik daar familie heb waarvan er nu ineens een aantal corona hebben.

https://www.instagram.com/p/CIEDiPVnIP3/?hl=nl

Ja hoor…:expressionless:

1 like

De reacties zijn echt om van te kotsen

1 like

Is zij echt dom of zo?

En dan die krantenkop erbij :upside_down_face:

93 likes

Ik ga sowieso geblockt worden want ik heb de enige negatieve reactie geliked.

42 likes

Hoe kan zij dit nou zonder enige schaamte allemaal online gooien? Echt bijzonder

16 likes

Hahaha volgens mij loopt ze de haters te fucken.

1 like