Beutyblogtopic XL #10

Zei Cynthia niet eens dat ze Willem het nieuws liet kijken omdat ze bang was voor het hele coronagebeuren?
Meen me zoiets te herinneren.
En dan gaat ze met dr kont op Curaçao ineens de krant lezen?
Cynthia…meid…:confounded:

45 likes

Er reageert 1 iemand kritisch op en die krijgt meteen van een fan een fel antwoord.
Sowieso stoor ik me aan iedereen die het nu nodig vindt om op reis te gaan, maar waarom er dan inderdaad schaamteloos zoveel over online gooien? Dát maakt het net zo onsympathiek en gewoon ongepast, gezien de wereldwijde ellende :unamused:

13 likes

Het is vooral heel erg elitair. Heel de wereld staat op z’n kop, mensen gaan dood en verliezen hun baan, niks is meer zoals het ooit was, maar gelukkig kunnen de rijke mensen nog met business class naar de andere kant van de wereld vliegen en het vervolgens ook nog eens in het gezicht van de mensen die dat niet kunnen wrijven. Fijn voor haar dat ze het geld heeft om alles even te ontsnappen, maar loop er niet zo mee te pronken. Je kan hier ook in stilte van genieten. Waarom heb je zoveel bewijsdrang? Een paar weken geleden had ze een social mediabreak, was dit niet ook een perfect moment geweest? /rant

25 likes

Hier krijg ik altijd een soort van Kees Momma gevoel bij. Zijn ouders moeten altijd alle pagina’s met negatief nieuws uit kranten en tijdschriften scheuren omdat ie het niet trekt.
Hartstikke sneu maar vorige keer toen ik dat hier las, kwam die associatie ook al bovendrijven :astonished:

5 likes

Ben uit verveling maar eens bij Sereen gaan kijken op insta. Haar kaarsen zijn er dan eindelijk… Niet dat ik ze ga kopen…

4 likes

Hoppa, na 1 kritische noot ben ik geblokt en volgens mij is de comment ook verwijderd. Ik word gewoon zo agressief, als ik dagelijks m’n cliënten zie worstelen en dat dat zij zo wereldvreemd zich gedraagt. Bizar.

29 likes

De negatieve/kritische zijn blijkbaar weg. Da’s het toch echt willen goedpraten voor jezelf :upside_down_face:

1 like

Nou inderdaad! Anders had ze prima met een inhoudelijk argument kunnen komen. Maar dit valt gewoon niet goed te praten.

1 like

Ze heeft de reacties uitgezet :joy:

Oh en het regent er nu. Ik hoop dat het de hele week kei hard regent

42 likes

Hahaha wát een figuur is het toch ook. Misschien kan ze Willem vragen of hij anders de comments aan haar voorleest. Kan hij ze voor haar filteren omdat ze het anders niet trekt :crazy_face:
Gek hè? Dat mensen commentaar hebben als je naar de andere kant vd wereld vliegt tijdens een pandemie… :roll_eyes:

25 likes

Altijd rond deze tijd van het jaar als ik hier Sint lees, denk ik eerst aan Sinterklaas. Dacht al, whats the gossip. Maar tis natuurlijk de enige echte (misslipgloss) Sint waar het hier overgaat.

4 likes

Ja incl :call_me_hand:t2: gebaar op de foto in haar stories

6 likes

Dit is echt een gevalletje Kim Kardashian die haar verjaardag moet vieren op een tropisch eiland met een “intiem gezelschap” van 288 man.

Dat ze het doet is 1 ding, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar waaaaaaarom dat gedweep op Social media?

Cynthia had makkelijk een week kunnen verdwijnen en haar socials kunnen inplannen met dezelfde Kees/wandel/shawl/planner bullshit als altijd. Geen haan die er naar kraait.

Maar nee, zij denkt oprecht dat ze mensen verblijdt met het feit dat haar elitaire gat tijdens een pandemie op een eiland zit.
Echt. READ THE ROOM!

61 likes

íntèns genieten #dankbaar :pray::pray::pray: wat was het ontbijt lèkker! Ja Cynth laat ons fijn meegenieten hoor

9 likes

Ik zocht nog een goede reden om haar te ontvolgen. Gelijk maar even gefixt.

5 likes

Ik reageerde kritisch, niet lullig, en ze heeft me geblokkeerd.

1 like

Ik zag dit helemaal aankomen. Ik heb Cynthia na jaaaaren volgen, twee weken geleden ontvolgt. Ze heeft haar DM uitstaan voor mensen die ze zelf niet volgt en lees nu hier dat reacties ook zullen worden verwijderd. De ultieme manier om andere meningen ook niet toe te laten. Ik mis er weinig aan eigenlijk…

2 likes

Wauw

28 likes

Hahahaha ooooh we dragen dus allemaal op onze eigen manier ons steentje bij!

Ikzelf doe het bijvoorbeeld door gvd thuis te blijven, bij anderen uit de buurt te blijven en een mondkapje op te zetten naar de supermarkt,

Maar je kan ook gewoon tegen andere mensen zeggen dat ze te dik zijn, dat helpt ook! :bulb:

Man man man :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

35 likes

Want als je dun bent, kun je ineens geen corona krijgen en/of overdragen? Naast dat de post mega aso is. Welke logica zit in haar “preventieve advies bijdrage” ??? Ik ben het ff kwijt :face_with_raised_eyebrow:

5 likes