Beutyblogtopic XL #10

Ze heeft wel 1000 baby en kinderboeken gelezen geloof ik, maar dus eigenlijk nog steeds geen besef.

2 likes

Mijn kat is geen dokter. Wat gaat hier mis. Het lijkt gewoon een normale kat.

13 likes

Maar dat is het denk ik, dat ze elkaar ook gewoon aanvullen hierin. Als Mascha zulke gekke dingen zegt beaamt Gregor dat alleen maar en andersom ook. Als mijn vriend over onze kat zulke dingen zou zeggen als zij zou ik echt tegen hem zeggen: doe eens normaal vriend. Is echt niet zo. Maar zij hebben geen tegenspraak van elkaar en zien geen anderen die dat doen en de minions zeggen ook alleen maar ja en amen.

9 likes

En een dikke kont en/of lippen had oid?

6 likes

Hahahha nee. Dit is een grap toch? :speak_no_evil:

1 like

40 likes

Ik zat laatst te kijken naar de vlog waarin ze haar vluchttas pakt, dat deed ze al met 24/25 weken. Ook wel bijzonder.

Dat je zulke dingen nog prive zegt tot daar aan toe. Maar dat je het ook nog eens opneemt, terug kijkt en luistert, nog steeds denkt makes total sense én het daarna op youtube gooit. Haha daar kan ik gewoon niet bij.

6 likes

Nou zo erg is het nou ook weer niet, laat ze lekker. Je doet net alsof ze iets vreselijks hebben gedaan

1 like

Oh mijn opmerking was het niet bedoeld als iets vreselijks. Maar meer verbazing dat je je kat een dokter noemt en het ook gewoon zo online gooit.

Met vrienden heb ik ook rare inside jokes die andere mensen niet begrijpen. Maar die zou ik dus nooit online zetten. Bedoelde het meer zo.

1 like

Tja ik vind het juist wel leuk dat ze zich daar niets van aan trekken.

1 like

Dat kan! Smaken verschillen daar gelukkig in!

Ik vind hun we trekken ons er niks van aan instelling op andere gebieden zoals met kleding wel heel leuk.

Omdat?

Nee, saai.

:crazy_face:

Gewoon, omdat ze zo gefixeerd zijn op verkleinwoordjes en woordjes als ‘boobs’, lijkt het me grappig (maar onmogelijk) als haar eerste woordje daar totaal niet tussenpast. Saai leek me dan wel een goede optie haha. Paprika was mijn eerste gedachte, maar dat heeft te veel lettergrepen

Ik ken een stel dat streed om als eerste woordje papa of mama te hebben, ze probeerde allebei hun eigen ‘naam’ aan te leren. Toen was het eerste woordje ‘bal’, vind ik dus echt grappig. Onschuldige karma

5 likes

We weten allemaal dat Mila’s eerste woordjes “zongedroogde tomaat” gaan zijn

108 likes

De foefjes zijn soms een beetje los van de wereld en inderdaad, ze gaan altijd mee in elkaars vreemde redeneringen waardoor ze ook niet inzien hoe raar iets is :sweat_smile:.
Niks ernstig of vreselijk, gewoon een beetje grappig.

Het is wel zo dat in hun ogen Mila zoveel sneller dingen oppakt dan andere baby’s, terwijl je als buitenstaander nu niet direct die indruk krijgt en van sommige dingen weet dat het gewoon niet kan.
Maar dat is iets wat ik bij andere nieuwe ouders ook heel vaak zie. Hun kind is toch altijd véél slimmer, sneller, … dan andere, terwijl dat vaak niet zo is.
Ligt dat aan die opvoedingsboeken? :sweat_smile: Dat ieder kind sowieso voorloopt op wat daar instaat, dan voelt iedereen zich speciaal.

4 likes

Bij de foto’s die mascha plaatst van Grazia mis ik de interactie met Mila. Ze is nu meer een accessoire?
Zo’n lieve foto dat Mila echt contact heeft met Mascha. Of is dat niet editorial genoeg?

26 likes

Ik volg onze foefjes niet op de voet, dus ik vraag me even af hoe het zit met die kat. Noemen ze hem voor de grap ‘dokter’ of denken ze echt dat het dier over helende krachten of medische inzichten beschikt?

5 likes

Het is zoals je veel mensen met een huisdier vaak hoort zeggen dat als ze ergens pijn hebben dieren dit aanvoelen en bij/op die plek komen liggen, maar M&G nemen dat ‘idee’ en maken er een compleet spektakel van. Het is allemaal weer ontzettend uniek en uitzonderlijk en fluffywow!

2 likes